20 avgust, 2009

EFT novice 19.8.2009


Pozdravljeni vsi ljubi moji,

takole, najprej najnujnejše - v ponedeljek, 24.8. in v torek, 25.8. vadbi v Ljubljani odpadeta - me ni.

Potem posnetek oddaje na RTV SLO2, ki je bila na sporedu v torek, 28.julija ob 20.30.
Je bilo res smešno - mnogo ljudi je mislilo, da je v živo - in so mi pošiljali sms-je, da me gledajo - in jaz sem se na sprehodu med branjem teh istih sms-ov ves čas ozirala, kje me kdo gleda:):):):
Potem - postavili smo datume za redno vadbo ter delavnice v Mariboru in v Naklem - ostali datumi se še postavljajo, ravno tako datumi delavnic v Ljubljani. Bodo dokončno jasni do naslednjih novic.

Kot vidite, danes ni nobene posebne pameti od mene - očitno sem še vedno na počitnicah :):):):)

Tapkanje je zakon!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Draga Pika, res sem srečna, da te poznam. Hvala za vse. Lepo bodi in sijaj kot Sonček, kot smo te vajeni. Srečno!
::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::

Hvala, prav na tem delam!
Moja moč žari skozi mene in okrog mene!
Lep dan!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Živjo Pika!
Razmišljala sem, da je tapkanje za pogumne. Vsak dan zvem in občutim nekaj novega, čeprav sem se v preteklosti soočala že enkrat z istimi občutki... kakor da bi del mene še vedno živel tam in tako oblikoval mojo sedanjost... kar ne morem verjet... in čeprou je kdaj res hudičevo boleče in se ti zdi da si čistu sam s svojo neprijetno preteklostjo, globoko nekje v srcu veš da boš počasi in z vztrajanjem vso to navlako stapkal in boš potem mirno zaspal - s popolnim mirom v srcu. S tem ko vrtaš po svoji notranjosti, te en čas prepravljajo občutki sreče, spet drugič si misliš, da si spet na dnu... sam vsakič je za kanček tvoj strah manjši in prav počasi lezeš proti cilju. In tu te dejansku osrečuje...majhni napredki k tvoji osebni svobodi... Tu je res eden neprecenljivih občutkov. Vem, da bom enkrat "čista", čeprou se mi bo mogoče svet še 100krat zrušil.. in ztu mislim da je tu za pogumne. In tud jst verjamem v tu, da je tu mogoče edina metoda, s katero lhku spraviš ven neprijetno preteklost in mogoče tudi prihodnost in si na koncu ponosen in srečen, da si s svojo voljo, vztrajnostjo in delom dosegel nekaj, kar si si vedno želel - mir.
Mislim, da bi mogel vsak tapkati vsak dan, da bi preko tega spoznal sebe in to, kar ga oblikuje. In da bi se končno znebil vseh strahov, žalosti, bolečin..., ki ga vsak dan tarejo in jemljejo dah. Pogled vase je mogoče kdaj res težek, ampak vreden svoje cene.
Jaz sem hvaležna, da sem spoznala to metodo in jo mislim vedno uporabljat. In tud Hvaležna sem zate, Pika, da mi pomagaš ko mi je najhujše in da sem potem mirna ker vem, da si tuki z EFT-jem.
Hvala in objem
::::::::::::::::::::::::::::::::::

Živijo, Pika!

Rada berem tvojo pošto; kot nekakšen opomnik/vzpodbudnik, da je pomembno vztrajati na dobri poti...

(Pa misliš, da je možno prav vsa ta boleča izrinjena čustva zares odpraviti?)

Z mojim križem gre počasi na bolje.

Všeč mi je tudi tvoja zadnja afirmacija ('žarenje svoje lastne moči'); jaz tapkam celotno zaporedje, z 9 gamut-om vred!

Zdaj grem malo na morje.

Se vidimo v avgustu!

Toplo poletje,

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pozdravljena Pika,
hvala bogu za ta čudovit dan, ker lahko tapkam v nedogled. Danes ti bom celo pisala, sicer pa ti pišem že ves teden v mislih seveda. Ker imam problem z afirmacijo, uporabljam splošno ...čutim ta občutek..... No po dveh treh dneh pa mi pade na pamet ...notranji nemir. Tapkam obe afirmacije in se vsak dan malo dje počutim zelo lahka, kot, da mi je odpadlo neko breme, no na žalost se stanje napetosti vrne.( to zgleda tako kot da bi bila ves čas pod električno napetostjo, pa me zbada ali špika ali čutim mravljince po celem telesu) - ne vem kako bi to imenovala - sicer pa se to dogaja kar dolgo let, le da sem se na to navadila.
No pri današnjem tapkanju pa mi je kar naprej rojilo po glavi naj bo tega tapkanja že konec. Seveda je to tipično za mene, ker sem po naravi zelo neučakana in bi rada da se stvari zgodijo takoj, čeprav mi je sedaj mnogo lažje.
Tudi sicer lahko trdim, da tako pritiske v službi kot doma neverjetno lažje prenašam.
Prosim te za zakšen namig oz. afirmacijo, ki bi bila primerna zame.
Prav tako pa bi prosila tudi za kakšno individualno uro, kadarkoli boš pač utegnila.
Veselim se tvojega odgovora in te prisrčno pozdravljam!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
hvala za EFT novice in spodbudne besede in ogromno, ogromno pozitivne energije, ki jo "trosiš" okoli.
Lep dan, lep teden in prijetno toplo in sončno poletje!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, pozdravljeni,
moram Vam povedati, da že, ko odprem pošto in vidim, da sem dobila Vaše sporočilo, takoj postanem boljše volje in da imam več energije še preden ga sploh odprem in preberem.
Res sem vesela, da sem spoznala to tapkanje.
Lep in prijeten dan želim!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena ga. Pika,
moje počutje je veliko veliko boljše kot je bilo. Počasi postajam bolj optimist kot pesimist. Tako da grem v pravo smer.
Sedaj sem že tudi brez tablet Cipralex in se vseeno počutim super. Včasih še pride kakšen občutek tesnobe in ga lajšam s tapkanjem.
Lepe pozdrave,
::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika,
vesela sem da me je pot zanesla do tebe in EFT- ja, predvsem pa semi zdijo ponedeljkova srečanja nekaj čudovitega,čeprav ne pridem velikokrat, ampak mi dajo občutek sigurnosti,
ker vem, da so vedno brez izjeme tam in s tem imam občutek da tudi, če se mi kaj začne "rušiti" je ponedeljkov izhod v sili tik pred vrati.
Upam da si si v teh vročih dneh privoščila kaj dopusta. V avgustu pa se oglasim še na kakšno torkovo srečanje, da vidim kako zgleda, ker še nisem bila nikoli, saj bo od septembra naprej to čisto nemogoče.

Se vidimo!


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT:

- v soboto, 5.9.2009 ob 10h v Ljubljani. Povabili so me iz Društva za Fibromialgijo. Delali bomo v predalavnici LPP na Celovški 160. Vstopnine ni, prostovoljni prispevki zaželjeni.

- vsako drugo sredo - 9.9., 23.9., 14.10., 28.10., 11.11., 25.11., 9.12. 2009 ob 17.30h v Mariboru - v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Predhodne prijave zelo zaželene, da bomo vedeli, kako veliko učilnico potrebujemo. Po Uvodni predstavitvi bomo ob 19h imeli enourno skupinsko tapkanje. Zaželjeni prispevek vsakega udeleženca 5 EUR - če kdo ne more, lahko pride vseeno.

- v sredo, 16.9.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno

- v sredo, 30.9.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno

- v sredo, 21.10.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno

- v sredo, 4.11.2009 ob 19h v Naklem - Vita center. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so zelo zaželene. ttp://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno


Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT:

- v petek, 2.10.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 3.10.2009 od 16.00 do 20.00 v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 6.11.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 7.11.2009 od 16.00 do 20.00 v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v soboto, 12.12.2009 od 16.00 do 20.00 v Naklem. Prispevek vsakega udeleženca - 50 EUR. Prijavite se po telefonu na njihovi recepciji. Predhodne prijave so obvezne. http://vitacenter.dev.si21.info/sl/Aktualno Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.

- v petek, 18.12.2009 od 17.00 do 21.00 v Mariboru. Delali bomo v OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Minimalni prispevek vsakega udeleženca - 40 EUR. Prijavite se tako, da mi napišete e-mail. Delali bomo intenzivno v manjši skupini - najprej malo teorije, potem pa veliko prakse. Delavnica je primerna tako za popolne začetnike kot za tiste, ki metodo že uporabljate.


Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.

Na vadbi ne razlagamo metode EFT, temu so namenjeni EFT Priročnik in delavnice, ampak samo tapkamo - in vsi stojimo pod istim slapom dobrih vibracij, čeprav pride vsak s svojo specifično težavo.
Dobimo se in delamo:
V Ljubljani: vsak ponedeljek od 19h do 20h v prostorih društva Altra, Zaloška 40, Ljubljana. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.
V Naklem: vsako sredo eno uro pred Uvodno predstavitvijo v Vitacentru (tiste srede, ko imamo uvodne predstavitve) - v prostorih Vita centra, Naklo pri Kranju. Udeleženci plačajo prispevek 10EUR (pogoji Vita centra).
V Mariboru: vsako drugo sredo od 19h do 20h v Mariboru, OŠ Prežihov Voranc, Gosposvetska 10. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.
V Novem mestu: do jeseni imamo počitnice, saj so prostori RIC-a Novo mesto popoldan zaprti. Začnemo spet septembra - točni datumi še pridejo.
V Žalcu: z redno vadbo enkrat na dva tedna začnemo spet septembra, datumi še niso točno postavljeni. Udeležba je brezplačna, prostovoljni prispevki zaželjeni.

Torkova ''EFT raziskovanja telesa v gibanju'' je relativna novost, s katero sva začela lani novembra v paru s Samotom Koprivcem. Je odpravljanje energijskih zamaškov na TURBO način, saj jih namensko iščemo in sprožamo z vodenim telesnim gibom - in kar je najlepše - jih nemudoma tudi odpravimo s tapkanjem.

Pristop je zbudil veliko zanimanje v Angliji, kamor sva s Samotom povabljena, da ga v živo predstaviva ljudem iz vsega sveta, ki se bodo udeležili vsakoletnega kongresa, imenovanega Masterclass. Spletna stran za EFT Masterclass, ki bo oktobra v Angliji, je že aktivna, ogledate si jo lahko na tejle povezavi: http://www.eftmasterclass2009.com/ . Udeležbo vsem resnim ''tapkalcem'' priporočam vsaj enkrat v življenju - in zakaj ne ravno letos, ko bova med samimi svetovnimi zvezdami predstavljala novosti tudi dva ponosna Slovenca - midva s Samotom? Sedaj je ravno pravi čas za prijavo:):):):)

V Ljubljani se dobimo in delamo vsak torek od 17.15 do 19.45 v Damara centru, Hubadova1. Priporočen prispevek je 5 EUR, kdor ne zmore, lahko pride vseeno.

Za tiste, ki ste že bili na kakšni od mojih 4-urnih delavnic - in se vam zdi, da bi potrebovali ''ponavljalni'' tečaj - lahko pridete ponovno za samo polovičen prispevek (če je seveda na delavnici še prostor - in običajno je vedno vsaj kakšno mesto prosto). Verjemite, da boste doživeli veliko novega - ljudje bodo drugačni kot takrat, ko ste bili prvič, jaz bom drugačna, vi boste drugačni.....

Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.

Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: http://eft-slovenija.tk

Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.emofree.com , ki pa je v angleščini.


DVD-ji, ki so dobrodošlo dopolnilo EFT priročnika

Mnogi me po e-mailih sprašujete, kje bi se jih dalo dobiti. (Omenjeni DVD-ji so v angleškem jeziku!)

Vsak si jih mora naročiti neposredno na originalni www strani (https://www.emofree.com/EFTStore/), saj sem sedaj dosegla mejo 100 kopij, za kolikor Gary dovoli kopiranje.

Ogled kateregakoli kompleta DVD-jev, ki so trenutno na voljo, vsakemu od vas močno priporočam v ogled. Na njih so posnetki resničnih živih ljudi z resničnimi živimi problemi in na lastne oči se vsak lahko prepriča, kako deluje metoda EFT.


Praktične predstavitve delovanja metode EFT za skupine
Za vsakega od vas, ki je član kakšnega formalnega ali neformalnega združenja - če se vam zdi, da bi bili ostali člani veseli mojega enournega uvodnega predavanja - napišite mi. Kot vidite iz urnika, je takih predstavitev čedalje več in so vedno zelo toplo sprejete. Z moje strani je tako predavanje brezplačno.ite mi, ljudje vam bodo zelo hvaležni! Vi pa boste uživali (kot uživam tudi jaz).

Po moje bi metodo EFT moral poznati vsak živ Zemljan, saj je najlažja, najnežnejša, najhitrejša in najučinkovitejša od vseh metod za samo-pomoč.

Če imate kakšno svojo zgodbo, vprašanje, mnenje - napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!

Vas vse ljubeče pozdravljam!
Pika

P.S.: Pa še za zamudnike:
link na prispevek (zdaj tudi na youtube tukaj http://www.youtube.com/watch?v=6jY8qSlIO2k ) v oddaji Vizita na POP TV (20.6.2009): http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html

link na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'': http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133

oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - link je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej... http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/

RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 24.11.2008 zjutraj:
http://www.rtvslo.si/play/rokovi-uroki/ava2.23456998/
Kot sem rekla pred kamero - strastno sanjam o dnevu, ko bo metodo EFT poznal in uporabljal vsak otrok - šolar - mladostnik - odrasel - prav vsak živ zemljan.....

Posnetek oddaje na RTV SLO - Dobro jutro v ponedeljek, 7.4.2008 - lahko si lahko ogledate ne tejle povezavi:
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.13471856

Če posnetek ne dela, je potrebno naložiti Realplayer, ki si ga lahko brezplačno naložite na tejle povezavi:
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative_Lite.htm


Arhiv EFT Novic