25 januar, 2010

EFT novice 25.1.2010 - Gary Craig je najavil, da se upokoji

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
ne vem, koliko se vsak posameznik od vas zaveda, kolikšen je v resnici Gary-jev doprinos k trenutni poziciji metode EFT v svetu.
Jaz se.
Gary je človek strašno močnega fokusa, močno se zaveda tako sebe kot ostalih in vedno je čvrsto postavljal smer razvoja metode EFT, ki jo je čutil kot pravo. In to v svetu, ki je navajen predvsem hierarhije, policije in prisile ni bilo niti malo enostavno.
Njegovo delo je popolnoma pionirsko.
Njegova spletna stran www.emofree.com in EFT newsletter so lahko za vzor vsakemu.
Decembra letos je najavil, da odhaja v pokoj. Najprej prevajalcem svojega priročnika, potem še vsem ostalim preko svojega EFT newsletter-ja.
Komentarje celega sveta lahko berete dolge ure (toliko jih je) na blogu 
http://eftcommunity.emofree.com/blogs/eft_blog/archive/2009/12/12/gary-is-retiring.aspx
In sedaj?
Sedaj je na vsakem nas, da deluje naprej v duhu, kot ga je postavil Gary - ljubeče, s fokusom, s koncentracijo in z odprtim umom.
In jaz?
Jaz komaj čakam, kaj bo sledilo - Gary je večkrat izjavil, da je metoda EFT prva stopnica na stopnišču do vrha nebotičnika - in tudi v poslovilnem članku najavlja nova odkritja.
 
Do takrat pa - tapkanje je zakon! 
:))))))))))))))))))))))))))))))))) 

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla Pika
vesela sem, da sem te srečala in ti prisluhnila. Cenim in prakticiram tapkanje. Glede na to, da me je kolk resno opozorjal z bolečino, tapkam zjutraj in zvečer. Uspeh je evidenten tako fizično kot psihično. Hvaležna sem Bogu in tebi, ki si dobila dar in ki ga neguješ, nadgrajuješ in deliš z nami..... Kar pojdi še v Anglijo in med mnoge od nas. Tako nam je in nam bo vsem še lepše doma in s samimi seboj. Hvala ti lepa za vse kar tako izvirno in uspešno deliš med ljudmi.
Naredi si lep dan,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdrav Pika, tale izbor pisem je pa res dober, sladko sem se tudi nasmejala, tista z mamo, zelo znana zgodba, se že veselim delavnice!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika, 

najlepša hvala za vso pošto, ki jo redno dobivam od tebe. Vso pošto skrbno hranim in jo temeljito pregledam, ko utegnem.

Smatram, da je to privilegij, zato sem ti še posebej hvaležna.

Ne odgovarjam ti pogosto ker zato potrebujem mir.

Redko kdaj se zgodi, da se rjoveči svet okrog mene umakne in mi pusti dihati in živeti.

Toliko bolj spoštujem lepe trenutke in samo takrat lahko uživam.

Tudi tebi želim, da uživaš v tem kar rada počneš.

EFT uporabljam občasno, ko je tok premočan pa bolj pogosto. Dobro je, ko vem, da imam orodje za pomoč in se ga poslužujem po potrebi. 

Lep pozdrav in močan objem,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Predraga, draga Pika,

ze kar nekaj casa prihajajo tvoji tako zelo srcni maili na obisk na moj naslov. Kako dragoceno bitje si, si res arhetipska zena, ki deli, pretaka, s sodelovanjem navdihijes clovecke v tvoji blizini, mar ti je soclovek, mar ti je njegovon dobro pocutje v njegovi kozi, si tako zelo operativna v tej svoji sluzbi, ki jo gotovo razumes kot sluzenje.

Ljuba Pika, HVALA.

Res je, distanca je moznost drugacnega prepoznavanja situacij, vsakdanjosti,..., sem ta trenutek na Norveskem ,kjer moz dela . Sama pa potem malo veslam, moja neskoncno ljubljena slovenska Istra, ki je pred tremi leti postala nas novi dom,  Turki , Sveti Anton, preselili smo se izpod Smarne gore, malo Norveska. Ena sama sreca in hvaleznost plava po moji krvi, ko z mislimi hodim po tej prelepi, posebno posebni dezelici, nad modrim morjem,  pod svetlim soncem in vecno zelenimi oljkami, moj bog, HVALA.

Kako si zelim, da enkrat nekoc prides na caj, ali moj kakijev in oreskasto semenski zajtrk, na pretakanje zivega Vina,  na Nas, Zenski klepet...

In tudi sama sem nekako iz podobnega testa, kot ti, tudi tam, kjer koli sem bila, sem vedela, da je lepo, vedno sem rekla, sonce je na nebu, oblaki se vozijo okoli, trava je zelena, vode tecejo, torej? Moj bik je bil srecen na svojem travniku! Cas pa zivi tako, da tece,.....saj ves, ali ne!?

V tej distanci pa mojo Dezelo vidim kot mavricen dragulj, ki se vrti v svojem prostoru....

Ti si gotovo tudi eden njenih angelov!

PIKA, vsepovsod in vsak trenutek vse najboljse iz vsega srca!    

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
................meni pa je bilo takoj vse razumljivo in sem potem zvečer najprej tapkala na hvaležnost, da poznam EFT, da je šla moja pot tako, kot je šla in tudi na to, da je z mamo tako, kot je. V resnici je najtežje v težkih trenutkih in dogajanjih, ko gredo stvari daleč stran od želenih poti, prepoznati smisel, dragocenost. Skozi to mamino počasno ugašanje prepoznavam njene strahove, ki se jih ni znala, zmogla rešiti in jih je, nekateri so prav iz zgodnjega otroštva, tovorila celih 90 let s seboj. Kakšna težka in nesmiselna prtljaga...in imam priložnost, da tudi sama uredim odnos z njo, predvsem v preteklih dogodkih, ki jih znamo tako spretno potlačiti v nezavedno in istočasno urejamo te skupne spomine in odnose tudi mi trije, njeni otroci. Res, prava terapija.
Te objemam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 20.marec 2010 od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 20. in 21.februar 2010 - ali pa 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:   

vsako drugo sredo - 3.2., 3.3. ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave so zelo zaželjene. Po Uvodni predstavitvi je vsakič ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.
- vsako drugo sredo - 27.1., 10.2., 24.2. ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji (04 25 19 558). Predhodne prijave so res zelo zaželjene.
- vsak drugi četrtek - 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3. ob 17.30h v Žalcu - v prijazni hiši na Hmeljarski 3. Po uvodni predsatvitvi imamo ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
 

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT: 

- v petek, 19.2. od 19.00 do 20.30 v Ribnici. Tretji od petih sklopov. Delavnica poteka v okviru Univerze za III. življenjsko obdobje in je za člane Univerze brezplačna. 

- v soboto, 30.1.2010 od 16.00 do 20.00 v Ljubljani. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 5.2.2010 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. 

- v soboto, 6.2.2010 od 10.00 do 14.00 v Izoli. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 6.2.2010 od 17.00 do 21.00 v Tolminu. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

v soboto, 27.2.2010 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 12.3.2010 od 9.00 do 14.00 v Šentjerneju. Delavnico organizira RIC in je namenjena prebivalcem dolenjske regije ter je brezplačna. Prijavite se na RIC Novo mesto.

 

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  

- v soboto, 30.1.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

- v soboto, 6.3.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

Za vse tiste, ki ste se udeležili kakšne od mojih začetnih štiriurnih delavnic. Mislim, da je že čas, da vas naučim kakšnih ''naprednejših'' postopkov, spretnejših pristopov, skratka - čaranja v najboljšem pomenu besede :))) Intenzivno bomo delali predvsem tri pomembne stvari:
 - natančno in v globino sestavljanje pozitivnega dela pri uporabi Možnosti izbire
 - iskanje naših globoko vsajenih prepričanj (ki se jih za povrh včasih niti ne zavedamo) in njihovo brisanje
 
- prekrasno, čarobno in delujoče EFT zdravilo za naše (najrazličnejše) odnose, v katerih smo in v njih poleg uživanja tudi trpimo.
Prijavite se lahko samo tisti, ki ste že bili na kateri od mojih štiriurnih delavnic. Prispevek: 60 EUR.
  

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.

Na vadbi ne razlagamo metode EFT, temu so namenjeni EFT Priročnik in delavnice, ampak samo tapkamo - in vsi stojimo pod istim slapom dobrih vibracij, čeprav pride vsak s svojo specifično težavo. Dobimo se in delamo:
V Ljubljanivsak ponedeljek od 19h do 20h v prostorih društva Altra, Zaloška 40, Ljubljana. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
V Naklem: v sredo 27.1., 10.2., 24.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. od 18h do 19h v prostorih Vita centra, Naklo pri Kranju. Udeleženci plačajo prispevek 10EUR (pogoji Vita centra).
V Mariboru: v sredo 3.2., 3.3., 17.3., 31.3., 14.4., 5.5., 19.5. od 19h do 20h v Mariboru, OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
V Novem mestu: v četrtek 4.2., 18.2., 4.3., 18.3. od 19h do 20h v prostorih RIC-a Novo mesto. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.  
V Žalcu: v četrtek 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3., 8.4., 22.4. od 19h do 20h v prijazni hiši na Hmeljarski 3Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
V Črnomlju: v petek, 29.1., 12.2., 26.2., 5.3., 19.3. od 18h do 19h v prostorih Kulturnega doma. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno. 
V Kopru: vsako sredo od 18h do 19h v prostorih podjetja Slikoplast, Ul.15 maja 2, 1.nadstropje. Vodi Zdenka, ki se je pri meni udeležila EFT tečaja tako prve kot druge stopnje. Njen mobi: 041 574 148. Prostovoljni prispevki. 
Torkova ''EFT raziskovanja telesa v gibanju'' je relativna novost, s katero sva začela lani novembra v paru s Samotom Koprivcem. Je odpravljanje energijskih zamaškov na TURBO način, saj jih namensko iščemo in sprožamo z vodenim telesnim gibom - in kar je najlepše - jih nemudoma tudi odpravimo s tapkanjem. Pristop je zbudil veliko zanimanje v Angliji, kamor sva bila s Samotom povabljena, da ga v živo predstaviva ljudem iz vsega sveta, ki so se udeležili vsakoletnega kongresa, imenovanega Masterclass. Spletna stran za EFT Masterclass, ki  je bil oktobra v Angliji: http://www.eftmasterclass2009.com/ . Udeležbo vsem resnim ''tapkalcem'' priporočam vsaj enkrat v življenju. V Ljubljani se dobimo in delamo vsak torek od 17.15 do 19.45  v Damara centru, Hubadova1. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
Za tiste, ki ste že bili na kakšni od mojih delavnic - in se vam zdi, da bi potrebovali ''ponavljalni'' tečaj - lahko pridete ponovno za samo polovičen prispevek (če je seveda na delavnici še prostor - in običajno je vedno vsaj kakšno mesto prosto). Verjemite, da boste doživeli veliko novega - ljudje bodo drugačni kot takrat, ko ste bili prvič, jaz bom drugačna, vi boste drugačni..... 

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.   

DVD-ji, ki so dobrodošlo dopolnilo EFT priročnika

Mnogi me po e-mailih sprašujete, kje bi se jih dalo dobiti. (Omenjeni DVD-ji so v angleškem jeziku!)

Vsak si jih mora naročiti neposredno na originalni www strani (https://www.emofree.com/EFTStore/), saj sem sedaj dosegla mejo 100 kopij, za kolikor Gary dovoli kopiranje.

Ogled kateregakoli kompleta DVD-jev, ki so trenutno na voljo, vsakemu od vas močno priporočam v ogled. Na njih so posnetki resničnih živih ljudi z resničnimi živimi problemi in na lastne oči se vsak lahko prepriča, kako deluje metoda EFT.      

Praktične predstavitve delovanja metode EFT za skupine 
Za vsakega od vas, ki je član kakšnega formalnega ali neformalnega združenja - če se vam zdi, da bi bili ostali člani veseli mojega enournega uvodnega predavanja - napišite mi. Kot vidite iz urnika, je takih predstavitev čedalje več in so vedno zelo toplo sprejete. Z moje strani je tako predavanje brezplačno, je pa super, če je možnost pobiranja prostovoljnih prispevkov. 
Tako da - hvala vsem že vnaprej za napor organizacije - verjemite mi, ljudje vam bodo zelo hvaležni! Vi pa boste uživali (kot uživam tudi jaz). 
Po moje bi metodo EFT moral poznati vsak živ Zemljan, saj je najlažja, najnežnejša, najhitrejša in najučinkovitejša od vseh metod za samo-pomoč. 
Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 
P.S.: Pa še za zamudnike: 
- v okviru Dolenjskega obzornika na Vašem kanalu - 24.11. - prispevek o RIC-u je od 20.minute naprej, EFT in jaz pa od 23.minute naprej (je pa parkrat metoda EFT omenjena že prej). Povezava: 
http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=3341&Itemid=133
- povezava na posnetek oddaje na RTV SLO2, ki je bila na sporedu v torek, 28.julija ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV (20.6.2009): http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'': http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
- RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 24.11.2008 zjutraj: 
Kot sem rekla pred kamero - strastno sanjam o dnevu, ko bo metodo EFT poznal in uporabljal vsak otrok - šolar - mladostnik - odrasel - prav vsak živ zemljan..... 
- Posnetek oddaje na RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 7.4.2008 - lahko si lahko ogledate ne tejle povezavi:  
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.13471856
Če posnetek ne dela, je potrebno naložiti Realplayer, ki si ga lahko brezplačno naložite na tejle povezavi:



Windows Live: Make it easier for your friends to see what you're up to on Facebook.

Windows Live: Keep your friends up to date with what you do online.

Arhiv EFT Novic