24 avgust, 2011

EFT novice 23.8.2011 in zakaj so novice pozne

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
ta teden redne tedenske EFT novice zamujajo.
Cel ponedeljek (začenši takoj po polnoči) sem namreč delala nekaj kar res zelo in skrajno nerada počnem – bruhala sem.
In cel današnji dan sem mirno počivala in seveda tapkala in dovolila telesu, da si oddahne.
Zame je namreč bruhanje strašen napor, primerljiv z rojevanjem.
Popade te strašna močna sila in te prisili početi nekaj česar sam nikoli ne bi počel kar tako, sam od sebe.
Ko reč mine se seveda počutiš čist in prerojen, a utrujen.
Tako sem se počutila danes jaz.
In sem med presledki dremanja in pitja in tapkanja primerjala sebe danes in sebe pred znanjem tapkanja.
Ne, ne znam še zamahniti s čarobno palico in preprečiti reakcijo telesa ki najbolje ve kaj mu je treba.
Znam pa se gibati, dihati, tapkati, se pogovarjati s svojim telesom in mu nuditi podporo.
In – zame neverjetno – znam in upam prositi za pomoč.
Nekoč bi bilo to zame popolnoma nemogoče.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
pravkar prebrala oba tvoja e-maila, današnjega in od prejšnjega tedna...
Tisti od prejšnjega tedna me je "samo" špiknil v srce, današnji pa je predrl jez in so se mi ulile solze in še vedno imam mokre oči... MOJA MAMA, ja še vedno se je bojim... priprave imam vsakič ko se namenim da jo pokličem po telefonu, ker me je strah kakšne volje bo in kako bo reagirala? halo!!! kako je šele ko grem na obisk, ali da bi jo prosila da popazi na otroke... ja strah me je moje mame, in to sem prvič izgovorila naglas....Že dolgo nisem tapkala, pa bom kar začela...
Pošiljam ti en velik objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hej, Pika...
no, bila sem v Kopru in ko sem videla krog ljudi in tehniko tapkanja sredi prebujajočega jutra na plaži, sem se spomnila na tebe...kot se vsakič, ko imam problem:), pa tudi drugače...hvala ti!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga moja Lučka Pika!
sedaj ti pa moram še jaz napisati svoje izkušnje z morja.
Plavati sem se naučila, ko sem bila stara nekaj čez 20 let, tako da uživam le v mirni vodi, sicer se vode bojim, še posebno valov. Bili smo na kratkem 3 dnevnem oddihu. In glej ga zlomka. Kar naprej valovi, kar naprej so bolj ali manj blizu vozile neke ladje, čolni, gliserji, ki so povzročali večje ali manjše valove. 2 dni strahu. Ko sem bila na plaži sem tapkala za razumevanje, za mamo, za... Sploh mi ni potegnilo, da bi tapkala za strah pred valovi! Šele tretji dan, ko sem bila v vodi, me prešine. Tapkaj! Kako naj tapkam pa plavam? Pa sem začela govoriti: Čeprav se bojim valov, sem jaz... Nisem tapkala, samo govorila sem. Ne moreš verjeti. Taka ladja, ki je prej prinesla velike valove do mene so se potem prej razblinili, valovi od čolnov se me niso dotaknili. Ne moreš verjeti. Marsikdo bi rekel, ta je nora. Kako malo vem o EFT!!!
Pa srečno
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo PIKAA,
mi2 pa se nismo že dolgu časa vidle in niti slišale- ma tu še ne pomeni da jst ne mislim nate in na EFT. dosti mislim na oba in večkrt te čem tud poklict, da se dobimo mal individualnu, ku tkrt je čarobnu! me napolne z energijo za 3 mesce!:)) fulkrt razmišljm, kdaj bo cajt, da grem naredit ta certificiran tečaj za EFT, ztu da ga bom znala pravilnu uporabljt in ga delila tudi z drugimi-predvsem z mojimi otročki, ku jih učim. Sm prebrala tvoj mail od murja in mi je blu všeč, da si šla sama, dala možgane na OFF in napouhnla baterije. Tu je zakon!!
Nč, fajn se imej in upm, da se čimprej vidimo in kej pomenimo!
objemček!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga naša Lučkina Pika!
Moji dnevi minevajo v delu z metodo EFT. Intenzivno se pripravljam za nalogo, ki bo kmalu ugledala luč. Vedno me vodijo tvoji prispevki, ki mi dajo veliko materiala za razmišljanje in delo. O tem da se bojimo staršev ni več kaj dodajat. Mene skrbi ker so ljudi naučili, da se morajo bati Boga. Naučili so nas da moramo ugajati vendar nas to dela nesrečne. Bog nam je dal um, da ga uporabljamo. Predstavljeno nam je da je Bog nekaj kar je nad nami in je maščevalen. O tem nas uči vera, ki jo morajo nekateri hočejo nočejo sprejeti. Učijo nas kot, da je vero ustvaril Bog, ampak smo jo ustvarili sami. Ker vsak sam ne zna poiskati vero, se močnejši znašajo nad šibkejšimi in jih ustrahujejo s tem, ko jim kažejo kao pravo pot. Hrepenenje po Bogu, ki si ga ne upajo videti v sebi, izražajo s tem, da hvaležno in ponižno častijo ter se tako počutijo varno. Hvaležni pa bi morali biti za svoje življenje in se ne zgubljati v običajnih, pričakovanih, naučenih postopkih in obredih s predpostavko Boga boječ. Imam srečo, da sem se bala samo svojih staršev, kaj bi šele bilo, če bi se morala bati institucionalnega Boga?!
Srečna sem, ker imam znanje na področju EFT-ja. Lahko bi ga opredelila, da je zame EFT Bog, ki sem ga poiskala v sebi, torej je Bog v meni. S pomočjo tega bom premagala vse strahove, ki me iz dneva v dan spominjajo, da imam še veliko dela na sebi, da bom lahko pomagala drugim, za kar si močno prizadevam vendar brez pretirane sile, saj vse samo pride.
Z najtoplejšimi od sonca akumuliranimi pozdravi
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
Najnovejša delavnica - 4 dni zelenih kašastih sokov in EFT-ja
 
S Heleno in Dragotom Klanščkom, ki že dolgo vodita skupinska postenja v njuni hiši v miru narave blizu Polževega na dolenjskem, bomo septembra ponovili zelo uspešno 4-dnevno delavnico kombinacije uživanja svežih kašastih sokov in EFT-ja.
Torej – od srede 31.avgusta pozno popoldan (prihod najkasneje do 18h) do nedelje, 4.septembra popoldan.
4 dni prehrane s »čudežnimi« zelenimi kašastimi sokovi, polnimi klorofila in sončne energije, za vmes pa razstrupljanje z razstrupljevalnimi napitki in zeliščnimi čaji.
Poleg tega bo vsak udeleženec deležen enega čiščenja debelega črevesja - hidrokolon postopka.
In – seveda - štirih dni intenzivnega tapkanja.
V ceni 320 EUR je vključeno spanje na ležiščih v hiši, vsa hrana, napitki, tapkanje in hidrokolon.
Podroben napovednik s programom po urah dobite ob prijavi.
Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 24. septembra, 19. novembra, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 29. in 30. oktober, 17. in 18. december, 24. in 25. marec ter 26. in 27. maj, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, v Slovenj Gradcu 14.septembra, .: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic