18 julij, 2011

EFT novice 18.7.2011 in kako so uspeli sokovi

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
Prav gotovo večino zanima, kako so se obnesli štirje dnevi tapkanja in presnih zelenih sokov.
Obnesli so se zelo dobro.
Še enkrat se je izkazalo, da je tapkanje zakon, in se lahko kombinira s čimerkoli.
Telesa so hvaležno sprejemala in prebavljala sveže zmlete klorofilne zelene sokove, čustva so s to prehrano še močneje prihajala na plan, in ko so čustva ''na planem'' – takrat uporabiš EFT.
Čisto enostavno.
Jaz pa sem ves čas razmišljala o nečem zelo pomembnem.
Pa se besede niso sestavile do včeraj zvečer.
Včeraj zvečer pa ko sem pospravljala stvari z delavnice, se mi je cel kos tega razmišljanja sestavil v jasno celoto.
Namreč – pogosto bi tako močno želeli pomagati svojim bližnjim in prijateljem.
Bi jim odprli oči in olajšali življenje.
Super je, da imamo take želje, super je da smo povezani.
In ravno zato, ker smo povezani, lahko to izkoristimo za dobrobit ostalih.
Ker – ko sami v resnici stopimo preko svojih ovir, ko sami resnično storimo premik, takrat je naša pomoč drugim največja.
S premiki posameznikov se premakne celota.
Ne z govorjenjem o premikih.
Torej – naredite iz sebe največ kar se da!
Vsi imamo še rezervo!
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-          v četrtek, 21.julija od 19h do 20h v Žalcu – enourno skupinsko tapkanje
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dnevni Martinin EFT blog: http://povezani.si/blog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hvala, vse od prve do zadnje besede je zame nadvse uporabno, bom vključila v vsakodnevno tapkanje in takoj posredujem novice prijateljem, ki za to metodo še niso odprli svojega srca, vse dobro in lepe počitnice,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
tale EFT je res en mali čudež. Ponavadi tapkam zvečer, ker mi pač takrat udarijo ven problemi, k se ne kontroliram več, seveda..... in naslednji dan se počutim tako dobro, da me včasih začne skrbet, če je vse v redu z mano. A ni to smešno, da se človek sprašuje če je kaj narobe, takrat ko je vse OK? To pomeni, da smo navajeni žvet v res napetem stanju, pod stresom..... dobro, da se da malo potapkat.
Objemček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
hvala, ker si prevedla EFT priročnik v slovenščino. Eno redkih orodij, kjer vladata red in sistematika...
Lp,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga moja Pikica!
Najprej en lep topel pozdravček iz štajerskega konca. Evo tule je pa moja zgodbica. kot prvo bi rekla tole: zelo sem hvaležna, da sem imela priložnost spoznati tole metodo EFT! In še najbolj pa tebe Pika, ki si resnično zelo pozitivna oseba iz katere kar žari pozitivna energija, rada bi reševala svoje probleme na tvoj pozitiven način. Hvala ti tudi za vsakotedenske e-novice!
No sedaj pa moja life story.
Že dolga leta se bojujem s paničnimi napadi strahu in tesnobe, nikoli se nisem zdravila medicinsko, ker ne verjamem v razne antidepresive in druge medikamente, pa tudi neka stigma ostane, če si enkrat psihiatrično zdravljen, saj veš kaj mislim ali ne? V soboto pa se je ta zadeva spet pojavila in sem si rekla zdaj pa dosti tega poskusila bom s tapkanjem. In sem zaprla oči ter začela....čeprav se bojim.....itd in sem ponavljala zadevo skoraj mislim, da 15-20 min. Res sem se maximalno poglobila vase in svoja občutja. Ko sem odprla oči sem občutila neverjeten mir in harmonijo v sebi, strah je izginil in dan je minil popolnoma mirno, to je bilo prvič po vseh teh letih, da mi je uspelo nekako na ta način premagati ta grozljiv občutek strahu in potem sem se dobro počutila še naslednji dan. Sedaj vidim, da je tapkanje res ena krasna metoda in definitivno deluje, če se mu 100% posvetiš in si seveda vztrajen, jaz upam, da mi bo mogoče pa le uspelo enkrat dokončno premagati te težave, saj se vedno spomnim tvojih besed iz delavnice, ko si povedala, da so celo vietnamskim veteranom odpravili vojni sindrom. Torej če je uspelo njim, ni vrag da ne bi tudi meni!
Pozdravček,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Še za konec- kar počneš je super. Vsakič znova ko berem novice se navdušujem nad tem, koliko ljudi rešuje svoje težave zaradi tebe. Pa novice so super opomnik in spodbuda.
Krasen dan želim!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Skratka vse tri se dobro držimo in jaz vem, da je veliko pripomoglo tudi tapkanje. Zato tudi to delam, ker sem vedno na novo presenečena. Tisti, ki se ne tapkajo, še vedo ne, kaj zamujajo.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lep pozdrav, jaz se vsem zahvaljujem, za te vaše prispevke in koristne izkušnje ki jih delite z vsemi nami...zelo pomaga prebrati tole...in ohranjati stik s tapkanjem...jaz sicer nisem redna tapkalka, vendar kadar mi "zagusti" potapkam...in delujeeee.... Čeprav se še vedno iz navade večkrat spomnim na lekadol kot na tapkanje JJJJ....Hvala in lep dan želim...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ooo, pika, danes je pa bila ena mala zmaga :)))
začelo se je včeraj z obljubo, da zvečer, ko bo mala spala, bom pa res malo več tapkala. no, kot ponavadi je bilo treba še večerjat, pa tuš, pa malo televizije.. in cajt beži..sem že zmatrana, pogledam na hitro še mail.. oooo, pika mi je že odgovorila! hvala!! me je tako spodbudilo, da sem šla prec tapkat! in sem odtapkala vse mogoče dvome glede mene kot mamice, glede preveč dojenja, pa strah pred hčerkino nepredvidljivostjo (ker mene odstopanja od plana res iz tira mečejo.. si lahko predstavljaš, kakšen nered potem prinese dojenček v "plan", uff), pa mojo živčnost ob njenem joku, itd.. no in okoli polnoči ni šlo več in sem zaspala kot top.
In danes je bil pa res en težek dan in (vsaj pomoje) sem ga zaradi včerajšnjih "predpriprav" zelo dobro prenesla. hčerka je namreč skoraj ves čas, ko je bila budna, zahtevala dojenje in crkljanje. pomoje je to zaradi te ubijalske vročine.. za piko na i, sva si to letos-najbolj?-vroče popoldne izbrali za sprehod po tivoliju (ker sicer te dni bolj doma čepiva in se skrivava pred vročino).. in ta sprehod je potem izpadel tako, da sem jaz hčerko nosila, prijateljica je porivala voziček, dojili smo se pa na vsaki drugi klopci. ampak kar hočem povedat je to, da me sploh ni vrglo iz tira. živčna sem bila veliko manj kot ponavadi. :)
pa še tole moram povedat. malo me začenja motit, da mala zaspi samo med dojenjem in me ima u bistvu za dudo. in sem danes dopoldan med dojenjem začela narahlo z enim prstom tapkat njene točke.. "čeprav (ime) ne more zaspati brez dojke, jo ima mami vseeno neskooončno rada"... vse skupaj je bilo treba ene 7krogov. najprej se je še malo dojila. potem me je nekaj krogov debelo gledala. potem pa se je obrnila k dojki vendar ni začela sesati, zaprla oči in zaspala! odnesla sem jo v posteljo, ko sem jo položila, se je zdramila, ampak ni začela jokati (kot je zadnje čase zelo pogosto) ampak je spet zaprla oči. in zbudila se je dobre volje, namesto z jokom! jupi! :))
tako da bom še poskušala, da vidim, ali ČISTO ZARES deluje, ali pa je bil slučaj (kaj češ, sem večni skeptik). v glavnem, bilo je fino :)
ufff. sem se razpisala.
grem še malo tapkat
še enkrat-hvala! in lahko noč
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobote 24. septembra, 19. novembra, 28. januarja, 21. aprila in 23. junija, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: sobota in nedelja 29. in 30. oktober, 17. in 18. december, 24. in 25. marec ter 26. in 27. maj, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: sobota in nedelja 26. in 27. november, 11. in 12. februar ter 16. in 17. junij, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, v Slovenj Gradcu 15.septembra, .: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani 17.septembra, eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – spet jeseni eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite [PREFERENCES

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic