10 september, 2012

EFT novice 10.9.2012 in o pohvali

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej - Ljudska Univerza Ptuj bo sofinancirala skupinska tapkanja ob torkih ob 9h na Ptuju– prijave sprejemajo do 20. septembra – vodila bo moja učenka Mojca Zorman – skupina bo organizirana, če bo dovolj prijav.
 
In potem – včeraj smo se v dobri družbi (spet) potepali po hribih in uživali v toplem soncu.
Bili smo različnih starosti in zelo različnih nivojev izobrazbe, ampak to včeraj ni bilo prav nič pomembno.
Mene itak poznate – večni opazovalec in preučevalec človeške narave.
In vedno znova sem presenečena, kako zelo čustvena bitja smo.
In kako slabo se tega zavedamo.
Je rekel eden od včerajšnjih pubertetniških udeležencev – visok, potegnjen, skuštran, odmaknjen, si predstavljate, ne? – svojemu dedku – a ne, kako sem se super spomnil, da sem s seboj vzel svoj merilec nadmorske višine?
Kako smo lačni priznanja!
In kako o tem nimamo pojma, kako tega sploh ne vidimo!
Dedek je vnuku seveda potrdil, da je super, da imamo s seboj merilec, in tako smo ves čas vedeli, na koliko nadmorskih metrih smo.
Taka majhna stvar, pa tako zelo pomembna v tistem trenutku.
Se zavedamo svoje potrebe po priznanju?
Se zavedamo te potrebe v ljudeh okrog nas?
Smo sposobni o tem tudi govoriti?
Jaz včeraj sem, z veseljem, in iz navidez običajne situacije je nastal zelo zanimiv in globok pogovor o pomembnih stvareh.
Med seboj smo namreč veliko bolj povezani kot se vidi s prostim očesom.
In v nas so velike praznine, kjer bi se morale nekoč nalagati pohvale in priznanja naših staršev in ostalih nam pomembnih ljudi, pa se žal niso.
In ker se takrat niso, se nam zdi, da se nikoli ne bodo, in nas to boli, in se upiramo sprejeti že možnost, da je možno te praznine napolniti na kakšen drug način.
Pa je možno.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih naslednji teden:
-          v ponedeljek, 10. septembra od 19h do 20h v Ljubljani –  redno enourno skupinsko tapkanje v prostorih gimnaziji Moste. Prostovoljni prispevki.
-          v petek, 14. septembra ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje
-          v soboto, 15. septembra v Ljubljani – poglobljeno izobraževanje za EFT izvajalce
-          v soboto, 22. septembra v Ljubljani – nadaljevalna 4-urna EFT delavnica (od 10h do 14h) in začetna praktična EFT delavnica (od 16h do 20h).
 
in še – kaj se dogaja pod vodstvom mojih učenk in učencev (http://www.eft-slovenija.si/joomla-license/skupinskeeftvadbe):
-          vsak ponedeljek ob 19h je skupinsko tapkanje v Kopru. Lokacija – Slikoplast Koper. Vodi Zdenka Zupančič.
-          vsak torek ob 18.30h je enourno skupinsko tapkanje v Murski Soboti. www.custvena-svoboda.si Lokacija je sedaj nova – LU MS. Vodi Cvetka Horvat.
-          vsak torek ob 18.00 je enourno skupinsko tapkanje v Novem mestu. Lokacija – društvo Sonček, Cankarjeva ul. 25, Mestne njive. Vodi Maja Fink.
-           
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika,
hvala za vso poslano email pošto, zelo rada jo prebiram, ta od danes o LJUBEZNI pa mi je še posebej všeč, vso to hrepenenje po njej, sprejetosti le-te in res nosimo jo v sebi pa se ne zavedamo, ne pomislimo, kajne? Kaj ni to ljubezen, ko gledaš cvetje in te vzradosti njena lepota, kaj ni to ljubezen, ko v parku na sprehodu globoko zadihaš in pogledaš v visoke krošnje dreves pa si hvaležen za vsak sončen žarek, ki posije skozenj do tebe.... mislim, da je to tista prva ljubezen, ko se je zaveš tisti trenutek, ko si sam s seboj.... Tudi to je ljubezen, ko srečaš mimoidočega, pa se pozdravita ali si samo izmenjata nasmeh. Saj ni važno da ga ne poznaš, ampak dal si nekaj svoje ljubezni naključnemu. Pika, se motim? Gledam mlade, ki se strastno objemajo in poljubljajo, nasmehnem se in jim pošiljam del svoje ljubezni, da bi njun odnos trajal.... Milo pa se mi stori, ko vidim starejši par in vidim, kako z roko v roki hodita skupaj in nasmejana, takrat si ne morem kaj, da ne rečem skoraj glasno - Bog, blagoslovi ju, naj traja njuna sreča, ker to je LJUBEZEN!
So pa dnevi, ko bi rjula v nebo kot tolpa volkov in klicala - kje si, ljubezen? Zakaj sem tako sama in nemočna jo čutiti, tukaj notri v sebi?????????
Vse lepo,
poslušalka nepozabnega VEČEROVEGA snidenja v Mariboru!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena!
Po dolgem času se ti malo oglašam. Ena hčerka je maturirala, druge je naredila zaključni izpit. Sin je bil pri birmi. Ni lahko a nekako kar gre. Moram priznati da tapkam po potrebi, ne redno. Pred maturo in zaključnimi izpiti pa zelo veliko. Imam občutek da sem v dobri fazi a me je že vnaprej strah novembra, megle in sivine. Kdaj prideš kaj na naš konec? Budno spremljam tvoje delo in moram reči da si zelo aktivna. Klobuk dol! Lep topel objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo, Pika!
Kar sva tapkali prejšnjič je prav čudežno pomagalo! Hvala! Sem potem nadaljevala še sama JJ.  in prišla do tega, da je že v maternici bila nekakšna senca, nekaj, zaradi česar zame v resnici ni bilo prostora. Nekaj se je sčistilo, ne pa še do te stopnje, da bi se počutila sprejeto in dobrodošlo.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika! Hvala za vse novice, ki ste mi jih poslali. zelo željno jih vsak teden pričakujem, v veliko vzpodbudo so mi. Sicer pa redno tapkam, brez EFT mi več živeti ni. Kvaliteta življenja se mi je tako spremenila na bolje, da sem o tem lahko vsa leta samo sanjala. Tudi knjiga za telebane je nepogrešljiva. Hvala vam za vse dobro! Lepo vas pozdravljam,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena Pika!
Konec je poletja, zato se ti oglašam. To poletje je bilo eno najlepših, kar jih pomnim. Na počitnicah na Ugljanu sem zelo uživala in celo našla stik z modrim Morjem. Vse to tudi zaradi tvoje pomoči oz. tapkanja skupaj. Tko da hvala. Pa se še kaj slišiva,
Lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
upam, da se še spomniš našega avgustovskega druženja ob zelenih sokovih in tapkanju. Jaz sem si počasi uredila vtise. Teh nekaj dni je bilo zame res izjemnih, saj se je moje telo prečistilo, fizično in energetsko. Saj veš kako smo"čarale" zadnji dan in ta Čarovnija je pri meni res delovala še kar nekaj časa, zadeve so se postavljale na svoja mesta, morala sem veliko tapkati saj sem čutila potrebo po tapkanju, včasih tudi ponoči in 2 uri sta kar nekam zdrknili.
Bilo mi je v veselje spoznati in se družiti s tabo, Heleno, Dragotom in vsemi puncami. Zame je bilo to nepozabno druženje in lahko rečem, da mi je prineslo velik napredek v življenju.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Prva misel, ki se je pojavila v meni, ko sem odprla oči, je bila: Je dovolj! In potem takoj: Ja, je dovolj, je dovolj… in pod tušem eksperimentiram in hočem reči: Ni dovolj…in takoj prileti nazaj kot eksplozija: Je dovolj, je dovolj. Kot bi hotela volan avta zaviti v levo, pa ne gre. In pojma nimam kaj je dovolj in česa včeraj ni bilo dovolj. To je bila neka šifra v meni, ki je bila očitno zelo močna in temeljna. Ker sem danes druga jest.
Zdaj vidiš, da je bila včeraj čarovnija!
En velik objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Moja Pika!
….ti moram povedat, da končno jokam za vsako figo, dovolim si da mi solze končno perejo dušo. Tri leta sem rabla... Delo z očetom mi je povzročilo vsega boga. Jst ne morem njemu pomagat pri njegovi bolezni, sem pa sebi zato. Končno sem sama našla s pomočjo njegove težave moč da na glas spregovorim, iz oči v oči in se je moje telo začelo umivat. Ker ni bilo spoštovanja. Jst sem očetu govorila o strahu v spolnosti, halooo, še prej sem o tem govorila z možem, ki me je nemo poslušal in dojel kakšne vrste strahovi obstajajo. Mi potrebujemo poslušalce in ko začutimo da smo slišani vemo, da nas nasprotna stran spoštuje in to je ljubezen.
Rada ta mam.
P.S. Sedaj lažje jočem od srečeJJJJJ.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živijo!
Najprej se moram pohvaliti, da sva s sinkom tako dobro stapkala začetek šole, da sem kar ponosna nase in nanj. Ta teden ko sem tako res veliko tapkala s sinom, vsak večer, sem ponovno odkrila, da je najučinkovitejše zdravilo za strah smeh. Še sine je rekel: mami če si smešna, veliko bolj deluje tapkanje. In sem si dala duškaJJJJ - ta trapasta šola, pa kdo si je zdaj zmislu, da je treba 6 letnikom že v šolo, kr neki .... bolj sva se smejala, bolj je strah kopnel.
Hvala tudi za tvoje odgovore, so bili v pomoč!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1), traja en cel dan:
datumi: sobote 29. septembra 2012, 17. novembra 2012, 26. januarja 2013, 20. aprila 2013, 15. junija 2013, od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 27. in 28. oktober 2012, 15. in 16. december 2012, 23. in 24. marec 2013, 25. in 26. maj 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3), traja dva cela dneva:
datumi: sobota in nedelja 24. in 25. november 2012, 16. in 17. februar 2013 ter 29. in 30.junij 2013, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 22. septembra, 20. oktobra, 10. novembra, 1. decembra, v Vitacentru 6. oktobra, 8. decembra - eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 22. septembra, 20. oktobra, 10. novembra, 1. decembra - eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFTv knjigarni Konzorcij v sredo, 19. septembra ob 18h, v sredo 26. septembra v knjigarni Libris v Kopru, v ponedeljek 1. oktobra v Cankarjevem domu v okviru Festivala za 3.življenjsko obdobje, v četrtek 4. oktobra ob 9h v Šentjurju, – eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
EFT mini delavnice na DVD-jih
Posnetih je 6 EFT mini 2-urnih delavnic: Trema pred nastopom, Težavni osebni odnosi, Odlašanje, Vsakdanji stres, Slabe navade in Željena telesna teža.
Na voljo so v kompletu, vseh 6 skupaj, zraven pa je priložen CD z besedili za tapkanje.
Posnetki so namenjeni tistim, ki se težko spravijo tapkat sami, kot neke vrste vodenje in pomoč. Ali ljudem, ki se delavnic v živo ne morejo udeležiti.
Cena za komplet je 29 EUR, poštnina je dodatne 3 EUR.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini: www.eft-slovenija.si Spletna stran ustanovitelja metode EFT, Gary-ja Craiga pa je www.garythink.com , seveda v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
Moji učenki Darja in Vera sta poskrbeli za lep slovenski prevod EFT knjige za otroke, ki jo je v angleščini napisal Brad Yates. Knjiga je na voljo v elektronski verziji na tej povezavi: http://www.bradyates.net/ww/translations.html med mnogimi ostalimi prevodi, stane 7 USD, naslov pa je Čarovnikova želja ali kako je pregnal zoprneže - zgodba o čarobnosti v tebi. Ne bo škodila niti odraslim po mojeJJJ.
 
Če še niste utegnili - zvočni posnetki Dneva za EFT so sedaj v celoti naloženi na spletni strani http://www.eft-slovenija.si/eft-posnetki-10-marec-2012. Prezentacije predavateljev še pridejo zraven.
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE in članke:
 
Dnevnikova priloga Zdravje avgusta 2012: http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042546922
 
Video prispevek z dogodka 27.junija 2012 v MB si lahko pogledate na tejle povezavi:
 
Članek v Večerovi prilogi 7 dni: http://www.7dni.com/v1/default.asp?kaj=2&id=5792401
 
Članek v Dnevnikovi prilogi Nika http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042532886
 
Predstavitev knjige EFT za telebane na TVSLO prejšnjo sredo - http://tvslo.si/#ava2.137092014
EFT se začne približno na 46. minuti, knjiga mislim da pride v veliki plan tam okoli 50.minute.
 
Intervju za portal Siol – 2.maj 2012 - je na voljo na tejle povezavi:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic