04 julij, 2011

EFT novice 4.7.2011 in zaprta vrata

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
najprej - skupinska tapkanja v Murski Soboti imajo že od tega torka naprej novo lokacijo – v restavraciji Zvezda, 1. nadstropje, soba 12.
 
Potem pa – vedno sem rada brala.
Zelo rada brala.
Brala vse, in če ni bilo drugega, celo stare časopise.
Še posebej pa – recimo temu – pravljice.
Ko sem bila mala, so bile to vse žive pravljice, kar jih je premogla naša lokalna knjižnica – afriške, indijske, laponske, japonske, in seveda še kakšne.
Z odraščanjem in staranjem so se pravljice spreminjale – moja ljubezen do njih pa ne.
Tudi moja hčerka ljubi knjige in do mnogih mojih pravljic čuti enako navdušenje kot jaz.
In sem zadnjič razmišljala - zakaj ravno pravljice?
Zakaj ne biografije, zgodovinske knjige, ljubezenski romani, detektivke, potopisi, …?
In sem kar nekaj časa razmišljala, tapkala in spet razmišljala.
Zakaj nekomu kot sem jaz, ki tako ljubi in potrebuje resnico, tako zelo dišijo pravljice?
In se mi je ravnokar posvetilo – in kot naročeno za tele EFT novice.
V meni ljubih pravljicah se je dovoljeno spraševati (ne samo dovoljeno, celo potrebno!) o resnični naravi stvari.
Naprimer - morajo biti stvari res take? Je ta znani način ki sem ga vajena tu in sedaj edini možen? Je to kar so mi povedali edino možno res?
In moj občutek ko jih berem je bil in je še vedno – kot da bi se odpirala vrata, ki so sicer zaprta.
Zato jih berem.
In zato tapkam.
Da odpiram zaprta vrata.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v ponedeljek, 4.julija od 19h do 20h v Ljubljani – enourno skupinsko tapkanje poleti poteka V PARKU TIVOLI nekje blizu Čolnarne, tam se zberemo 15 minut pred 19h
-          v sredo, 6.julija od 17h do 21h v Ljubljani – začetna 4-urna EFT delavnica
-          v četrtek, 7.julija od 19h do 20h v Žalcu – enourno skupinsko tapkanje
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika,
Rada prebiram te novice, sama tapkam, če le najdem dovolj energije, da se ustavim in začnem. Potem se problemi sami javljajo in jih je lažje luščiti in "čistiti".
Vse lepo,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
No tretja stvar, ki jo moram napisat je pa ta, da sem šla po dolgem času v petek z enim tipom na pijačo, bila sem mu ful všeč, ker sem kao ful odprta, pa preprosta in dostopna in se je z mano fino pogovarjat …Pa to je ravno nasprotno kar sem včasih poslušala. Me je tip prosil za številko, če me lahko pokliče. Če sem čist odkrita, mi je vseeno ali pokliče ali ne, tudi ne vem, če je ta tip ravno to kar bi jaz rada, ampak začutila sem, da je bil narejen preboj, začutila sem, da sem v svoje življenje pripravljena sprejeti ljubezen in mislim, da ne bo trajalo dolgo, da pride prava oseba v moje življenje …
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Draga Pika,
….mene osebno je zelo napolnilo najino tapkanje in potem sem dobila še ful inspiracije naprej, bolj ko sem razmišljala, bližje kot je bil porod, več sem imela idej (hahaha, ideje je porajal strah, jih ni zmanjkalo) - je pa res da se moraš popolnoma prepustit eft-ju. Ko nehaš dvomiti a deluje al ne in ko nehaš razmišljat, zadeva začne delovati. Vsaj men se zdi tako. In ko sem rojevala, sem se prepustila toku, popadkom, eft-ju, vesolju, vsem in takrat se je začelo dogajat, prepustit se je treba, predati zavestno borbo in se veseliti vsega; bolečine in otroka.
papa
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Živjo draga Pika,
si me ful razveselila z novico o tivolskih tapkanjih, stanujem namreč 3 min stran od čolnarne :-)))) Yesssss, življenje me podpira :-)))) Se torej vidimo v ponedeljek. Sicer pa sporočam, da se je otrok tapkanje že malo prijelo, občasno tapkajo sami (samo karate) in en drugemu po potrebi, - in meni (mami, a si jezna name???), svetujejo, TAPKAJ!!! Jaz sicer prav sistematična (še) nisem, ampak vseeno kdaj tapkam ali karate ali ključnico in imam velikokrat občutek "da se nekaj zlije ven čez podplate" :-) Včasih pa tudi ene par krogov na kakšno temo....
Tapkanje je res zakon, TI pa tudi :-)))) Me prav zanima, če čutiš to silno vrednost ?:-) Sem se že nekajkrat zalotila, da sama sebi govorim s "tvojim" glasom - intonacijo, melodijo, sintakso stavka...in tolk dobro dene :-))))
Lep vikend
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Zdravo Pika,
sem na dopustu v Grčiji in zanimiv dogodek. Letos me je bilo že vseskozi strah potovanja z letalom in sem teden preden sva odpotovala 2x na dan tapkala na strah na letenje z letalom. In bolj ko se je bližalo potovanje večje težave so bile pred menoj, ker nisem čutila prav nobenega olajšanja. Na samem letalu je bilo tako daleč da sem želela pred poletom kar zapustiti letalo. No potem sem med letom pričela s tapkanjem in to samo na ključnici. Sosedje so me vseskozi gledali, meni je bilo vseeno, kajti po približno 5 minutah je sledilo olajšanje in me do konca poleta ni bilo več strah, moram pa povedati, da je bilo polet kar nemiren.
Hvala za vso pomoč in imej se lepo,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Tole me je pa kar pretreslo! Ta moč, ta čarovnija, ki se zgodi med tapkanjem včasih presega meje verjetnega in resničnega. Tudi jaz včeraj bila do konca osupla in manjša ko makovo zrnce, res….Tapkala za sina in snaho, ker sta imela težave pri iskanju stanovanja, ali je bila cena nora ali niso dovolili imeti kužka ali pa je bilo v groznem stanju, da bi našla eno primerno stanovanje, da bo za njuno dušo, da bosta rada stanovala in da bova midva rada prihajala na obisk (to je bilo dodano že s humorjem). Tapkala vsak dan z ljubeznijo in zaupanjem, da bo na koncu dobro. In za vikend sta se selila in včeraj bila ves dan v njunem stanovanju in zvečer, ko sva z možem obsedela na terasi s čudovitim razgledom in gledala ta kič od zahajanja sonca, sva bila oba osupla od tega pogleda, lokacije, udobnega stanovanja, od ugodne najemnine. In jutri greva za dva dni spet jima še malo pomagat več pa uživat. Če bi hotela, ne bi znala opisat takega stanovanja, ker nisem vedela, da so taki pogledi mogoči, moja glava je premajhna, da bi znala to namaštat, a me razumeš? Preprosto mislimo, da vidimo, kaj je za nas najboljš, pa ne vidimo, ker ne vemo in sva celo pot domov razmišljala, kako to je v tem življenju, ko s svojimi scenariji in omejitvami težimo sami sebi, kaj bi radi, ker vemo, kaj je za nas najlepše in najboljše. Ali res vemo?. Presunjena je prava beseda, presunjena sem od te moči in enegije tapkanja in čutim, da v meni raste eno veliko spoštovanje do tega znanja….Ej, to je pa tvoja zasluga!
Te objemam.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
Najnovejša delavnica - 4 dni zelenih kašastih sokov in EFT-ja ZAPOLNJENO!!!
 
S Heleno in Dragotom Klanščkom, ki že dolgo vodita skupinska postenja v njuni hiši v miru narave blizu Polževega na dolenjskem, bomo julija izvedli edinstveno in popolnoma novo 4-dnevno delavnico kombinacije uživanja svežih kašastih sokov in EFT-ja.
Torej – od srede 13.julija pozno popoldan (prihod najkasneje do 18h) do nedelje, 17.julija popoldan.
4 dni prehrane s »čudežnimi« zelenimi kašastimi sokovi, polnimi klorofila in sončne energije, za vmes pa razstrupljanje z razstrupljevalnimi napitki in zeliščnimi čaji.
Poleg tega bo vsak udeleženec deležen enega čiščenja debelega črevesja - hidrokolon postopka.
In – seveda - štirih dni intenzivnega tapkanja.
V ceni 320 EUR je vključeno spanje na ležiščih v hiši, vsa hrana, napitki, tapkanje in hidrokolon.
Podroben napovednik s programom po urah se še dopolnjuje in usklajuje.
Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: spet jeseni 2011
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: spet jeseni 2011
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: spet jeseni 2011
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 6.julija….: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani spet jeseni: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR.Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
in tri nove MINI EFT delavnice:
…………….- kako najti prave besede za tapkanje
…………….- 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
…………….- EFT in samozavest
 
in še dve najnovejši MINI EFT delavnici:
…………….- - kako v 4 korakih najučinkovitejše tapkati
…………….- - kako odtapkamo telesno bolečino
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite [PREFERENCES

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic