01 avgust, 2011

EFT novice 1.8.2011 in o resnici ki boli

 

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
kot verjetno vsi že veste, zelo rada hodim.
Oziroma – bolj pravilno bi bilo – moram hodit.
Zakaj?
Ker moji možgani med hojo lahko svobodno križemkražem razmišljajo.
Na vse strani hkrati, brez posebnega protokola kot sicer.
In kadar temu dodam tapkanje, pridejo najboljši prebliski.
Tako je bilo tudi včeraj.
Sem stala iz obličja v obličje z eno od gmot naših gora, močno in sivo in nepremično.
(mimogrede – malo pred tem me je stara oskrbnica v koči kljub neopranim lasem prepoznala s televizije in se mi zahvalila, da lahko tapka, mi toplo stisnila roko in povedala, kaj vse je že odtapkala. Moj brat, ki je stal čisto zraven, je osupel ostal brez besed.).
Torej – polna hvaležnosti stojim malo po tem pred gmoto skal in me užge novo spoznanje.
V mnogih jezikih sveta poznajo pregovor – resnica boli.
In v otroštvu (pa ne samo takrat) smo imeli to priliko izkusiti na lastni koži več kot enkrat.
Ampak – a to pomeni da neresnica ne boli?
In sem stala pred goro in vedela – resnica zaboli, potem pa se bolečina zaceli.
Neresnica pa se gnoji in se ne celi, in ko se gnoj predre boli veliko bolj kot bi na začetku.
In med tapkanjem povemo resnico – in to lahko zaboli – ampak potem se tudi zaceli.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lepe zelene pozdrave vsem,
hvala za slike, super spomini, ki se me še kar držijo in zato od vse prezasedenosti s pripravo sokov (in nabiranjem pravih sestavin po vrtovih vseh znancev :)) še nisem uspela napisat, kako super sem se imela in se zato zahvalit vsem - torej HVALA in upam, da bo naša družina čustvonikov zrastla in se bodo semena širila! Jaz jih prav gotovo širim in ob tem začudeno ugotavljam, kako so ti zeleni sokovi razširjeni (čeprav je malo fint pri pripravi, ki smo se jih mi naučili, pa jih ne poznajo vsi), za EFT pa tako že vsi vedo. :) Meni je samo bolj malo časa ostalo za tapkanje, tudi ker sem redko zares sama, da bi lahko govorila vse tiste stvari, ki naredijo preboj, tako da to me še čaka...pa ne skrbim preveč, bo že prišlo ko bom res rabila, npr. ob prvem pravem postu, ki me čaka čez dva tedna, saj vem, da ne bo tako kot na naših sokovih ampak bom gotovo kaj lačna in tu mi zna priti tapkanje zelo prav, vse je za nekaj dobro. :) Upam, da ste tudi ostali na poti od dobrega k boljšemu ali kakor pravijo - svaki dan u svakom pogledu sve više napredujem(o) ;) želim vam sreče z vsem!
objem,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Res je Pika, največ, kar sploh lahko storiš je, da spremeniš sebe. In potem se spremeni tudi tvoja okolica in domine se aktivirajo.
Želim ti lepo poletje.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Suuuuuper,
tudi midva uzivava v sokovih, z mozem sva danes zjutraj malo tapkala v gozdu, vceraj sem tapkala samo v mislih na vlaku, skratka vse se da, ce se hoce, kjer koli ze:-)
uzivajte in se popolnoma sprejemajte, kakrsni koli ze ste...
tapkanje in zeleni sokovi so zakon:-))
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hoj vsem,
energija goor, kile dooltako bi lahko na kratko opisala EFT + polpost = fantastična kombinacija. Jest sem milo rečeno navdušena in še vedno me drži presnojedstvo.
Uživajte v poletju in novih zmagah!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
….Najstarejša sestra pa naju debelo gleda, kaj je z nama, saj je mama vendar tako uboga in prijazna in ona sploh nima nobenih težav z njo. Prav šolski primer, kako enako ravnanje in besede vsakega dosežejo na njegov poseben način, glede na to, kakšne izkušnje je imel z določeno osebo,  itd. Mene zmoti že ton v njeni besedi, ona pa tega sploh ne sliši…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
V preteklem tednu sem polna energije in neizmerno dragocenih izkušenj in nepozabnih vtisov pridno sledila vsem navodilom, ki smo jih prejeli pred odhodom. Še posebno skrbno čuvam tisto seme, ki je začelo pridno kaliti. Veliko stvari, ki sem jih odlagala sem v tem tednu z veliko vnemo postorila in počutim se prav super. V trgovini z zdravo prehrano sem si nakupila stvari, ki so mi še manjkale, sadje in zelenjavo pa si zjutraj naberem na domačem vrtu in se zahvalim za vse dobrote. Neizmerno uživam v pripravi obrokov od katerih je vsak dan eden zeleni kašasti, obogatim jih še z raznovrstnimi začimbami. Ko sem bila 2 dni na obisku pri prijateljih se nisem dala motiti z mesom in drugo hrano, pač pa sem si obroke pripravljala sama- - mimogrede sem se sprehodila tudi po njihovem vrtu. Malo so me čudno gledali, ampak jaz se nisem dala motiti. Kave in mesa še ne pogrešam. Prepričana sem, da sem na dobri poti k boljšemu počutju in skrbi za zdravje. Pri EFT-ju sem malo manj pridna, tapkam po potrebi, za čiščenje starih stvari v tem trenutku še ni pravi čas. Vesela sem, da imam pravo orodje s katerim si lahko pomagam. Komaj čakam, da bo tapkanje jeseni v Novem mestu, ko se bom z veseljem pridružila. Vsem skupaj želim mnogo uspehov in čudovit dopust kjerkoli že ste in vas prisrčno pozdravljam!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdaj pa ti še moram napisat kaj sem doživel včeraj in danes. Včeraj sem v liftu srečal sosedo, ki stanuje dve nadstropji nad mano in se je vedno pritoževala nad bolečinami v križu in kolkih in je stalno hodila na razne terapije in pojedla ogromno tablet in ko je končala z terapijo so se bolečine čez mesec ali dva zopet pojavile. Jaz sem ji pred več kot enim letom dal moj izvleček te metode in ji tudi pokazal kako se to izvaja. Čeprav stanujeva v isti zgradbi se že nekaj mesecev nisva srečala in včeraj mi je z navdušenjem povedala, da sedaj nima več nobenih bolečin zahvaljujoč metodi EFT, ki jo je začela uporabljati, ko je že bila popolnoma obupana od bolečin in ne potrebuje več nobenih terapij in tablet.
Pred tremi dnevi me je poklicala gospa pri kateri že nekaj let kupujem kozje mleko in sicer ima koze, ki imajo enako dlako kot srne in mleko je res čudovito, da ne govorim o njenem siru. Mleko od koz, ki so lisaste pa ima poseben okus in pravijo, da ni okusno. Ko sem jaz začel kupovat mleko sem gospe seveda dal moje izvlečke Metode EFT in ji razložil kako se to izvaja. Danes mi je povedala da v to ni verjela in tudi ni uporabljala. Ker se ji je vid močno poslabšal in ni mogla več vozit avtomobila je šla k zdravniku,ki ji je povedal da ji raste siva mrena in da bo potrebna operacija in naj čez pol leta pride na pregled, ker bo jo isti zdravnik tudi operiral. In takrat se je spomnila na EFT in si mislila saj ne more nič izgubit in se je vsak dan tapkala. Ko je čez pol leta prišla na pregled ji je zdravnik povedal, da se je rast mrene ustavila in jo zopet naročil čez pol leta no in ko je prišla na ponovni pregled je zdravnik začudeno ugotovil, da je siva mrena popolnoma izginila in tudi jaz sem bil nad tem izredno presenečen in zato lahko rečem, da je metoda EFT pravi čudež in ki sem jo zahvaljujoč tebi spoznal pred nekaj leti in sem ti tako hvaležen, da z besedami tega ne morem opisati.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 24. septembra, 19. novembra, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 29. in 30. oktober, 17. in 18. december, 24. in 25. marec ter 26. in 27. maj, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, v Slovenj Gradcu 15.septembra, .: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite [PREFERENCES

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic