07 julij, 2014

EFT novice 7.7.2014 in o enem mojem spoznanju

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
v soboto je bil en tak uspešen dan.
Dopoldan smo tapkali tri enostavne, a učinkovite recepte, popoldan pa začeli odkrivati, kaj tapkanje sploh je.
In kaj je to - tapkanje?
Je vse v enem – pogovor s sabo in drugimi.
Zavedanje svojih resničnih občutkov, ki so pogosto neprimerni za ''kazanje'', zato so skriti in zaklenjeni nekje v naših nedostopnih (in upamo za vedno pozabljenih) globinah - pa seveda niso.
Pogled naprej namesto pogleda nazaj.
Motivacija za spremembo namesto opravičila za ostajanje na mestu.
Iskanje naslednjega koraka namesto obtoževanja, kdo vse je kriv zato, da še vedno stojimo natančno na istem mestu, samo malo globlje.
To vse je EFT, to vse naenkrat.
Ena od vaj nadaljevalne dopoldanske delavnice je nežen in ljubeč način, kako lahko tapkamo svoje prepričanje.
Prepričanje – to je tak program, ki nam je nekoč pomagal preživeti, danes pa nam predvsem drži krila prilepljena ob telesu – varnost je le na prvem mestu in leteti je vedno tudi malo nevarno, ne?JJJ
Vsak udeleženec si je določil eno svoje tako omejujoče prepričanje, nismo si povedali točno kaj je kdo vzel, jaz pa imam sedaj ta privilegij, da svojega lepo povem vsem.
To, da sem matematik, veste, in moji možgani (kadar ravno ne tapkam) še vedno najprej iščejo logične razlage za vsako stvar.
In moje vprašanje pred vajo je bilo - kakšen je torej ta odnos med prepričanjem in mojimi mislimi?
Je prepričanje neka ideja, ki je v mislih (in možganih) pospravljena kot še mnogo drugih?
In smo šli lepo tapkat po receptu.
In na koncu, na zadnjem listu, mi pride odgovor, jasen kot solza – prepričanje ni ideja, ki je v možganih spravljena, prepričanje je ideja, ki drži možgane zaklenjene!
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
 
na kratko o dogodkih v tem tednu:
-         v ponedeljek, 7.julija od 19h do 20h v Ljubljani – redno enourno skupinsko tapkanje. V mesecu juliju gostujemo v prostorih centra Premik na Neubergerjevi ulici 9, po stopnicah navzdol, dvorana C. Prostovoljni prispevki.
 
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja )
-         vsak ponedeljek ob 18h v Mariboru v prostorih mestne četrti Center na Kacovi 1. Vodi Andreja Valcl (tel 031 299 882 andreja.valcl@gmail.com)
-         vsak ponedeljek ob 19h v Sevnici – v posebni sobi okrepčevalnice Mica, Prvomajska 26. Vodi Maja Fink. Prispevek 5 eur. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsak ponedeljek ob 19h v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper, ulica 15.maja 2. Vodi Zdenka Zupančič, 031 542 622.
-         vsak prvi ponedeljek v mesecu (junija izjemoma 9.6.) ob 19h v Žalcu v prostorih društva Angel. Vodi Tanja Vovk Petrovski. Prispevek 7 eur.
-         vsak torek ob 19h v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink (040 860 140). Prispevek 5 eur. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsak torek v Semiču, ob 19.30h za odrasle in ob 18.45 za otroke, v spodnjih prostorih Brunskoletove hiše (Taborska ulica 8, 8333 Semič, vhod s cestne strani). Vodi Romana Potočnik. Prostovoljni prispevki.
-         vsak torek ob 18.30h v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si v prostorih LU MS. Vodi Cvetka Horvat. Obvezne predhodne prijave na 041-822-850.
-         vsak torek ob 17h v Kopru, v prostorih CDA, Zore Perello Godina 3. Vodi Zdenka Zupančič.
-         vsak torek ob 18h v Bašlju pri Preddvoru, v (naslov Bašelj 32 c). Vodi Renata Čimžar (041 665 297). Prostovoljni prispevki. POČITNICE, SPET JESENI
-         vsak torek ob 9h na Ptuju v prostorih LU Ptuj. Vodi Mojca Zorman (041 283 522, mojca.zorman1@gmail.com). POČITNICE, SPET JESENI
-         vsak torek ob 20h na Ptuju - O)SREČEVALNICA (Dravska 8, vhod z Vošnjakove ob Maratonu). Vodi Mojca Zorman. Obvezne prijave na mail: mojca.zorman1@gmail.com ali tel. 041 283 522. Prispevek 5 eur.
-         vsak torek ob 18h v Ljubljani, za Bežigradom v Centru za zdrav način življenja Hortus Vitae, Dunajska 205. Vodi Katja Lapkovski Kvas. Cena: 5 eur. Potrebna je vnaprejšnja prijava na naslov: info@hortusvitae.si ali pritapkajsisreco@gmail.com. POČITNICE, SPET JESENI
-         vsak torek ob 17.30h v Celju v prostorih Srečališča, Vodnikova ulica 13, 1. nadstropje – to je nasproti ekonomske šole na Vodnikovi. Vodi Alja Inkret Muhek (aljainkret@gmail.com). Prostovoljni prispevki. www.srecalisce.si Skupinska srečanja bodo od 17.6. do 14.9.2014 potekala po dogovoru , več beri na www.
-         vsak prvi torek v mesecu ob 18h v Cerknici v prostorih Centra Znanja, Podskrajnik 1a. Vodi Jelka Peček. Prostovoljni prispevki. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsako sredo ob 18.30h v Logatcu. Vodi Maša Kandušer. V učilnici 16 na OŠ 8. talcev. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsako sredo ob 19h v Ribnici. Lokacija – Miklova hiša (na vrhu), Škrabčev trg 21. Vodi Maja Fink (040 860 140). Prispevek 5 eur. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsako sredo od 19h do 20h v Litiji. Vodi Saša Oshish. OŠ Litija. Prostovoljni prispevki. POČITNICE, SPET JESENI.
-         vsako tretjo sredo v mesecu (16.julija) ob 20h v Grosuplju EFT za vsakdanjo rabo. http://www.zarek-hc.si/Predavanja-delavnice/Skupinsko-tapkanje-v-Grosupljem---EFT-za-vsakdanjo-rabo/. Center Žarek. Vodi Helena Cesar. www.zarek-hc.si. 10 EUR.
-         vsak četrtek ob 19h v Novi Gorici, Kidričeva 9. Vodi Nevenka Podgornik. Vnaprejšnje prijave na nevenka.podgornik@gmail.com ali 040 849 049. 5 eur.
 
 
-         SUPER mamica - SUPER očka! (sklop treh srečanj - za starše, stare starše, skrbnike,...) ob čertkih (3. julij - trajanje tri ure, 10. julij - 1,5 ure in 17. julij - 1,5 ure) v prostorih Ljudske univerze v M. Soboti. Vodi Cvetka Horvat. Prispevek 70 EUR. Prijave obvezne do petka, 27. junija 2014 na cvetka@custvena-svoboda.si (041-822-850)
-         EFT IN URAVNOVEŠANJE PROSTORA - v petek, 18. julija od 16.00 do 20.00, v Logatcu, v hišici na robu gozda, ki ga je dodobra obdelal žled. Vodi Barbara Žetko. Cena 60 EUR. Prijave na info@eft-trieste.it.
-         EFT na Dugem otoku – 26.7. do 2.8. – vodi Mojca Zorman. Obvezne prijave na mail: mojca.zorman1@gmail.com ali tel. 041 283 522.
-         v četrtek, 31. julija ob 17.00 h v Murski Soboti – brezplačna predstavitev EFT metode. Vodi Cvetka Horvat – v prostorih Hiše Sadeži družbe, ul. Štefana Kovača 20
 
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk Berta Rebol: http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Še ene EFT zgodbe, ki jih piše ena od mojih učenk, Maja Fink: http://eftobcutim.blogspot.com/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala za vse, predvsem pa, da si mi pokazala čudoviti, drugačen svet tapkanja …… še vedno ne vem ali verjamem ali ne - VEM pa, da deluje.
Se verjetno vidimo spet v ponedeljek. Včerajšnja tema je bila super, vredna razmišljanja, ki se me drži še danes …… še enkrat, dvakrat bi te poslušala, ker si res super vodila… zdaj sem že veliko pozabila…
Lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga PikaJ,
danes sem si vzela malo več časa za »izobraževanje« in sem ponovno pogledala oba video posnetka na ST12. Tudi sama sem »na eks« prebrala knjigo. Res je skoraj neverjetno, kako so se ljudem spreminjala življenja. Zlasti se me je dotaknila zgodba arhitektke Barbare, ki je vse postavila na glavo. Takrat sem se vprašala, če bi jaz to zmogla. Verjetno ne…
Kar se pa tiče mojega tapkanja, nisem najbolj pridna. Tapkam le takrat, ko imam kakšen nastop pred ljudmi, da se znebim treme in strahu, da ga bom kaj polomila.
Malo sem ti »pojamrala«, zdajle pa res grem tapkat...
Objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika hej!
Sobotno druženje je bilo superca in hvala ti za tvoj smeh in norčave izraze, ker nam vsem to manjka - saj veš - pazi kaj boš rekel, kako boš rekel, ton besede in bla bla bla - prava sprostitev! Delovna, pa vendar... Aha! Najvažnejše - že cel dan gledam DVD-je in uživam! Moje družine ni doma, tako da jih ne zanemarjam, super so Pika!!!!!!
Uživaj v prelepem nedeljskem večeru,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bilo je zelo luštno včeraj - imam nekaj novega - metuljčki brbotajo v želodčku in me vlečejo tja nekam - kjer je že včasih sreča bilaJJJJ.
Objeeeeeeem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
najprej hvala za prijetno izobraževanje (21.6.). Od takrat naprej še bolj intenzivno tapkam, zraven pa sem nalezla še sestro, mamo in par prijateljic. Žal same ne tapkajo, ampak le če jih vodim. Presenečena sem kako dobro so okrog mene sprejeli tapkanje. V petek sem se udeležila rojstnodnevne zabave dveh znancev. Ker se druženja bojim, sem kot nora tapkala par dni pred dogodkom: strah, da drugi ugotovijo, da nisem popolna (ker vsi ostali pa so, ha!). Bila sem veliko bolj družabna, ogovarjala neznance, samozavest je naraslaJJJJ. Ob trenutkih sem začutila tesnobo, a je po tap,tap,tap takoj izpuhtela.
Pošiljam ti objemJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena,
na level1,sem se imel super,vsa ta energija, waw, spoznanje novega,veliko. novega.sem se na zacetku prestrasil, bil malo "kaj te to je" a je bilo veliko novih odkritij starega pri meni ter novega, ki prihaja. Z gos.Majo sva tapkala kaos v sluzbi, nered, ki me je spravljal dolgo ob pamet... pridem prejsnjo sredo v sluzbo, se me te stvari niso dotaknile in kar nisem mogel verjet, da je res, ker s tem tapkanjem nisva prisla z Majo do konca. ampak je DELOVALOJJJ. priznam tapkam vsak dan, le preprican se nisem ravno 1000% v EFT. nevem ZAKAJ, ko mi pa vedno znova pokaze kako je lepo ko stapkam...
z toplimi pozdravi,
AMPAK TAPKANJE JE ZAKONJJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Knjiga Kako je EFT spremenil moje življenje …in lahko tudi vaše.
13 resničnih zgodb resničnih ljudi iz Slovenije.
 
Izdala založba Pasadena v zbirki Ventilator. 218 strani. Cena knjige je 14,95 EUR, poštnina je še dodatnih 2,90 EUR. V Ljubljani naprodaj v knjigarni ZDAJ v koseški tržnici, na voljo tudi na vseh skupinskih tapkanjih. Kmalu na voljo v vseh večjih knjigarnah.
Vsebina knjige:
Barbara Baša: Nogavice
Nina Frua: Kako je Goljat končno premagal Davida
Saša Oshish: Ko spoznaš, da je vse odvisno samo od tebe
Jelka Peček: Čarobnost vsakdanjega tapkanja
Barbara Žetko: Poti brez prepadov
naš slavni tapkalec: Jezen za znort k me otrok ne uboga, pa še glava me za se ubit boli
Adil Huselja: Tudi policisti smo samo ljudje
Renata Čimžar: EFT kot pomoč v partnerstvu
Cvetka Horvat: Ko se življenje razdeli na dva dela
Irena Šetrajčič Dragoš: Tapkanje in telo
Maja Fink: Tapkanje je hitra in učinkovita rešitev za mnoge težave
Berta Rebol: Tapkanje v družini in šoli
Anja Weber: Skupaj s telesom na poti k sebi
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Že dolgo nisem kakšne knjige prebrala s takšnim navdušenjem in dobesedno požirala tekst, se zraven smejala in tudi jokala, saj mi je bil skoraj vsak tekst po svoje znan, saj sem doživljala zelo podobne občutke ob tapkanjih tudi sama. Jaz sem sicer že četrto leto dokaj redna tapkalka, tako da nisem rabila kakšne spodbude, da začnem redno tapkati, pa sem vseeno našla v tej knjigi veliko novih informacij, spodbud in ogromno pozitivne energije, ki nam je danes še kako potrebna. Prepričana sem, da bo knjiga zmigala marsikaterega tapkalca, ki je samo enkrat na teden hodil na skupinska tapkanja, zdaj pa bo začel tudi sam doma redno čistiti svoje energijske vozle. Dokler človek ne poskusi, kar ne more verjeti, kako si s prsti lahko zelo hitro pričaraš neverjetno olajšanje kakršnihkoli neprijetnih občutkov.
Tudi jaz komaj čakam na tedenske novice, ki nam jih pridno pošiljaš in čeprav ti ne pišem pogosto, bi ti rada povedala, da tudi jaz delim občutke vseh drugih tapkalcev, ki ti redno pišejo, kako hvaležni so ti in da te imajo radi.
Hvala. Hvala. Hvala.
S hvaležnostjo,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Navdušena sem nad to novo! Reeees navdušena!! Včeraj sem bila v kopališču, ej - naglas sem se smejala, ko sem brala prispevek anonimnega avtorja o tapkanju neubogljive hčerke!JJJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Mislm, a mi je treba iz krohota padati v jok?! Kot da nimam druzga dela kot brat to knjigo! Čist si mi zjebala dan!!!!! Ljuba Pika, veš, ti si človek z velikim Č, jaz to vem in ful te maram in pred prjatli se bom hvalila da te poznam, tko da veš!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zlata moja, že ves dan berem knjigo in se ne morem ustaviti. Sem skoraj na koncu, a ne morem več čakati, zdaj ti moram izraziti svoje navdušenje!!!! Knjiga je krasna in če bo navdušila druge kot je mene, bo imela res velik uspeh!!! Hvala ti za vse! Močen objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!
Prebrala knjigo - res lepa.
Odkritosrčna, iskrena, vesela, zabavna ... predvsem pa navdihujoča!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika,
- za tebe ne najdem ustreznejšega nagovora- moram povedati, da sem knjigo EFT zgodb prebrala na "EKS", zdaj se počasi umirjam in jo ponovno prebiram bolj počasi, ponavljam stvari, ki so mi všeč... Ves čas branja sem bila prav evforična, lahka, presrečna, saj so pisci zgodb tako blizu meni, tako isto čutimo, tako isto trpimo - smo trpeli. Zdi se mi, da vse poznam in prav vesela sem, da obstajajo tudi taki ljudje, ki so na moji frekvenci in ti dajo moč, da se ojunačišJJJJJ. Do sedaj sem tapkala, ko sem pač čutila potrebo, sedaj sem se odločila, da je skrajni čas, da začnem intenzivnejše in bolj redno.
Vse pozitivno misleče, vse, ki pomagate in drugim želite dobro, široko objemam in Vam pošiljam pozdrav, ki je poln upanja!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Prvič sem se udeležila predstavitve knjige KAKO JE EFT spremenil moje življenje v knjigarni ZDAJ v Kosezah v Ljubljani in sicer koncem meseca julija. Predstavitev metode EFT in tapkanje so name naredili svojevrstni vtis tako, da sem si sposodila zgoraj omenjeno knjigo od mojega moža, ki že nekaj let pozna metodo EFT in občasno tudi tapka in obiskuje ponedeljkova skupinska srečanja v Mostah. Knjigo sem začela brati na dopustu začetkom meseca avgusta. Ena izmed zgodb v knjigi KAKO JE EFT spremenil moje življenje je naredila poseben globok vtis name. Ker sem v opisani zgodbi v knjigi prepoznala tudi svoj osebni problem, sem ob prebiranju tega prispevka veliko jokaal, pa čeprav nikoli nisem tapkala pred predstavitvijo zgoraj omenjene knjige in se ne počutim izurjena in poučena v tej metodi.
In NASLEDNJI DAN sem po prebiranju enega izmed prispevkov – Jezen za znort k me otrok ne uboga in …»SPREGLEDALA«!!! Ko sem nadaljevala z branjem knjige sem ugotovila, da »SEM SPREGLEDALA« in da OČAL ZA BRANJE VEČ NE POTREBUJEM!!!
Zadnjih nekaj let sem tudi pri branju ob dnevni svetlobi potrebovala očala z dioptrijo + 1,5 in sem se velikokrat počutila frustrirano ter zelo nesvobodno če sem jih kdaj pomotoma pozabila in pustila doma.
Veliko sem premišljevala o tem čudežu, ki se je zgodil nepričakovano in v moje veliko veselje. Nisem si mogla kaj kot, da si ta »ČUDEŽ« pripišem spremembi, ki se je zgodila ob prebiranju prispevka v knjigi in je tudi ta čustveni naboj pripovedovalca našel POT DO MOJEGA SRCA ter mi pomagal, da se POČUTIM NEKAKO PREROJENO in obenem SVOBODNO ker NE POTREBUJEM OČAL za vsako malenkost.
Veselim se prve delavnice v septembru in vseh sprememb, ki me ŠE ČAKAJO !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo:
 
AMET (www.aamet.org) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobota 21.junija 2014 od 10h do 19h, potem spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 31.maja ter 1.junija, vsakič od 10h do 18h, potem spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 28. in 29.junija 2014, vsakič od 10h do 18h, potem spet jeseni
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe  metode EFT v Ljubljani 7.junija, 5.julija, v Vitacentru Naklo 4.junija, v Mariboru 11.junija - http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/zacetne-4-urne-delavnice-uporabe-metode-eft
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe  metode EFT v Ljubljani 7.junija, 5.julija – http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/nadaljevalna-4-urna-delavnica-uporabe-metode-eft
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT: 15. in 29.maja v Vitacentru Naklo, http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/uvodne-prakticne-predstavitve-delovanja-metode-eft
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. http://www.eft-slovenija.si/index.php/koledar-eft-dogodkov2/enourna-skupinska-tapkanja
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki obeh dosedanjih dnevov za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/index.php/audio-in-video-posnetki/audio-posnetki.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
aprila 2014 smo posneli dve oddaji za TV postajo Studio 12:
 
v četrtek, 27.marca 2014 je bil na sporedu prispevek o EFT-ju na valu 202 - tole je povezava na posnetek: http://val202.rtvslo.si/2014/03/tapkanje/ -  poleg je tudi super fotka redakcije, ki tapkaJJJ.
 
v ponedeljek, 20.januarja popoldan sem bila gostja v oddaji Dobra ura z Bernardo na TV SLO1. Naj kot zanimivost povem, da so ustvarjalci oddaje že en teden prej snemali tapkalce, ki so bili pripravljeni pred kamero deliti svoje osebne izkušnje s tapkanjem – in jih je pravo veselje gledati.
napovednik za EFT je na minuti 13.15, sam prispevek pa od 35.50 naprej: http://ava.rtvslo.si/#ava2.174257209
 
V petek, 17.januarja dopoldan sem bila gostja Zvezdane Mlakar na TV SLO1.
http://ava.rtvslo.si/#174256730, od minute 14.20 naprej. Nama določenih menda 7 minut sva veselo raztegnili na – boste videli samiJJJJ.
 
Avgusta 2013 - pogovor z novinarko Jano Debeljak.
 
V časopisu Dnevnik je v četrtek, 29.avgusta 2013 izšla prva ocena naše skupne EFT knjige.
Tole je povezava na prispevek:
http://www.dnevnik.si/zdravje/iskren-vpogled-v-ucinke-tehnike-eft. Res upam, da knjiga pride do vseh vas – podpora in motivacija koristita prav vsakemu človeku, ne glede na to, kje na svoji poti je.
 
V Brežicah smo januarja 2013 posneli oddajo o metodi EFT za njihovo lokalno televizijo. Naš skupni izdelek si lahko ogledate na tejle povezavi: http://www.preprosto-naravno.si/sl/eft .
 
Posnetek januarske bralne Kavarne Union z Manco Košir - prispevek v okviru oddaje Dobra ura z Bernardo, ki je bila na TV SLO na sporedu v ponedeljek, 28.januarja 2013 – oddaja je seveda zanimiva v celoti, Kavarna pa se začne na 12.50 minuti.
http://tvslo.si/#ava2.157107134;, utrinek s prireditve kot jo je doživel eden od obiskovalcev - http://www.gore-ljudje.net/novosti/88293/.
 
Revija Dnevnik – december 2012 - ocena ob izdaji knjige EFT za telebane.
 
Mladinska oddaja Dobra ura z Akijem v petek, 30.novembra 2012.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi in sicer je EFT od 19.40 minute naprej.
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava:
http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic