05 september, 2011

EFT novice 5.9.2011 in EFT v Kocevju in se kje

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej super novica – občina Kočevje bo to jesen sofinancirala 5 EFT delavnic!
Najprej bomo imeli začetno 4-urno praktično EFT delavnico (v dveh delih, vsakič 2 uri) in sicer 13. in 27.septembra od 19h do 21h.
Sledile bodo tri 2-urne mini EFT delavnice – Težavni osebni odnosi 11.oktobra, Škodljiva prepričanja o denarju 26.oktobra in Samozavest 8.novembra – vsakič od 18.30h do 20.30h.
Prispevek za posamezno EFT delavnico je samo 8 EUR.
Vse delavnice bodo potekale v prostorih Šeškovega doma v Kočevju.
Prijave po telefonu 01/89 38 700 ali na mail tatjana.romih@sent.si.
 
Ravno tako bodo 2-urne mini EFT delavnice potekale v Slovenj Gradcu – enkrat na mesec, vedno ob petkih zvečer. Datumi in naslovi bodo še ta teden objavljeni na spletni strani, začnemo v petek 30.septembra z 2-urno EFT mini delavnico Trema / Strah pred…
 
In še – kako malo nam je v resnici jasno, kaj potrebujemo za svojo srečo.
Mislim, da je predvsem pomembno, da smo to kar smo.
V celoti – da smo kakršni pač smo.
In zato moramo dojeti, da je nujno potrebno čutiti tudi negativne občutke.
Ker če si ne dovolimo resnično OBČUTITI vseh svojih občutkov, smo lahko srečni samo na površju, tako umetno, ne pa v resnici.
Če svoje neprijetne občutke tlačimo, jih s tem samo ohranjamo.
In biti v stiku sam s seboj pomeni, da pogledaš v obraz tudi neprijetnim občutkom, kadar se pojavijo.
In to je včasih res težko.
Brez ustreznega orodja pa čisto nemogoče.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v četrtek, 8.septembra ob 18h v Ribnici – Uvodna praktična predstavitev delovanja metode EFT za društvo Sožitje Ribnica.
-          v petek, 9.septembra ob 17h v Ljubljani – AAMET mentorsko srečanje EFT izvajalcev
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, draga moja,
Po včerajšnjem tapkanju (kot običajno-razen pri fizičnih težavah) ni takoj nekega hudega rezultata/ spremembe, običajno je malce z zakasnitvijo. Počutim pa se že sedaj tako…malce prerojeno, kot da bi se en del mene zopet rodil.
Hvala ti, hvala za pronicljivost in uvide, da zadeneš žebljico na glavico (ali obratno, to mi ni nikoli jasnoJJJ)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ni dneva da Te ne bi imela v mislih,...hvala PIKA!
Pozdrav
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živijo Pika,
letošnje vroče poletje me je kar malo ohromilo, tapkanje je bilo za silo, a všeč mi je razlaga enega tapkalca, da je tapkanje predvsem miselni učinek. Tega pa uporabljam obilo - in - deluje!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika živjo!
Danes se ti moram oglasiti tudi jaz z razveseljivo novico, ki se nanaša na tapkanje. V soboto pred spanjem mi je mož zaupal, da je prizadet, ker sem mu popoldan na vprašanje, če ga imam rada, odgovorila, da sem mu danes to že dvakrat povedala. In to še v tako vehementnem tonu. Preprosto mi je težko te besede neprestano ponavljati. Posebej še zato, ker nisem vsakič pripravljena jih izreči iz srca, pač pa pridejo velikokrat iz glave, kar pa sam občuti. O tem sva se že pogovarjala, a kljub temu si on želi te besede slišati še in še krat. In tako od prizadetosti zvečer ni mogel zaspati. Predlagala sem, da bi skupaj tapkala. In sva tapkala na to kako jaz ne razumem, da on to potrebuje, na njegovo prizadetost … On je ponavljal za mano ali pa še sam kaj dodal. Tako sva naredila tri kroge, se zraven še malo nasmejala in potem oba zaspala kot angelčka.
Tako vesela sem bila, da sem mu lahko pomagala, da je EFT delovala. Pa še pohvalo sem dobila od njega, češ da sem že prava profesionalka v tapkanju.
Hvala Pika za vse znanje in izkušnje, ki si mi jih dala, da lahko jaz zdaj pomagam iz težav sebi in drugim.
Objem od mene!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika :)
evo, sem doma. Rada bi se najprej opravičila, ker sem tako na nujno pa na hitro pa brezglavo pa kot strela z jasnega vpadla danes. Ampak že dolgo sem se spravljala malo pisat pa prejšnji teden sem pogrešala eft novice, čeprav sem jih potem prejela in videla, da ste bili bolni (upam, da je sedaj OK). Skratka danes sem reeees rabla tapkat pa sem mela blokado. Sej potem sem se pa spravla in je blo boljše. In verjetno je še vaša misel pomagala, ker sem bila potem res OK. Šla sem noter suvereno, odgovorila na vprašanja, počutila pa sem se sproščeno in ’kar bo pa bo’ style :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljena draga moja Pika!
Skoraj ni dneva, da nisi z menoj v mislih, najsibo ko hodim, tečem, kolesarim ali tapkam. Sprva se sploh nisem mogla takoj spravit tapkat mogoče od prevelike energije in vsega kar sem ponaredila v tistem prvem tednu. Potem sem tapkala ob dol.situaciji kjerkoli in kadarkoli, tisto celostno pa na bolečino v stegnu (pritisk živca od močnega udarca pred skoraj dvema letoma) med vožnjo na morje do Zadra - seveda se je bolečina zmanjšala, da je bilo vsaj zdržno. Tapkat sem začela tudi pred tem ko nismo vedeli ali bomo prišli na trajekt ali ne - prijatelji so nam mahali s trajekta - pa smo res prišli zadnji. Potem pa sem tapkala vsako jutro po teku in jogi na mojem samotnem kotičku divje plaže na moje počutje in na odnose - bili smo skupaj še z dvema prijateljema in odraščajočim sinom in se je bilo potrebno prilagajat, včasih pa mi je bilo tudi zoprno, ker se mi zdi, da sem jaz letos veliko naredila na sebi nasploh. Potem je imel pa težave še mož z zobobolom in sva tapkala in tapkala, že par dni pred tem pa je predeloval tvojo skripto. Na koncu dopusta sem ugotovila, da je lepo imeti prijatelje, ampak, da bova šla odslej na morje z možem sama. Moram ti povedat, da sem ti kar malo zavidala, da si bila sama na morju in delala na sebi, ker bi to potrebovala tudi sama, pa čeprav me mož malo čudno gleda. Ne vem zakaj večinoma ženske delamo na sebi, moški pa ne čutijo potrebe? Moj pravi, da sem se po seminarju spremenila - že jeseni sem bila na delavnici čustvene inteligence- ampak po njegovo na slabše, je pa res da sem bolj odrezava, zadirčna, včasih žaljiva, pa čeprav vem kako bi morala, v tistem trenutku ko mi kaj ni prav pa kar eksplodiram. Čutim, da se kot lev borim zase, saj se prej nikoli nisem znala postavit zase in sem bila vedno vsem na razpolago in vsem ustregla. Mogoče je pa to vmesna faza sprememb in da se nekaj dogaja z mano?
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdaj pa tapkam, jaz se..... brezpogojno .... skupaj s svojim sovraštvom, zamero... do mame,.... četudi ne maram svoje mame...četudi si želim, da mi je nikoli več nebi bilo treba videti,.... četudi se nek dan obrnem in odidem iz njenega življenja....
In čutim full globoke spremembe, kot olajšanje in občutek svobode...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika,
mi kar uspeva! Začela sem že v sredo zjutraj. Za zajtrk najprej glina, voda, kašica in TAPKANJE!! Včeraj na temo, da bi zmogla in kaj je tisto, kar je potrebno pretapkati. Trikrat na dan po eno uro. Nisem verjela, da bom imela toliko za povedat JJJ Potem kašica za kosilo in zvečer sok iz pomaranč in grenivk, včasih vržem vanj kakšno meliso ali malo pelina JJJ, skladno s poplavo emocij, ki se skupaj s sokovi pretakajo po meni…. Vsak dan po prvem tapkanju naredim klistir. Po tem se počutim tako, kot da je ves svet moj in ni nobene ovire več.
Tako so se oblikovale štiri teme in vsak dan bom 3x po eno uro tapkala na določeno temo. Na plan sem privlekla EFT priročnik, pa vse zapiske s tvojih delavnic (in jih sedaj tudi lepo uredila in prepisala), pa nekaj knjig za kašaste napitke, pa…. o tem drugič.
Objem
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 24. septembra, 19. novembra, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 29. in 30. oktober, 17. in 18. december, 24. in 25. marec ter 26. in 27. maj, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, v Slovenj Gradcu 14.septembra, v Vitacentru 1.oktobra, ...: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic