16 marec, 2015

EFT novice 16.3.2015 in za radovedne so fotke s sobotnega dneva ze na FB strani

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
saj vsi vemo – eno je teorija in drugo je potem praksa.
V teoriji so stvari za vse enake – v praksi pa nikoli – in to vemo, ne?
Prav za vsakega se dogajajo malce drugače.
Si lahko izberemo, kaj se nam bo zgodilo?
Teoretično menda lahkoJJJ.
Pa praktično?
Odgovor bom tokrat popolnoma prepustila vam samim.
Vem pa, da v resnici in popolnoma lahko izberemo, kaj bomo storili s tem, kar se nam je zgodilo.
Bomo jadikovali in obupovali, strašili še vse ostale, se vdali?
Ali bomo vzeli to kot možnost, da se naučimo nečesa, česar se sicer nikoli ne bi, se ojačali, spoznali svoje neznane dele, z eno besedo – zrasli?
To možnost imamo vsi.
In si jo lahko tudi vsak dan znova vzamemo.
S tapkanjem je samo veliko veliko lažje – in zame celo – edini praktično možni način.
Pa za vas?
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih v prihajajočih dveh tednih:
-         v ponedeljek, 16.marca od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-         v torek, 17.marca ob 17h v Ljubljani – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Dom starejših občanov Fužine, Alzheimer caffe. Brezplačno.
-         v sredo, 18.marca ob 18.30h v Vitacentru Naklo – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT. Obvezne predhodne prijave na recepciji Vitacentra (031 367 896). 15 EUR.
-         v soboto in nedeljo, 21. in 22. marca v Ljubljani – dvodnevna AAMET 2.stopnja.
 
-         v ponedeljek, 23.marca od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnazije Moste. Prostovoljni prispevki.
-         v četrtek, 26.marca ob 17h v Grosupljem - predstavitev EFT knjig v knjižnici v Grosupljem. Vstop prost. Knjigi EFT za telebane in Kako je EFT spremenil moje življenje na takih dogodkih lahko kupite ceneje kot v knjigarnah.
-         v petek, 27.marca ob 17h v Novi Gorici – dveurna praktična EFT delavnica – Odlašanje. Center Altermed. 15 EUR.
-         v soboto, 28.marca od 16h do 20h v Vitacentru Naklozačetna praktična EFT delavnica. Obvezne predhodne prijave na recepcijo Vitacentra (04 25 19 558).
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk Berta Rebol: http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Še ene EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk, Maja Fink: http://eftobcutim.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga, draga Pika,
sobotni vseslovenski dan za tapkanje (moj drugi) je bil še boljši kot lani. Teme so bile takšne, da se je po mojem mnenju skoraj vsak v večini našel. Zahvalila bi se vsem predavateljicam za njihov trud in srčnost in seveda tebi Pika, ki vložiš toliko energije, da takšen krasen dan izpelješ.
Me je pa eno predavanje še posebej zadelo in ujelo popolnoma, popolnoma nepripravljeno. Šlo je za stvar, ki se je že dalj časa zavedam in sem se o tem tudi že s kom pogovarjala. Vendar tale EFT naša spoznanja prestavi na čisto drug nivo. Kot mi je Berta (HVALA, HVALA, HVALA!!!) rekla - jaz sem to vedela/se zavedala na razumskem nivoju, EFT pa je to spoznanje prestavil v moje bistvo in sledila je "očiščevalna poplava". Pika hvala tudi tebi, ker si si kljub gneči, ki je v soboto vladala, vzela še nekaj časa zame. V bistvu sem nekaj podobnega že doživela pri tebi Pika, ko sva tapkali eno osebo in sem jaz skoraj 2 uri skupaj jokala. Tudi takrat sem ti začudeno dejala, da mi ni jasno od kje takšno cmerjenje, saj sem o teh istih stvareh že kdaj komu pripovedovala pa se mi ni niti orosilo oko. JA, AMPAK TAKRAT NISEM ZRAVEN TAPKALA!
Sicer sem med bolj lenimi tapkalkami (v glavnem tapkam, ko mi "zagusti"), vendar sem že nekajkrat doživela očiščevalno moč EFT-ja in posledično se je moje življenje po vsaki takšni izkušnji malo spremenilo - seveda vedno na boljeJJJJJ.
Bi pa iz svojih lastnih izkušen toplo priporočila vsem, ki bi radi pretapkali kakšno večjo zadevo, pa se vam zdi da se kar ne premaknete - ob podpori in pomoči izkušenega EFT izvajalca je EFT še bistveno bolj učinkovit in proces hitrejši. Ne rabiš razmišljati kaj boš rekel (podaš samo smernice) in se lahko procesu, ki se prične odvijati popolnoma in varno prepustiš. Še enkrat bi ponovila, tudi slučajno ne delam komu reklame, ampak so to moje večkratne izkušnje.
Objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
res sem vesela, da si prišla v moje življenje. Vedno nasmejana in vesela si pravi sonček.
Tale tapkalska sobota je bila super, vključno s kosilom. Hvala.
Bodi lepo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Se dobro da sem tisti dan tapkala cel dan, ker  - ZAKAJ? Ker je to bil zame res maratonski dan tapkanja - sem določene predstavljene tehnike lahko že uporabila TAKOJ. Ob 3 zjutraj je prišel domov moj sin, me zbudil in poklical če lahko malo pridem. In seveda imela sva maratonsko noč bruhanja (eko to mi je bilo darilo za 8. marec - pokozlal je hišo in mater). In jaz sem zgleda pod vplivom celodnevnega tapkanja to sprejela tako na izi čisto, umirjeno kakor ja je čisto normalo da ti sin pobruha celo sobo (posteljo, sebe, vse po sobi in celo skozi okno), in kasneje še nadaljevanka bruhanja. Ja če bi bruhal zaradi preveč alkohola bi še razumela, huje je bilo to da so vse vsi zastrupili s čevapčiči. Si predstavljaš kako je vse dišalo po čevapčičih? Jaz sem to vse lepo popucala in nato sva tapkala pa kaj druzga. Da se se umirili krči v želodcu,...... Nato sem tapkala za njega samo jaz ker sam ni mogel več. In uporabila tudi tapkanje in kitajsko medicino – zakaj? - ker mi je nekaj reklo, da v takem primeru je dobro, da se lotim celotnega telesa. in seveda najprej so bila tu jetra........ in da ti povem ko se je ob 12h zbudil je bil ko urca. Ostali pa so še kar bruhali. Zvečer je bil že lačen kot volk.
Tako da po pucanju sem ob njemu sedela in do jutra tapkala... pa povej mi če ni bil to altro ke moj maraton. Predhodni del pa mi je pomagal, da sem to vse skupaj čisto mirno speljala....
Lep dan, draga moja.. Drugače je pa bilo super!!! Upam, da se vidiva kaj kmalu,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
lahko sem plagiat in ti napišem - tapkanje je oplemenitenje človeka. Sobotno je sigurno bilo.
Hvala ti,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Čudovito! Kdaj bodo posnetki na spletni strani? Na Rogli je božansko sproščujoče. Ko smučam, treniram vdih in izdih, na vlečnici pa tapkam, sedaj sem v fazi navdušenjaJJJ
objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika!
Najprej pohvale za odlično in oh in sploh izpeljano soboto. Si res prava organizatorka. Nobenih zastojev, nobene slabe volje - vse je teklo "kot po olju". Kosilo je bilo zelo okusnoJJJJ.
Pohvale Barbari Žetko - prav prijetno me je presenetila s svojim nastopom. Sem bila že na njeni enodnevni delavnici pa je bila v soboto - drugi človek. Za njen nastop imam same superlative.
En velik objem ti pošiljam s sončne Kozine,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni,
hvala za soboto, za vas, za predavatelje in vse nevidne roke. Odšla sem kot drugi človek, boljši, vsaj zase. Na krasni novi svet, lepe pokrajine in trobentice, pa Pike in Pikice. S hvaležnostjo in cenjenjem - tega je vedno premalo, ker ljudje mislijo, da je vse samo po sebi umevno; bomo tapkaliJJJJ,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
moj prispevek bo daleč od tega, da bi bil prvi (ker imaš verjetno že zabasan mail), je pa od srcaJJJJ. Do sedaj sem bila na dveh vsetapkalsih dnevih in sicer na drugem in četrtem. Sobotni EFT dan je presegel moja pričakovanja. Vsi voditelji so bili odlični! Posebej sta mi bila všeč prispevka Helene Cesar in Barbare Žetko, da o krasnem Jadovem uvodu ne govorim. Najbolj fino je bilo, da so lahko predavanja potekala v prijetno ravno prav počasnem/hitrem ritmu za predavatelje in (aktivne) slušatelje. To, da si se odločila, da je manj prispevkov in gre vse bolj “na izi”, je bila terna tapkalskega dneva.
Reševanje enačb in odvodov je bilo tudi izjemno sproščujoče. Najbolj zabavno je bilo, da se sploh nisem bala biti izžrebana… Pika mi pa res ne bi naredila tega, da bi me dala pred vsemi ljudmi reševat matematično nalogo!!! Srednješolska matematika je zame stvar preteklosti, stroške za projekte, ki jih organiziram pa seveda pridno računam, pa procente popustov, itd JJJJ.
Hvala, ker organiziraš vsetapklalski dan in ostale super delavnice (npr; Za solsticij), hvala, ker vsako leto izboljšuješ svoje delavnice, hvala ker omogočiš udeležbo tudi tistim, ki si dražjih delavnic ne morejo privoščiti.
Želim ti lep dan, objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Včeraj na vsetapkalskem dnevu se je v meni zgodil velik preboj. Sploh ne morem povedati kako velik! Že kakšen mesec oba z možem čutiva, da sva ven iz cone somraka in da so premiki tukaj in na pohodu. Ampak takšna količina tapkanja in moč, ki jo da skupina, je bila tista prava energija, ki je odnesla vse, kar je bilo še na poti temu občutku... In sem vse zelo jasno in natančno začutila in sem pomislila, da se je tako počutila Trnjulčica, ko se je prebudila iz spanjaJJJJ.
Zgodilo se mi je tudi nekaj zanimivih srečanj... Je pristopila k meni gospa in rekla, da moj prispevek v knjigi EFT zgodb kar naprej bere in ga ima za terapijo, da je v njem toliko energije, in kadar si reče, da to tapkanje ne deluje, prebere moj del...in mi reče, da ji je všeč, ko sem kupovala pipo in tapkala in ko mi to omeni, glas v moji glavi: pa o kateri pipi govori? Nisem se spomnila... Joj, gospa me je zamenjala z neko drugo avtorico, kakšna pipa, nobene pipe se ne spomnim... gospa pa kar razpleta in ji že hočem rečt, da najbrž ne nagovarja prave osebe, pa reče: ampak to kar se vam je dogajalo na letališču, je pa tudi super...pa to sem le jaz... in me vpraša, da če še kaj pišem in da naj napišem celo knjigo, ker to pa res pomaga... Se vsedem nazaj v dvorano in gruntam, katera pipa in se seveda pol spomnim... Zdaj je že toliko novih dogodivščin... Seveda mi je bilo zelo ljubo in pri kavi je pripeljala še eno gospo, ki je spet rekla, kako ji je moje pisanje všeč:Vi morate še kaj napisat!...Seveda se ti take besede vsedejo v srce predvsem, ker jih niti malo ne pričakuješJJJJ. Sama čutim, da znam ljudi navdušit za tapkanje, to vidim v svoji mali tapkalski skupini, zadržane gospe na začetku so se začele odpirati in naša srečanja so prave male terapijiceJJJ.
Dobro je bilo včeraj, zelo dobro in sem uživala, ker so bile vse predavateljice tako sproščene, resnične, nič nastopanja v smislu - ko pa stopim z odra sem nekdo drug...
Zdaj pa tapkamo naprej, v pomlad, pišemo, si pišemo, ustvarjamo, se podpiramo, slednje je v resnici en tak dober občutek, da si del skupine, ki si prizadeva spreminjati svet tako, da spreminja sebe, ta povezanost, ki ostaja, vseeno, kam me odnese avion...
Lepo bodi, te objemam,
P.S. Naša stara mama je velikokrat rekla, da te vsako dobro delo, ko narediš nekaj za drugega dvigne za stopničko više na poti k bogu v nebesih. Sem pomislila, da si ti naredila že toliko dobrega za eno ogromno množico ljudi, da ti bo zmanjkalo stopničk, oziroma, da si že čisto blizu tistega stolčka v nebesih...tako bi rekla naša stara mamaJJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
BTW…sam dan je bil tudi meni prelep. Sončen dan, ko sem probala nekaj novega. In zadetek v polno je bil tisti listek – kaj bi izbrala, če bi bila ti res ti? Top! JJJ. In prvo predavanje je bilo navdihujoče, potem sem bila z vsakim predavanjem bolj lačna in mi pade koncentracijaJJ. Sem si pozabila kaj vzet sabo, vstala pa sem zelo zgodaj. Vseeno res hvala, za prelep dan, zelo pozitiven dan, širim pozitivno naprej, tudi o EFTju…morda se ga kdaj bolj skoncentrirano lotim…
Bodi fajn,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ojla,
Sprašujem se, če se sesuvanje kdaj konča. Ravno se sestavim, pa me spet druga reč spravi na tla. Nimam več za izgovor depresijo, da lahko odlašam, zdej sm našla še miljon drugih: se slabo počutim, sm zaprta, me boli hrbet, sm brez energije, utrujena, mi je mraz,... pa tudi bom zdej, a še prej morm neki pojest (/potelovadit, pogledat mejl, spit kavo, tapkat,...), ne znam, bom začela jutri, ipd. Mislm, vidim vzorec, našla sem tudi nekaj specifičnih dogodkov na to temo. Dolgčas mi zihr ne bo!JJJJJ. Aja, pa vizualizacije z dedkom kr velikrat nrdim na način kot si me naučila. Si imela prav, zgodba se kar sama odvije. Hvalaaa!JJ
Sobota je bila pa res enkratna. Čestitam za tak program, fino hrano, super predavatelje in res velik energije za nadaljevanje v tej smeri. Srečna, ker sem lahko del tegaJJJJ.
Lepo se mej,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-         vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru vprostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882 andreja.valcl@gmail.com)
-         vsak ponedeljek ob 17.30h v Celju, na II. osnovni šoli - OŠ Slavka Šlandra, Ljubljanska c. 46, v učilnici zgodovine – šola je nasproti celjskega letnega bazena. Vodi Alja Inkret Muhek (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
-         vsak ponedeljek ob 19h v Sevnici v posebni sobi okrepčevalnice Mica. Vodi Marija Bobič, 040 805 630. Dobrodošli vsi, ki čutijo potrebo po sprostitvi.
-         vsak prvi ponedeljek v mesecu ob 19h v Žalcu v prostorih društva Angel. Vodi Tanja Vovk Petrovski. Prispevek 7 eur. info. 031 440 868 ali tanja.vovk.petrovski@gmail.com
-         vsak ponedeljek ob 19h v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper, ulica 15.maja 2. Vodi Zdenka Zupančič, 031 542 622, zdenka.brundula@t-2.net.
-         vsak ponedeljek ob 19h v Litiji - OŠ Litija, stranski vhod, učilnica b. Vodi Saša Oshish (sasa.oshish@gmail.com). Prostovoljni prispevki.
-         vsak torek ob 9h na Ptuju – (O)SREČEVALNICA (Dravska 8, vhod z Vošnjakove ob Maratonu). Vodi Mojca Zorman. Obvezne prijave na mail: mojca.zorman1@gmail.com ali tel. 041 283 522. Prispevek 7 EUR, posebna cena za upokojence.
-         vsak torek ob 10h v Mariboru vprostorih M - Feniks, Gospejna 4. Vodi Marjana Fras, prijave na 041 299 270 ali na marjana.fras@gmail.com. Prostovoljni prispevki.
-         vsak torek ob 19h v Semiču, v spodnjih prostorih Brunskoletove hiše (Taborska ulica 8, 8333 Semič, vhod s cestne strani). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
-          vsak torek ob 18h v Velenju v prostorih OŠ Šalek, EFT krožek v okviru Univerze za tretje življenjsko obdobje Velenje. Vodi Adil Huselja. Obvezne predhodne prijave na 041 445 052.
-         vsak torek ob 18.30h v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat. Obvezne predhodne prijave na 041-822-850.
-         vsak torek ob 18h v Radovljici, organizira LU Radovljica - zaprta skupina". Vodi Renata Čimžar (041 665 297).
-         Vsak torek ob 19h na Ptuju – (O)SREČEVALNICA (Dravska 8, vhod z Vošnjakove ob Maratonu). Vodi Mojca Zorman. Obvezne prijave na mail: mojca.zorman1@gmail.com ali tel. 041 283 522.
-         vsak drugi torek ob 19h v Cerknici (6.januar, …) v prostorih Centra Znanja, Podskrajnik 1a. Vodi Jelka Peček. Zaželeni in pričakovani so prostovoljni prispevki 5 EUR
-         vsak drugi torek od 17h do 18.30h v Novi Gorici, Kidričeva 9. Tapkanje in skupinska psihoterapija (do šest oseb - zaprta skupina). Vodi dr. Nevenka Podgornik. Več info na nevenka.podgornik@gmail.com ali 040 849 049.
-         vsako sredo ob 18.30h v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8.talcev.
-         vsako sredo ob 18h v Sežani. Vodi Ana Petelin Grubišič. Obvezne predhodne prijave na mail: ana.taptap@gmail.com ali tel. 031 335 515. Prispevek.
-         vsako tretjo sredo v mesecu (21.januarja, …) ob 19h v Grosuplju – center Žarek. Vodi Helena Cesar. Več na www.zarek-hc.si. 10 EUR.
-         vsak četrtek ob 18h v Mariboru – ZPM. Vodi Mojca Zorman. Obvezne prijave na mail: mojca.zorman1@gmail.com ali tel. 041 283 522.
-         vsak tretji četrtek ob 19h v Tolminu. Vodi Snežana Kragelj. V prostorih Studia Samadhi. Prostovoljni prispevki. Več na www.samadhi.si ali 041 360 069.
-         vsak četrtek ob 19h v Novi Gorici, Kidričeva 9. Vodi Nevenka Podgornik. Vnaprejšnje prijave na nevenka.podgornik@gmail.com ali 040 849 049. 5 eur.
-         vsak četrtek od 20h do 21.30h po skypu – vodi Maja Fink – potrebne so predhodne prijave na maja.fink2eft@gmail.com Posamezno srečanje 5 EUR, plačilo po desetih prisotnostih.
 
 
-         sklop šestih srečanj ob nedeljah, od 05.10.2014 do 17.05.2015, od 15.00 do 19.00v Volčjem gradu pri Komnu - delavnica "KAKO DO USPEHA''. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Cena: 290 EUR (6 srečanj po 4ure). Več na www.eft-trieste.it
-         tapkanje za vas, ki delate v računovodstvu ali opravljate kakršnokoli zahtevno delo. Ker je v tem obdobju leta vaš čas še posebej dragocen, bom tapkala z vami pri vas, na delovnem mestu. Vaše želje mi sporočite na elektronski naslov cvetka@custvena-svoboda.si in dogovorili se bomo. Privoščite sebi in svojim sodelavcem užitke ob delu! Cvetka Horvat.
-         v sredo, 18.marca ob 17h v Murski Soboti – Predstavitev EFT metode. Vodi Cvetka Horvat –v prostorih Hiše Sadeži družbe, ul. Štefana Kovača 20 (vstop je prost)
-         v sredo, 18.marca od 19h do 20.30h v Domžalah - Metoda EFT (tapkanje) – predavanje ob predstavitvi knjige ‘Kako je EFT spremenil moje življenje – in lahko tudi vaše’. Lokacija: Knjižnica Domžale, Cesta talcev 4, 1230 Domžale. Vodi Darja Cerkvenik. Vstop prost.
-         v soboto, 21.marca od 9h do 14h v Žalcu – delavnica S-Hujšajmo. Vodi Tanja Vovk Petrovski.  Lokacija: Angel.si, Šlandrov trg 21. Prispevek: 50 €. Prijave na 031 440 868 ali tanja.vovk.petrovski@gmail.com
-         v nedeljo, 22.marca od 10. do 14. ure v LjubljaniMetoda EFT: začetna 4-urna delavnica za življenjske spremembe. Lokacija: Ljubljana. Točen naslov ob prijavi. Prispevek: 50 €. Prijave obvezne: darja@taisa.si
-         v petek, 3.aprila od 16h do 20h v Murski Soboti – štiriurna začetna delavnica Uporaba eft metode. Točna lokacija je odvisna od števila prijav in jo bom prijavljenim sporočila pravočasno. Vodi Cvetka Horvat. Prispevek 50 EUR. Prijavite se lahko do srede, 1.4.2015 na cvetka@custvena-svoboda.si (041-822-850)
-         v torek, 14.aprila in v četrtek,16. aprila od 18.00 do 20.00 v Trstu  – "Začetna štiriurna delavnica". Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Cena delavnice je 60 evrov. Če plačate do četrtka, 9. aprila, je cena samo 50 evrov. Več na www.eft-trieste.it
-         v V torek,14. aprila od 10.15 do 11.45 ure v LjubljaniEFT in povezovalna komunikacija. Lokacija: Dnevni center aktivnosti za starejše, Gosposvetska 4. Za člane DC brezplačno, ostali prispevajo prostovoljno. Prijave na darja@taisa.si
-         v soboto, 18.aprila od 9h do 14h v Radovljici –EFT za učne težave. Na OŠ Antona Janše Radovljica. Vodi dr. Apolonija Klančar. 50 EUR (skripta, prigrizki, …). Podrobnosti in vabilo.
-         v nedeljo, 19.aprila od 10.00 do 14.00 v Ljubljani – "Uravnovešanje prostora" - Kako uredimo svoj dom, da se v njem dobro počutimo. Vodi Barbara Žetko. Prijave na info@eft-trieste.it. Cena delavnice je 70 evrov. Če plačate do nedelje, 12. aprila, je cena samo 60 evrov. Več na www.eft-trieste.it
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 27.septembra, 22.novembra 2014 ter 24.januarja, 18.aprila in 20.junija 2015, vsakič od 10h do 19h.
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 18. in 19.oktobra ter 13. in 14.decembra 2014 ter 21.in 22 marca in 23 in 24.maja 2015, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 29. in 30.novembra 2014 ter 21 in 22.februarja in 27. in 28.junija 2015, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 14. marca, 9.maja, v Vitacentru Naklo 31.januarja, http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 14. marca, 9.maja,  http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki obeh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
novembra 2014 smo takole tapkali v RIC-u Novo mesto:
 
aprila 2014 smo posneli dve oddaji za TV postajo Studio 12:
 
v četrtek, 27.marca 2014 je bil na sporedu prispevek o EFT-ju na valu 202 - tole je povezava na posnetek: http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ - poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapkaJJJ.
 
v ponedeljek, 20.januarja 2014 popoldan sem bila gostja v oddaji Dobra ura z Bernardo na TV SLO1. Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej: http://ava.rtvslo.si/#ava2.174257209
 
V petek, 17.januarja 2014 dopoldan sem bila gostja Zvezdane Mlakar na TV SLO1.
http://ava.rtvslo.si/#174256730, od minute 14.20 naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli samiJJJJ.
 
November 2013 – članek v reviji Šolski razgledi:
 
Avgust 2013 - pogovor z novinarko Jano Debeljak.
 
V časopisu Dnevnik je v četrtek, 29.avgusta 2013 izšla prva ocena naše skupne EFT knjige.
Tole je povezava na prispevek:
http://www.dnevnik.si/zdravje/iskren-vpogled-v-ucinke-tehnike-eft. Res upam, da knjiga pride do vseh vas – podpora in motivacija koristita prav vsakemu človeku, ne glede na to, kje na svoji poti je.
 
V Brežicah smo januarja 2013 posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo. Naš skupni izdelek si lahko ogledate na tejle povezavi: http://www.preprosto-naravno.si/sl/eft .
 
Posnetek januarske bralne Kavarne Union z Manco Košir - prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa se začne na 12.50 minuti.
http://tvslo.si/#ava2.157107134;, utrinek s prireditve kot jo je doživel eden od obiskovalcev - http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Revija Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava:
http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic