07 marec, 2011

EFT novice 7.3.2011 in kaj narediti s spomini

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
še vedno včasih ostanem brez pravih besed.
Nazadnje se mi je zgodilo v petek.
Delali smo začetno EFT delavnico, večina udeležencev ni imela še nobenih izkušenj z metodo EFT.
Tisti, ki ste kdaj bili na tej delavnici, točno veste, kako poteka, katere vaje delamo, kako se premikamo.
Seveda ni vsaka vaja za vsakega udeleženca enako učinkovita in privlačna - smo pač na različnih točkah našega življenja.
Nekateri so že kdaj prebrali kakšno knjigo, razmišljajo o sebi, se zavedajo, kako kompleksni v bistvu smo.
Nekateri čakajo, da se jim življenje spremeni.
Nekateri obtožujejo svojo usodo, nekateri svoje starše, nekateri svoje gene.
Zelo zelo smo si različni.
Prav vsi pa imamo skupno točko.
In ta je - zgodile so se nam strašne stvari.
Prav vsem nam so se zgodile, tudi najbolj srečnim od nas so se - življenje je pač tako.
In do metode EFT nismo poznali načina, da bi bolečino tega spomina nevtralizirali.
In zato smo poskušali te stvari enostavno pozabiti.
Kot da se ne bi zgodile.
Samo - naše telo ni narejeno tako, da pozabi grozne stvari.
Ravno obratno - zapomni si.
Ne pozabi.
Ne pozabi.
In zato je nemogoče zahtevati, da naj se stvari ''pozabijo''.
Meni, ki uporabljam metodo EFT že leta, pa še vedno včasih ''priplava'' na površje kakšen star spomin, je to popolnoma jasno.
Vsem pa ni.
In je rekla v petek ena gospa na delavnici, ko smo začeli brisati svoje spomine - je rekla - pa zakaj je treba vlečt ven te stare stvari? TO JE TREBA VENDAR POZABIT!!!!
Točno.
Je treba pozabit.
Samo - to lahko naredimo samo z ustreznim orodjem.
Brez orodja pa žal ne.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,  
upam, da bo tale delavnica o odnosih čimprej spet v Viti, ker je danes ne morem obiskati, bi jo pa krvavo rabila.
Že par dni ''nosim'' neke ljudi v glavi in želodcu, pa - točno tako, kot si napisala - za vse so krivi oni, ki bi se morali spremeniti, pa reči to in ono... Matiček so čudni! (haha). Vsekakor sem dala v plan tisto o denarju čez 14 dni.
Zadnjič sem bila na začetni delavnici v soboto v Viti. Zelo mi je všeč, samo malo sem lena pri domači nalogi. Opažam, da deluje. 
Lepo te pozdravljam,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Waa, sem pogledala posnetek!
Je prav fajn izpadlo, se nisem prav dosti zmotla glede Zvezdane, se mi je zdelo, da bo nekaj takega, kot je povedla. Jaz vama res želim iz srca, da vama rata in bo v pogum vsem nam strastnim kadilcem. Privoščim. Pa onadva sta tudi tapkala, prav lepo ju je blo videt.
Pa še diplomo si prnesla, lepo!
Lep pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spet je bilo super s teboj. Vedno poveš veliko novega.
Moram pa priznat, da se najbolj nazeham, ko tapkamo v skupinah.
Kar solze mi tečejo. Hvala!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika, 
javljam se, da ne boš mislila, da sem se izgubila. Ne se nisem, me je pa najino tapkanje dodobra streslo ven iz mojega oklepa. 
V petek sem bila po tapkanju tako očiščena od vseh pretočenih solz, da se ne spomnim, kdaj sem bila nazadnje tako mirna in hkrati tako brez občutkov. Spala sem tudi zelo mirno, ter sem se v soboto zjutraj zbudila kot nova. Cela sem bila v razmišljanju, tako da me je v soboto dopoldan nato tako močno stiskalo v prsih, kot bi kakšen velikan sedel na meni in mi ne bi pustil dihati. Še sedaj, če se spomnim na to, me začne stiskati v prsih. Seveda sem se tapkala in bolečina je izginjala.  
V naslednjih dneh sem pustila mislim, da so se sprehajale po moji glavi. 
Niti v sanjah pravzaprav nisem pričakovala da bova začeli pri A in končali pri M.  
Kako človek sam pred sabo prikriva stvari - pa od drugih pričakuje nekakšno iskrenost. Pa kaj še. Sam do sebe biti iskren je največja umetnost. 
Solze so dobre, saj čistijo dušo  - razlagam hčerki, jaz pa sama sebi tega nisem dopustila. 
Delam po majhnih korakih - in opazujem sebe in svet okoli mene - tapkam in upam da mi bo nekoč dana možnost da bom to kar sem si vedno želela biti - Alica v čudežni deželi.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bravo Pika, sem si pogledala posnetek. Zvezdane že dolgo nisem videla in moram reči, da super izgleda, in je tudi zaradi svoje preproste spontanosti dober zajček. Ti si bila prav tako v svojem čistem elementu, imela si na razpolago zelo malo časa za tapkanje, a je bilo izredno učinkovito, celo dramaturško napeto. Gotovo bo izid uspešen.
En objem od mene!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
Takoj sem odprla link in pogledala posnetek! Pika, super si bila! In ne znam ti opisat občutka, ki sem ga dobila, ko sem te videla 'delat' z Zvezdano na tvoj energičen, a obenem topel in prijeten način. Vsekakor lep občutek! in potem še občutek hvaležnosti, da EFT obstaja:):):): 
Tapkanje je res zakon! :):):) 
Lp,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Helllo, pikica dikica !!! 
Iz srca Ti hvala za čas, ki si ga vedno vzameš za odgovor! 
Tele dni sem prav res nekam dobra. Sebi pomagam zdaj že skoraj v vsaki težavi. Imam par dni dopusta in to je neprecenljivo, ko sem takole sama in uživam sto na uro. V četrtek sem tako tapkala na tole moje  "poskakujoče" in nemirno črevesje, in to seveda ne enkrat. Res je potrebno poslušati sebe, to sem zdajle ugotovila in tapkati z besedami, ki ti pridejo od znotraj. Ne samo kopirati nekoga drugega in iskati besed napisanih na nekem papirju.
Kar precejkrat sem šla skozi in ne boš verjelaaaaaaaaaa, še zdaj drži. Jaz pa tako veselaaaaa., da ni za opisat. Kaj bi brez tebe, res te je sam Bog poslal. Za Zvezdano pa držim pesti, da ji rata tele cigaretline vreči preko rame...To bo uspeh za EFT... 
Topel objemček nazaj!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
tu in tam imam željo, da moje navdušenje nad metodo EFT izrazim z javljanjem na teh straneh; čutim potrebo, da bi zaklicala: >zbudite se ljudje, dajte si možnost in preizkusite to orodje za urejanje svojega življenja, samo dovolite si to<;
neskončno sem hvaležna, da sem spoznala to metodo, hvaležna Igorju, hvaležna tebi, draga Pika, ki nam posreduješ svoje znanje in izkušnje, še posebej hvaležna za tvoj topel odnos do sočloveka in nazadnje hvaležna tudi sebi, da sem si dovolila preizkusiti, kako dejansko deluje EFT. Naj končam z eno samo besedo - HVALA.
Želim veliko uspehov vsem, ki tapkate!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Super! Hvala pika. Noro je blo v soboto! Komi cakam da preizkusim tele recepte! Hvala ti! Imej se skrajno super! cau
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana ga. Pika, 
včeraj sem bila na Vašem seminarju v Mariboru. Uživala sem, resnično!! Tja sem prišla z precejšnjim glavobolom, domov pa odšla BREZ, to se mi ne zgodi pogosto. Skoraj zmeraj se potem ta glavobol spremeni v migreno, ki nato traja tri dni!! :( Danes o migreni ni ne duha ne sluha.
Danes zjutraj in dopoldan sem se potapkala že za dvoje in OBOJE DELUJE!!!!!!! :))))))) saj ne morem verjet! Poskusila sem še enkrat to zadevo z roko, kako daleč jo lahko potisnem nazaj (zagotovo 40cm dalje sem jo lahko potisnila BREZ kakršnega koli napora) in potem sem se osredotočila še na vnetje "spodaj" in....zadeva je takšna, da je neprijeten občutek MINIL iz 6 na slabo 1. :)))))
Že dalj časa sem razmišljala, da bi zaradi želodčnih in migrenskih težav obiskala posebnega terapevta...saj sama nisem znala teh stvari reševat in potem so bile posledice, neprijetne. Včeraj, na vašem seminarju, je bil prvi občutek: joooj, kaj sem jaz sploh na pravem seminarju?? Da nimajo kje drugje ta moj seminar!!???!!!  Potem sem seveda ugotovila, da sem na tapravem :) pa tudi, če bi se bila zmotila :), mi ne bi bilo žal, saj sem dobila NEKAJ za življenje, za kar mislim, da me bo rešilo mojih vsakdanjih težav.
Kaj naj druga rečem kot: HVALA Vam za to popotnico!  Za EFT sem včeraj slišala PRVIČ. Res nekaj novega (zame), neškodljivega, eno zaporedje ne traja doooolgo, da bi si moral posebej vzet čas za to...res enkratno! Z možem se dalj časa (2 leti) že trudiva zanosit, pa nama ne rata, bom videla, če bo kaj tudi na tem :)
Še enkrat HVALA!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo, ljuba Pika! 
Najprej največji HVALA, kar jih je na tem svetu: ker mi odpiraš nove poglede na svet in pomagaš, da iz sebe spravim vse tisto, kar je predolgo (nezavedno) v meni, in mi onemogoča srečnejše in polnejše življenje.
Da, EFT je RES zakon! Še bolj pa ti, ki ga podajaš s takim srcem in predanostjo!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Cena za vse tri dni dela je 195 EUR. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 26.marca, v Vitacentru 26.marca, v Mariboru 25.marca, v Žalcu 24.marca, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 9.aprila: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 2.aprila 2011 v Ljubljani, četrtek, 24.februarja ob 20h v Boljuncu, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute. 
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.97526920/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 

 

 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic