26 september, 2011

EFT novice 26.9.2011 in kaj me gane

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
v soboto smo spet cel ljubi dan tapkali, delali smo celodnevno EFT 1.stopnjo.
Naj vam povem, kaj mene na takih tečajih najbolj gane.
Ne to, ko vidim, kako udeležencem z vsako vajo, ki jo naredimo, samozavest in samozaupanje vidno zrasteta.
Ne to, ko vidim, da čedalje bolj razumejo, na kakšen način s tapkanjem dosežemo te slavne rezultate.
In tudi ne to, ko gledam, kako čedalje bolj uživajo.
Seveda tudi to, a ne predvsem.
Predvsem me gane, kako se nam vsem odpirajo srca.
In z odprtim srcem smo najbolj pravi.
In taki lahko vzbudimo pri drugih ljudeh, da se odpro njihova srca.
In to je res prava čarovnija.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v torek, 27.septembra od 19h do 21h v Kočevju – drugi del praktične 4-urne EFT delavnice. Prijave po telefonu 01/89 38 700 ali na mail tatjana.romih@sent.si
-          v petek, 30.septembra od 18h do 20h v Slovenj Gradcu – Dveurna mini EFT delavnica ''Strah in trema pred nastopom''. www.eduka.si
-          v soboto, 1.oktobra od 16h do 20h v Vitacentru Naklo – 4-urna začetna praktična delavnica uporabe metode EFT.
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tole je bilo res zanimivo:)
S prijateljem sva imela debato o elektro-energetskem stanju v Slo, pa TEŠ ipd., ko je mimo prišel še en fant (prvič v tej družbi, ker je fant od ene sestrine prijateljice). In smo nekako preklopili na elektriko v telesu:) Pa je rekel, da ga stvari zanimajo (malo smo poklepetali o tem, kako se raztegnit, če si plesalec). Vprašam, kako kaj dihanje. Pravi "Ooo, super". No, ne bo šlo. Prav, kako pa ostalo, je kaj, kar trenutno ni super??? Se zamisli in ugotovi da v hrbtu nekaj ni v redu, jakost oceni za 4. Narediva en krog tapkanja (prej sem jima že pokazala točke). Vprašam - "Je kaj drugače?" In potem tisti zmedeni pogled, ... , trenutek, ko dojame, ... , in "Ja, bistveno boljše!!!" Pa ga je bejba poklicala in je šel:) ostale je pa samo še zanimalo, kje najdejo kaj več o tem:) Dobr je poznat plesalce:)
Lep dan,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo naša Pika!
Jst pa moram zlit na monitor svoje dogajanje od 9.8. do 9.9.2011. Oglušela sem na eno uho. Sprva se nisem sekirala, ker sem mislila da mi je šla voda v uho, potem pa sem le mislila da bo treba uho sprat pri dr. pa mi ga ni dr. spral, ker to ni bil nujen poseg... v lekarni sem kupila kapljice in začela sama izpirat... po desetih dnevih stanje nespremenjeno... kaj mi hoče moj ušesek povedat... no pa začnimo tapkat pa smo šli jst in moji prstki, najprej na zoprn občutek, ki ga imam že poln kufr, pol so pa novi vidiki ven prišli, otroštvo z bolnimi ušesi in vse tiste bolečine, in zakaj in kako je blo... dolgo sem se tapkala in odpirala v povezavi z zamaškom mojo skrb... pa mi ni pomagalo. Rekla sem si - nekaj druzga bo, počak, gluha zihr ne boš , nekaj druzga boš mogla zvedet. In sem si zamislila mogoče pa na mentorskem kaj takšnega slišim... in tudi sem. B. mi je prinesla to kar sem mogla slišat. Moje desno uho je kar na lepem oživelo. Rabila sem slišat, da je dovolj, če samo eden v družini tapka. To sem jst vedla, sam potrditev sem še rabila... ko sem se prebudila v novo jutro sem bila zadovoljna, saj sem zopet popolnoma dobro slišala, o tem sem povedala možu in z velikim veseljem tapkam na hvaležnost do problema, ki mi je odprl čep v uhlju. S tem ko tapkamo, se zavedamo, ker se zavedamo, v okolico premišljeno spuščamo svoje vedenje. Okolica to opazi in se začne drugače odzivati. Vsaj z menoj je tako. Tapkam dobre dve leti, intenzivno slabo leto in lahko rečem, da mi ne gre tako zelo slabo in se imam resnično rada takšna kakršna sem. S tapkanjem sem postala umirjena, včasih sem za vsako malenkost zganjala eksplozivnost ali pa sem hitro reagirala. Natapkala sem si premišljenost, umirjenost, odločnost,... vrednote katerih ponosna lastnica sem in za katere je treba delat, se ukvarjat sam s seboj, potovat po svojem umu, odstranit navlako, odtegnit ročno zavoro. Delamo si navlako, kot na podstrešje spravljamo, misleč sej nam bo še prav prišlo, pa stara šara tako kot potisnjena čustva nič ne morjo koristit.
Tapkanje ni zakon ampak je ustavaJJJ
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ej, Pika, Pikica, ti si na videz ena navadna zelo prijetna gospa na pragu najboljših let, tako bi rekel nekdo, ki nič ne ve o tebi. V resnici si ena velika, nadpovprečna oseba s toliko brezpogojne ljubezni in širine, da mi vedno znova vzameš dih… tudi tokrat, draga! Hvala ti. En velik objem!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo vsem!
Zeleni sokovi so zakon. Poleg tega vedno znova ugotavljam kakšno neverjetno moč ima skupina. Vsakič znova me preseneča kaj še lahko prikliče na dan doživljanje nekoga drugega... Hvala vsem...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Prisrčna hvala za čudovite maile vedno si ogledam oddaje na povezavah in se vedno znova kaj naučim tapkanje uporabljam že pol leta in zares deluje sem pa prišel do določenih problemov ki jih nisem mogel povsem rešiti tako da razmišljam da bi enkrat tudi prišel na delavnico pa sin zmano ker ga te reči tudi zelo zanimajo in se tudi trudi tapkati še enkrat hvala in še veliko uspeha tapkanje potrebujemo vsi hvala.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… In sam še zase se bom brigala! Ne bom več zadovolna z ostanki, nej se jebejo vsi nezreli in zmedeni tipi po spisku! Brez mene! Jest si bom najdla enga k ma jajca in se zna soočat s problemi. Tehle razvajenih, prestrašenih fantkov mam res poln kurac. Jest rabm enga ornk deca in to sam zase. Nč si ne mislm več delit. Če sm lohk jest 100 % pr stvari je loh tut tip k hoče bit z mano!¨Tut jest znam poskrbet zase.
Evo.. tkole mi gre...Tko, da izpopolni svoj slovar kletvic! :) Da boš vedla, kaj tapkanje nardi iz civiliziranih žensk :)))
lp
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena,
po sobotni začetni EFT delavnici moram priznati, da že precej bolj globoko diham in lepo mirno zaspim, jočem ob strahovih ki si jih prvič priznavam na glas (za marsikatere sploh nisem vedela da obstajajo). Skratka - super sem, tebi pa hvala za orodje.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Po najini seansi se je pokazal en zelo zanimiv efekt, ki sem ga pripisala eft-ju. Naslednji dan sem dobila menstruacijo in potrebovala občutno manj analgetikov kot jih ponavadi zaradi močnih bolečin.
Toliko zaenkrat.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala Pika za oba emaila.
Ne boš verjela, ampak v soboto sem bila po naši delavnici zelo utrujena. Kljub temu sva s sestro popoldan odšli na Šmarno goro. Uhh, je blo težko. Ko sem prišla domov, sem vegetirala pred TV.- Ker ob 19 se pa res ne hodi spat ;) No, končno sem šla ob 21h v posteljo ... Me je prijelo in sem začela brati stare dnevnike. Dnevnike sem pisala od 13 leta pa vse do 25 leta. Do sedaj se je na njih nabiral prah, ker me je bilo strah .... pred takšnimi in drugačnimi pripetljaji v otroških, ter najstniških letih in kasneje na fakulteti. No in v soboto sem enega prebrala (najtanjšega) in v nedeljo nadaljevala in tapkala ter zapisovala ugotovitve (pred in po tapkanju). Sploh ni bilo tako grozno :) Najbolj me je presenetilo, da sem imela pri 13 letih enake sanje in cilje, kot jih imam sedaj. Je pa res, da so bile to takrat le sanje ... v katere uresničitev nisem verjela. Dnevnike ob večerih sedaj redno prebiram in tapkam ... :) ter pri tem spreminjam pogled na svojo preteklost, svojo energijsko naravnanost in (upam da) tudi prihodnostJJJJ!!Danes sem zopet tapkala. Pred nekaj leti sem bila primorana zamenjati fakulteto. Vse od takrat sem se izogibala njenim diplomantom in študentom. Včeraj sem zopet naletela na enega. In sem tapkala. Najprej na včerajšnji dogodek, potem je pa sledilo ... Prvi dve študijski leti sem bila zelo negativno naravnana. Študirala sem cele dneve in že vnaprej vedela, da izpita ne bom opravila. (do teh ugotovitev mi je pomagal tudi dnevnik) in sem tapkala na pomanjkanje samozavesti v preteklosti, na samo-destruktivnost v preteklosti, negativno naravnanost ... Jezo, ker sem bila s takim mišljenjem obsojena na študijski propad ... Jezo, ker sem na čisto neprimeren način pristopila k študiju ... in na koncu žalost, ker nisem imela rada sebe, ampak sem tako hlepela po potrditvi in ljubezni drugih ... in veselje ob spoznanju, da se spreminjam (delam na tem vsakodnevno). Če se neke stvari podstopim, jo tudi izpeljem in sploh ne pomislim na neuspeh. Naj še omenim, da sem enak študij dokončala potem na drugi fakulteti, sedaj pa zaključujem magisterij. Ampak vseeno se vprašam: Ali je bilo vsega tega treba?
Pika, si rekla, naj ti napišem kaj od tapkanjaJJJ
Pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 19. novembra 2011, 28. januarja 2012, 21. aprila 2012 in 23. junija 2012, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 29. in 30. oktober, 17. in 18. december, 24. in 25. marec 2012 ter 26. in 27. maj 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar 2012 ter 16. in 17. junij 2012, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 15.oktobra, v Vitacentru 1.oktobra, ...: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 15.oktobra, v Tolminu 22.oktobra,  eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Arhiv EFT Novic