14 december, 2009

EFT novice 14.12.2009

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
upam, da boste veseli, da smo redna skupinsk tapkanja na 2 tedna dodali tudi v Črnomlju. Začnemo januarja in datumi so že točno dodločeni.
V petek popoldan smo imeli tudi prvo od planiranih petih dveurnih srečanj v Ribnici - v okviru njihove Univerze za 3.življenjsko obdobje - predelali in zvadili bomo material običajne 4-urne delavnice, tako da bodo slušatelji kasneje lahko šli na celodnevno 1.stopnjo (če bodo seveda želeli).
Sem zelo vesela.
Se mi zdi super, da se znanje o metodi EFT širi med vse, prav vse ljudi - med stare in mlade, zdrave in bolne, bogate in revne, intelektualce in kmete, normalne in motene, moške in ženske - prav med vse....
Prav vsaki od teh omenjenih skupin sem že predavala in vsakič znova je super, kot da smo kot žejna zemlja na katero pada topel poletni dež in jaz, ki sem s kmetov, sem vedno prav čutila užitek zemlje ob tem - in sedaj čutim užitek in olajšanje teles ob tapkanju in sem vsakič znova iz srca hvaležna.
 
Tapkanje je zakon! 
:))))))))))))))))))))))))))))))))) 

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Moram ti povedat, da so bile ženske zelo navdušene nad tvojo predstavitvijo.
Naslednji dan so poročale, da so se ful dober počutile in spale mirno ter kot ubito.
Zdej mi ne dajo božjega mira in me vaskič, ko me vidijo, začnejo: "No, kdaj bomo tapkale?"
Lepo se imej in hvala ti, da si prišla in navdušila še tiste, ki so bile prej  skeptične!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živijo, Pika.
Sem bila v sredo v Naklem, prvič. Tapkam in mi je fino.
Btw, rama me je spet začela boleti in naslednji dan po tapkanju je bolečina zares izginila. Krasno!
Tenx,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika! 

Enkrat v lanskem letu sem bila na tvoji enourni predstavitvi. Malo skeptična, pa vendar sem predelala slripto in občasno tapkala. Sprva se mi niti ni zdelo, da je kaj. Pomislila sem tudi, da sem morda ena tistih, na katerih stvar ne deluje..Pa sem v zadnjih mesecih spet začela z delom..in vedno boj čutim, da stvar deluje, da se stvari počasi spreminjajo, premikajo. Bolečine v vratu so ob rednem tapkanju pomirijo. Kakšne stresne napetosti minejo.. 

In po takšnih premikih že kar nekaj časa premišljujem, da bi šla na tvoji začetno 4-urno delavnico.

Draga Pika, lep pozdrav in še veliko uspeha pri tvojem delu - tvoj uspeh je tudi naš uspeh!  

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Najlepše se zahvaljujem za sinočnje tapkanje, to je stvar, ki me strašno vleče. Danes sem že tapkala za nogo, za globoke vdihe....ravno zdajle, ko sem se spravila k predelovanju priročnika, pa so me zmotile sošolke. Skratka hočem povedati, da vsak najmanjši trenutek izkoriščam za EFT. 
Počutje je zelo dobro, najbolj psihično. Tudi na nogi se stanje nekako spreminja, sprednji del prstov postaja za spoznanje bolj moj, s tem, da je zdaj glavnina mrtvenja nekako bolj v gležnju, zunanji del. Pri nogi bom zelo vztrajala, pa da vidim...
......tako kot mi je priročnik nekaj mesecev stal ob računalniku in potrpežljivo čakal. Pa če se sedaj hočem spomniti, kdo mi ga poslal ali povedal zanj, se ne morem spomniti. Naenkrat je bil...
Topel pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):   
datumi: sobota, 23.januar 2010 ali pa sobota, 20.marec 2010 - vsakič od 10h do 18h 
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja, 20. in 21.februar 2010 - ali pa 22. in 23.maj 2010 / vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s podrobnostmi o hrani ter točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila. 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:   

vsako drugo sredo - 20.1., 3.2., 3.3. ob 17.30h  v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave so zelo zaželjene. Po Uvodni predstavitvi je vsakič ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.
- vsako drugo sredo - 27.1., 10.2., 24.2. ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji (04 25 19 558). Predhodne prijave so res zelo zaželjene.
- vsak drugi četrtek - 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3. ob 17.30h v Žalcu - v prijazni hiši na Hmeljarski 3. Po uvodni predsatvitvi imamo ob 19h enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
- v sredo, 16.12.2009 ob 19h v Tolminu. Delali bomo v knjižnici, v njihovi avli. Udeležba je brezplačna.
- v petek, 8.1.2010 ob 19h v Mariboru. Delali bomo v Klubu srečnih, v zdravilni čajnici z imenom Adam&Eva. Naslov: V zavoju 40b, Košaki. Prostovoljni prispevki.
 

Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT: 

- v petek, 18.12.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 19.12.2009 od 16.00 do 20.00 v Ljubljani. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 30.1.2010 od 16.00 do 20.00 v Ljubljani. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 5.2.2010 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate. 

v soboto, 27.2.2010 od 16.00 do 20.00  v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno  Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

 

Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT:  

- v soboto, 19.12.2009 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

- v soboto, 30.1.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

- v soboto, 6.3.2010 od 10.00 do 14.00 v Ljubljani. 

Za vse tiste, ki ste se udeležili kakšne od mojih začetnih štiriurnih delavnic. Mislim, da je že čas, da vas naučim kakšnih ''naprednejših'' postopkov, spretnejših pristopov, skratka - čaranja v najboljšem pomenu besede :))) Intenzivno bomo delali predvsem tri pomembne stvari:
 - natančno in v globino sestavljanje pozitivnega dela pri uporabi Možnosti izbire
 - iskanje naših globoko vsajenih prepričanj (ki se jih za povrh včasih niti ne zavedamo) in njihovo brisanje
 
- prekrasno, čarobno in delujoče EFT zdravilo za naše (najrazličnejše) odnose, v katerih smo in v njih poleg uživanja tudi trpimo.
Prijavite se lahko samo tisti, ki ste že bili na kateri od mojih štiriurnih delavnic. Prispevek: 60 EUR.
  

Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.

Na vadbi ne razlagamo metode EFT, temu so namenjeni EFT Priročnik in delavnice, ampak samo tapkamo - in vsi stojimo pod istim slapom dobrih vibracij, čeprav pride vsak s svojo specifično težavo. Dobimo se in delamo:
V Ljubljanivsak ponedeljek od 19h do 20h v prostorih društva Altra, Zaloška 40, Ljubljana. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
V Naklem: v sredo 27.1., 10.2., 24.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4. od 18h do 19h v prostorih Vita centra, Naklo pri Kranju. Udeleženci plačajo prispevek 10EUR (pogoji Vita centra).
V Mariboru: v sredo 20.1., 3.2., 3.3., 17.3., 31.3., 14.4., 5.5., 19.5. od 19h do 20h v Mariboru, OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
V Novem mestu: v četrtek 21.1., 4.2., 18.2., 4.3., 18.3. od 19h do 20h v prostorih RIC-a Novo mesto. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.  
V Žalcu: v četrtek 28.1., 11.2., 25.2., 11.3., 25.3., 8.4., 22.4. od 19h do 20h v prijazni hiši na Hmeljarski 3Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
V Črnomlju: v petek, 29.12., 12.2., 26.2., 5.3., 19.3. od 18h do 19h v prostorih Kulturnega doma. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno. 
Torkova ''EFT raziskovanja telesa v gibanju'' je relativna novost, s katero sva začela lani novembra v paru s Samotom Koprivcem. Je odpravljanje energijskih zamaškov na TURBO način, saj jih namensko iščemo in sprožamo z vodenim telesnim gibom - in kar je najlepše - jih nemudoma tudi odpravimo s tapkanjem. Pristop je zbudil veliko zanimanje v Angliji, kamor sva bila s Samotom povabljena, da ga v živo predstaviva ljudem iz vsega sveta, ki so se udeležili vsakoletnega kongresa, imenovanega Masterclass. Spletna stran za EFT Masterclass, ki  je bil oktobra v Angliji: http://www.eftmasterclass2009.com/ . Udeležbo vsem resnim ''tapkalcem'' priporočam vsaj enkrat v življenju. V Ljubljani se dobimo in delamo vsak torek od 17.15 do 19.45  v Damara centru, Hubadova1. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.  
Za tiste, ki ste že bili na kakšni od mojih delavnic - in se vam zdi, da bi potrebovali ''ponavljalni'' tečaj - lahko pridete ponovno za samo polovičen prispevek (če je seveda na delavnici še prostor - in običajno je vedno vsaj kakšno mesto prosto). Verjemite, da boste doživeli veliko novega - ljudje bodo drugačni kot takrat, ko ste bili prvič, jaz bom drugačna, vi boste drugačni..... 

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.   

DVD-ji, ki so dobrodošlo dopolnilo EFT priročnika

Mnogi me po e-mailih sprašujete, kje bi se jih dalo dobiti. (Omenjeni DVD-ji so v angleškem jeziku!)

Vsak si jih mora naročiti neposredno na originalni www strani (https://www.emofree.com/EFTStore/), saj sem sedaj dosegla mejo 100 kopij, za kolikor Gary dovoli kopiranje.

Ogled kateregakoli kompleta DVD-jev, ki so trenutno na voljo, vsakemu od vas močno priporočam v ogled. Na njih so posnetki resničnih živih ljudi z resničnimi živimi problemi in na lastne oči se vsak lahko prepriča, kako deluje metoda EFT.      

Praktične predstavitve delovanja metode EFT za skupine 
Za vsakega od vas, ki je član kakšnega formalnega ali neformalnega združenja - če se vam zdi, da bi bili ostali člani veseli mojega enournega uvodnega predavanja - napišite mi. Kot vidite iz urnika, je takih predstavitev čedalje več in so vedno zelo toplo sprejete. Z moje strani je tako predavanje brezplačno, je pa super, če je možnost pobiranja prostovoljnih prispevkov. 
Tako da - hvala vsem že vnaprej za napor organizacije - verjemite mi, ljudje vam bodo zelo hvaležni! Vi pa boste uživali (kot uživam tudi jaz). 
Po moje bi metodo EFT moral poznati vsak živ Zemljan, saj je najlažja, najnežnejša, najhitrejša in najučinkovitejša od vseh metod za samo-pomoč. 
Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
Vas vse ljubeče pozdravljam! 
Pika 
P.S.: Pa še za zamudnike: 
- v okviru Dolenjskega obzornika na Vašem kanalu - 24.11. - prispevek o RIC-u je od 20.minute naprej, EFT in jaz pa od 23.minute naprej (je pa parkrat metoda EFT omenjena že prej). Povezava: 
http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=3341&Itemid=133
- povezava na posnetek oddaje na RTV SLO2, ki je bila na sporedu v torek, 28.julija ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV (20.6.2009): http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'': http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
- RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 24.11.2008 zjutraj: 
Kot sem rekla pred kamero - strastno sanjam o dnevu, ko bo metodo EFT poznal in uporabljal vsak otrok - šolar - mladostnik - odrasel - prav vsak živ zemljan..... 
- Posnetek oddaje na RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 7.4.2008 - lahko si lahko ogledate ne tejle povezavi:  
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.13471856
Če posnetek ne dela, je potrebno naložiti Realplayer, ki si ga lahko brezplačno naložite na tejle povezavi:


Windows Live: Keep your friends up to date with what you do online.

Windows Live: Keep your friends up to date with what you do online.

Arhiv EFT Novic