20 junij, 2011

EFT novice 20.6.2011 in kresna noc

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
ta teden nas spet čaka kresna noč.
Kot otrok sem, polna zgodb iz knjig, hrepeneče hodila po gozdu in upala, da se mi je v čevelj zataknilo praprotno seme, s katerim bom sposobna slišati govorico vseh stvari.
Pa se mi nikoli ni.
Seveda sem se tolažila, da cela receptura deluje samo v res trdi temi, sredi noči, ne pa v mraku, in v mojih mladih letih smo morali biti najkasneje v mraku doma.
In – da bi vsaj malo čarovnije v resnici čutila, sem rada ustregla mlajšim bratom in jim potem v postelji razlagala, kaj vse sem slišala.
Skoraj so mi verjeli, skoraj.
Tudi sama sebi sem skoraj verjela, skoraj.
Ne pa čisto.
In vsak od nas ve, kdaj igra.
Točno vemo.
Točno se zavedamo razpoke med tem, kdo v resnici smo, in kakšno podobo kažemo.
Saj ni važno, kdaj in kako je do te razpoke prišlo.
Važno je samo, kaj z njo naredimo.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
na kratko o dogodkih ta teden:
-   v torek, 22.junija ob 19h v Vitacentru Naklo - 2urna mini EFT delavnica Željena telesna teža
-    v četrtek, 23.junija od 17h do 21h v Žalcu – začetna 4-urna delavnica
-     v petek, 24.junija ob 19h v Laškem – 2urna mini EFT delavnica Slabe navade
-     v soboto, 25.junija od 10h do 18h – celodnevna delavnica EFT 1.stopnja
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Letos se mi je prvič zgodilo, da se pred počitnicami in dopusti nisem skregala s sodelavkami in sodelavci. Seveda je zato bilo zaslužno tapkanje. Tapkala sem zvečer in zjutraj, pa še tik pred sestankom in uspelo je. Delo in dopust smo si lepo razdelili, brez prerekanja....
Hvala še enkrat!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika zdravo!
Po najinem dopisovanju sem tapkala, tapkala tudi na avtocesti na poti v pasjo šolo in glej ga zlomka. Prišla sem čisto umirjena, brez kepe v prsnem košu. Seveda, takoj magnet - kuža, ki se naježi, ko zagleda mojo je bila čisto mirna in tudi moja je še pogledala ni :). Igra, vaje, moja kuža umirjena, ni se premaknila daleč stran, ubogala vsak ukaz. Na koncu sva se pogovarjali tudi z inštruktorico in povedala mi je, da je opazila, da sta bili obe izredno mirni. To pa je tapkanje :))).
Zdaj tapkam kar tako, tudi ko ni izzivov, zjutraj za meditacijo, na semaforju....
Res je tapkanje zakon!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pikica moja draga,
včeraj sem prejela dve diplomi. Prvo si mi dala ti, drugo pa moja mami, ki nikoli ni verjela v EFT in je včeraj dopoldan vsa izmučena in na robu moči prvič privolila v EFT in ko sem zvečer prišla domov, me je pričakala vsa olajšana in se mi zahvaljevala za tapkanje in ni mogla verjeti, da sem ji lahko tako pomagala. Stapkali sva goro žalosti in strahu. In sedaj je čisto OK!
SKRATKA TI SI NAŠ SONČEK IN ANGELČEK. Tisočkrat ti hvala za vse in naj te stvarstvo vedno čuva in vodi. Hvala ti. Velik objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Draga moja,
malo up-datea in v razmišljanje ostalim "đankijem" od cigaretov... Tkole, po najini zadnji seansi mi je bilo še vsaj 4 dni ful slabo. Tako slabo, da sem komaj kaj jedla, kadit mi pa tudi ni pasalo prav veliko - kar je seveda odlično :) No, in sem tapkala na slabost, na cigarete, na vse živo, trenutno tapkam na dilemo, ali pustiti, da mi je slabo od cigaretov in imeti slabo asociacijo z njimi, ali pa se tako dolgo mučit, da mi bodo spet zapasali. Ja, sej vem, grozn :)
Sem se pa dotapkala do momenta, ko sem svojmu dala škatlico in se z njim zmenila, da mi da na dan 2 cigareta in nič več. Jaz. Dva cigareta. DVA. To je tako - nič. Mislim, zame pač, 16 let sem imela veeeeeedno cigareto v roki. Pa ne da ne mislim na cigaret, mislim, skoz, non stop skoz. Se tresem, sem kao lačna, sem nervozna, pa se spet mal tresem, ampak še zdaleč ni tako hudo, kot sem pričakovala. In tapkam: čeprav mislim na cigaret vsako sekundo svojega časa in bi ga tako z veseljem kadila, se popolnoma in globoko sprejemam. Čeprav bi mu delala, bi ga vlekla, bi ga vdihnila, bi se mela z njim, se popolnoma in globoko sprejemam.
In še ena dobra stvar - cigaret mi je zanič. Res mi je zanič, in sam še nekaj vlečem, bolj puham kot vlečem, inhaliram še mogoče par dimov na dan. Ful dobro, na rekreaciji mam totalno preveč energije in sape mi kar ne zmanjka. Kok kul! Pa potem to tapkam, da je to res hudo dober filing in da si ga moram zapomnit.
Včasih sem v avtu skoraj vedno kadila, ko ni bilo mojega zraven, zdaj se pa zalotim, ko tapkam in se mi kar malo vrti. Samo da ne bo nesreče :)
Sem ti iz srca hvaležna, pošiljam tople misli, objemčke in poljubčke!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Draga Pika,
te dni veliko tapkam, no vsak dan. Počasi mi leze pod kožo. Veseli me, ker tako dobro deluje name in na okolico. Včeraj sem tapkala z vami na ponedeljkovih srečanjih, izjemna izkušnja.
Kot da se priklopiš na višjo frekvenco in vse vidiš z neke druge lepše, lažje perspektive.
Hvala za tvoje vztrajnost in disciplino, ki jo deliš z nami. Tudi zato je svet lepši.
Objem (zadrži ga malo) JJ
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Oh draga Pika, full dobra zadeva. Zeleni kašasti sokovi so zakon in res delujejo, pijem jih skoraj vsak dan, njam njam in to da ste povezali vse v kombinacijo s tapkanjem in še hidrokolon terapijo bo bomba in vsi udeleženci bodo vsekakor zelo pozitivno zadovoljni... bravo!
Lep in vroč pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00: 
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/ in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi.
Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
Najnovejša delavnica - 4 dni zelenih kašastih sokov in EFT-ja
 
S Heleno in Dragotom Klanščkom, ki že dolgo vodita skupinska postenja v njuni hiši v miru narave blizu Polževega na dolenjskem, bomo julija izvedli edinstveno in popolnoma novo 4-dnevno delavnico kombinacije uživanja svežih kašastih sokov in EFT-ja.
Torej – od srede 13.julija pozno popoldan (prihod najkasneje do 18h) do nedelje, 17.julija popoldan.
4 dni prehrane s »čudežnimi« zelenimi kašastimi sokovi, polnimi klorofila in sončne energije, za vmes pa razstrupljanje z razstrupljevalnimi napitki in zeliščnimi čaji.
Poleg tega bo vsak udeleženec deležen enega čiščenja debelega črevesja - hidrokolon postopka.
In – seveda - štirih dni intenzivnega tapkanja.
V ceni 320 EUR je vključeno spanje na ležiščih v hiši, vsa hrana, napitki, tapkanje in hidrokolon.
Podroben napovednik s programom po urah se še dopolnjuje in usklajuje.
Prijavite se tako, da mi napišete mail.
 
AMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 25.junija 2011 od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: spet jeseni 2011
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):
datumi: spet jeseni 2011
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabemetode EFT v Žalcu 23.junija, v Velenju 29.junija, v Ljubljani 6.julija….: eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabemetode EFT v Ljubljani spet jeseni: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitvedelovanja metode EFT – sobota 11.junija v Ljubljani, sobota 18.junija v Mariboru, … eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe''so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
 
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR.Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
in tri nove MINI EFT delavnice:
…………….- kako najti prave besede za tapkanje
…………….- 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
…………….- EFT in samozavest
 
in še dve najnovejši MINI EFT delavnici:
…………….- - kako v 4 korakih najučinkovitejše tapkati
…………….- - kako odtapkamo telesno bolečino
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/, ki pa je v angleščini.
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK!
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE:
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
 
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009: http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
 
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 – povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite [PREFERENCES

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic