18 april, 2011

EFT novice 18.aprila 2011 in moj navdih

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
navdih pogosto pride iz najbolj nepričakovanih smeri.
Vsaj meni se to pogosto zgodi.
Ravno zadnjič sem bila ganjena na ta način.
Sva tapkali s starejšo gospo, ki ima neprijetno diagnozo.
Pa je prišla vsa nasmejana in trdno odločena, da pač naredi kar se narediti da.
Kar se da, nič več in nič manj.
In je rekla - sem pozorna na svoje misli že kar nekaj časa.
In vem, da so različne, in vem, da nimam nobenega nadzora nad tem, kakšne in kdaj pridejo.
Imam pa izbiro, katerih se oklenem in katerih ne.
Ooooooooo, je rekla, jaz se ljubeče vzgajam.
SE LJUBEČE VZGAJAM!!!
Me je kar polilo, kako lepo je povedala, in kako je v te tri besede zajela bistvo vsega.
Ljubeče vzgajati sebe.
Vsak dan cel dan.
S pozornostjo in naklonjenostjo.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Moram pa vam povedati, da mi je spet stanje malo boljše, te dni sem bila zelo živčna, tako močno živčna, da sem mislila, da bom eksplodirala, vse mi je šlo na živce in bi najraje vse strla, razbila in zmlela pred sabo. Danes sem spet občutila to živčnost in začela tapkat, vmes sem dobesedno jokala, se med tapkanjem izpovedala in razburjala nad to mojo MS......besede so kar letele iz mene in potem sem se počutila tako dobro.....neverjeten je bil ta današnji moj eksplozivni živčni izliv tapkanja. Že dvakrat pa sem med tapkanjem opazila neko napetost, stiskanje v okolici pasu, kot da me nekaj stiska(kak steznik recimo). To se mi je zgodilo na začetku tapkanja in danes ob tem tapkanju, med katerim sem jokala. Saj potem je vse takoj izginilo. Jaz si to razlagam s tem, kot da se mi nekaj "popravlja", neka okvara.
Res je neverjetno to tapkanje!! 
Lep pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::  
Seveda ti še nisem povedala, da si me začarala in imam sedaj efekt, da sem živčna če se vsak dan vsaj malo ne učim ali nekaj naredim za izpit ... Imam narejen že plan, kar je v nasprotju s poprej že velik korak, poleg ostalih manjših korakov. Kot bi rekel Armstrong - majhen korak za človeka, a velik korak za človeštvo :) Samo nekaj je še ostalo odprto - datum izpita... Jaz sem si zadala plan september - ampak moj sodelavec ko je to slišal, me je takoj pobil. A se ne dam - v sebi sem si pustila ta datum - a imam še čas, da sama vidim, kako mi bo šlo in da se prijavim 2 mesca prej. 
To je to, za danes na kratko.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.... Ampak prav z veseljem pa prebiram vse misli in komentarje dragih sotapkalcev, pa velikokrat dobim kakšno idejo kaj moram še pri sebi potapkat, mi
pridejo kakšne slike iz preteklosti zelo živo pred oči. Žal sem imela nor teden za sabo, pa prometno nesrečo, ampak sem tapkala najprej da sem se spravila iz šoka, pa tudi v zvezi s popravilom avta in stroški se je zelo dobro uredilo .   
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Super, prejšnje tapkanje je bilo zame super uspešno. Že tretji dan veselo urejam dokumentacijo (seveda za nazaj) in se vnaprej veselim, da bo to končno za mano. Že sedaj lažje diham, že sedaj se počutim, kot da je stvar že narejena.
Lep pozdrav, 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 ....in lotila sem se tapkanja: Čeprav sem bila po porodu tako sama, tako osamljena, nikogar nisem imela, ki bi mi pomagal, čeprav nihče ni vedel, kako mi je težko, ...... Ne vem več, kaj vse sem govorila, vem, da je bilo iskreno in da je odražalo moje tedanje stanje in počutje. Nisem merila, ker je bilo itak za več kot deset in jokala sem kot dež. Po približno pol ure tapkanja, pa je kar naenkrat bilo vsega konec. In sem odtapkala še en krog, da se zahvalim Bogu in Garyju in Piki in EFTju in sebi za to izkušnjo..
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
.....lepo se imej in zdaj bom 5 mesecev tapkala na rit, na trebuh, na celulit, na joške, na maščobo, na metabolizem! ki se mi je zablokiral zdaj, ko sem pred mesecem in pol zgubila 7kg, od takrat pa kljub temu da uživam po 800 do 900 kalorij dnevno NIŠTA! jebelacesta!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Najprej bi rada povedala, da sva malo vadila, in sicer sama, potem pa se z udeleženci posta, ker so ravno imele (bile so same ženske) bolečine, in smo potem tapkali na bolečino, in je bilo zanimivo, da je bila bolečina pri večini ze po prvem krogu manjša, pri eni gospe se je pa povečala, in smo potem tapkali še dva kroga in je bolečina povsem izginila... tako da zanimiva izkušnja:-)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Cena za vse tri dni dela je 195 EUR. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 14.maja, v Vitacentru 28.maja, v Mariboru 13.maja, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Tolminu 15.aprila, v Ljubljani 14.maja: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 14.maja 2011 v Ljubljani, v torek, 12.aprila v Novi Gorici, v torek, 19.aprila v Metliki, v ponedeljek 9.maja v Kranju, v torek, 10.maja v Črnomlju, v torek 17.maja v Slovenj Gradcu eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute. 
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.97526920/
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 
 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic