28 marec, 2011

EFT novice 28.3.2011 in EFT diploma je objavljena

Pozdravljeni vsi ljubi moji,
 
ko sem že skoraj obupala, se je le zgodilo.
Dolgo pričakovana diploma z naslovom Metoda EFT kot orodje za samopomoč je sedaj objavljena na moji spletni strani.
V vsej njeni obširnosti.
Tako da - predvsem vsem, ki ste sodelovali z izpolnjenimi anketami - še enkrat HVALA!
Ostalim pa - veselo na branje.
In seveda komentiranje, če se bo komu zdelo.
In - citiranje, če bo prilika (in prav gotovo bo).
Mi je zadnjič nekdo naročil, naj prinesem to diplomo s sabo na EFT delavnico.
Kakšno nepotrebno navodilo:):):)
Prve noči po zagovoru sem še spat skoraj hodila z njo, kaj šele da bi jo pustila doma ko sem šla predavat:):):)
In - piše se že naslednja EFT diploma, tako da nam branja še ne bo zmanjkalo.
 
Par stavkov pa nam je napisala tudi Zvezdana.
Kdo bi si mislil, da me kdo vidi kot drobno in milo - sama sebi se zdim bolj kot tank:):):)
 
..... zadala sem si tudi verjetno zame najtežjo nalogo, odločila sem se, da bom nehala kaditi! Drobna, mila Pika Rajnar me je naučila tapkanja, metode, ki naj bi mi pomagala v tej borbi! Jasno, gre za čustveno odvisnost in s tapkanjem usmerjam elektriko svojega telesa v drugo smer, mislim pa, da bom s tapkanjem rešila še kakšne druge odvisnosti in globoko zakopane rane svoje mladosti! Zdaj kakšen dan že pozabim kaditi, predvsem pa ne začutim silne muke, ki me je oblila vedno, ko sem pomislila na konec te razvade ali ko mi ni dovoljeno kaditi!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ooo, tole z enakonočjem in priložnostjo, da v sebi najdemo ravnovesje mi je pa zelooo všeč!
Občutek imam, da če se Zvezdana nečesa loti...se tega loti... In upam, da se je odločila EFT-ju zares dati priložnost!
Bravo Pika!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DRAGA PIKA,
PO DOLGEM OKLEVANJU SEM SE OLOČILA, DA TUDI JAZ NAPIŠEM NEKAJ BESED.
ODKAR SEM BILA NA PRVEM PREDAVANJU EFT SEM DOMA ZAČELA TAPKATI.
IN REZULTATI SO TU, IZGUBILA SEM 15KG.
HVALA ŠE ENKRAT ZA RAZLAGO.
LEP POZDRAV,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, Pika!
Ta teden pri nas nismo imeli rednega pouka, ampak t.i. projektni teden, ko smo od pon. do čet. najprej imeli 4 ure pouka v obliki timskega poučevanja, nato pa 2 2-dnevni (2x4-urne) delavnici. Jaz sem seveda ponudila EFT - predvideno 15 dijakov 2. letnika za vsako skupino. V 1. skupini, ki je tapkala v pon. in tor., je bilo 20 dijakov. Žal je bila skupina tipično najstniška, se pravi precej nezainteresirana. Vseeno so na koncu zaključili, da je fino poznati nek način, ki jim lahko pride prav kasneje, za vsak slučaj... V 2. skupini, ki je bila na vrsti v sre. in čet., je bilo 18 dijakov, in moje slutnje, ko sem prebrala imena prijavljenih dijakov, so se uresničile - bilo je čudovito. Še bolj čudovito je to, da so vsaj 4 dijakinje ugotovile, pri katerih njihovih težavah jim tapkanje pride prav, in so rekle, da bodo redno tapkale in po potrebi sodelovale z mano, da jih vodim in jim pomagam. Se že veselim pozitivnih rezultatov!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pikicaaaaaaaaaaaaaaa, uspelo,
celo tako zelo sem povedala sproščeno in lepo, da me hočejo sedaj porabiti celo za proslavo.
Predvsem pa sem ponosna nase, da sem bila tako pogumna, da sem sprejela to nalogo.
Prej tega gotovo ne bi storila.
Hvala ti za pomoč in lepo nočko.
HVALA, TAPKANJE JE ZAKON!!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, 
HVALA - za link in za včeraj. Ponoči sem dobro spala :))
Sina sem vprašala, ali še kaj tapkajo in je potrdil. Pravi, da pred vsakim  testom ali narekom. Zadnje tapkanje je poskusil voditi eden od učencev. Nekaj časa mu je šlo, potem pa se je zmedel in je nadaljevala učiteljica. Skratka, so osvojili - vsaj  za "ta  hude" oberemenitve.
Hvala ti. 
Lepo se imej,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
V ta novih novicah me je čist do konca impresioniru tapkalec, ki je zrihtu svojga soigralca za na odbojko...
Iz poročila je tako kristalno jasno, da se moški vsega skupi lotjo drugače kot ženske...
Kolk lepo je brat, ko tut oni kej napišejo!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Moja izkušnja z EFT. Hvala še enkrat!! ;) ;)
Hvala Gary Craig, hvala Pika! Zaradi vaju sem od lanskega decembra, od kar sem se naučil tapkanja, kovač svoje lastne sreče. Mesec december je v bil v mojem življenju vsakokrat čas, ko se je razbohotila vsa družinska beda. Zaradi tipično slovensko-družinskih razmer, ki so bile daleč stran od tistih, ki so mi jih ponujali kot arhetip pravega, srečnega in veselega decembra, sem vsako leto padal v eksitencialne stiske kot posledica zavedanja, da nikoli ne bom imel tistega, kar bi kot otrok lahko imel. December je bil torej čas, ki je opominjal na vso bedo in težave. Tako je bilo tudi lani, poleg tega pa so se nakopičile še druge osebne stiske. Na srečo sem pred tem spoznal Piko, ki me je oborožila z neverjetno učinkovitim orožjem - EFT - ki prekaša vse. Povsem izmučen in na tleh sem tistega srečnega dne prišel k Piki na individualno tapkanje. Pretapkala sva dogodke iz otroštva. Od vrha glave do točke 9 gamut, vmes požirek vode in ponovno nad potlačena občutja. S pomočjo Pikine empatije in vedenja so se v meni odpirali novi spomini in občutja. Tako sva pretapkala 'moj december' kot sinonim moje disfukcionalne družine. Moja sreča in zadovoljstva nista več pogojena z očetovim alkoholizmom in s tem, da nikoli ne bom zadovoljil njegove predstave o sinu. S tapkanjem sem učinkovito prebrodil najhujšo osebno krizo. In ravno, ko sem začel uživati v decembru in božičnih napevih, so ugotovili, da je Na božično noč plagiat. ;)
Od takrat naprej redno tapkam. Na seznamu potapkanih žrtev so se tako že znašle migrene, težave z motivacijo, samozavestjo, pomanjkanje energije, brezvoljnost ... Včasih se mi je velikokrat dogajalo, da sem v veliki meri odpovedal pred množico ljudi. Ni šlo za klasično obliko treme, kjer bi zamrznil in popolnoma odpovedal. Šlo je za kratkotrajen black-out, ki mi je vzel rdečo nit govora, povišal srčni utrip in vzel sapo. Nič kaj prijetna situacija. Pred tedni sem imel razgovor, ki je odločal o zame zelo pomebni zadevi. Uro pred razgovorm sem tapkal cmok v grlu, pekoč občutek v prsih zaradi nervoze in vizualiziral situacijo pred komisijo. Odtapkal sem 5 krogov in še enega čisto pred začetkom razgovora. Rezultat? Naj zveni še tako naduto, šlo mi je odllično. Brez težav sem povedal tisto, kar sem želel, in tako prepričal komisijo. Niti sledu treme, rdečice in zadihanosti.
S tapkanjem se učinkovito spopadam z ovirami. Neznansko lep je občutek, da lahko vedno računaš na orožje, ki ti pomaga ostajati na zeleni veji. Že samo zavedanje, da te nič ne more zbiti, reducira težave na poti do osebnega zadovoljstva, ki ni več odvisno od drugih.
HVALA GARY IN PIKA!!!    
Lepo se imej,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika Rajnar!
Sem študentka in sem na Pedagoški fakulteti v Mariboru poslušala Vaše predavanje. Žal ga nisem uspela slišati v celoti, saj smo za Vaš obisk izvedeli šele v torek in si v službi tako hitro nisem mogla najti zamenjave za nadomeščanje moje odsotnosti. Tako sem med najzanimivejšim predavanjem kar sem jih slišala (in ne želim biti 'priliznjena', ampak resnično sem tega mnenja), morala zapustiti predavalnico. Že v prvem letniku študija, nam je profesorica na kratko predstavila EFT, nas razsvetlila z nekaj članki v angleškem jeziku in nam pokazala kako sama uporablja tehniko EFT-ja in sprva sem bila resnično skeptična, nato pa kar malce pozabila nanjo... Ker sva oba s partnerjem zelo dovzetna za tovrstne 'dejavnosti' (ukvarjava se z reikijem in predvsem fant tudi z meditacijo - jaz še nisem našla svojega miru ;)), sem bila Vašega obiska izjemno vesela. Takoj naslednji dan sem se pozanimala kaj vse sem zamudila in med drugim izvedela tudi, da so Vam sošolci študentje izročili svoje e-naslove. Da ne bom preveč dolgovezila, bi vas tudi sama prosila, če lahko tudi na moj e-mail pošiljate Vaše novičke? Zelo bom vesela vsake pošte iz Vašega naslova! :) Skripto že pridno prebiram in se učim novih veščin, veščin tapkanja. Upam, da resnično obrodi sadove, tako kot toliko zadovoljnim 'tapkarjem' :).
Za VSE se Vam najlepše zahvaljujem,
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ponovno pozdravljena gospa Pika!!!!
Jutri bo en teden, odkar sem se odločila, poglobila in začela tapkat!
Moram vam povedat, da spet živim!! Pravkar sva prišli s psičko iz sprehoda, kjer nisva bili že pol meseca, zaradi mojega poslabšanja MS. Hodila sem super, noga mi ni niti enkrat podrsala po tleh, po poti sem pogledala v nebo, ker se je bila na nebu razprostirala ena posebna, dolga, bela črta od pač enega izmed avionov in se ob gledanju v nebo nisem nikamor rabila prijet, ni me niti pikice zaneslo (prej sem imela z ravnotežjem velike probleme)........pa to je neverjetno!!!!!! Jaz spet živim, jaz sem tako srečna, uživala sem v vsakem koraku, v vsaki travci, v vsakem dihu,.......Še v en hrib sem super speljala, brez zanašanja, brez napora, edino kondicija mi zdaj manjka, ja, ker se zaradi težav s hojo in utrujenostjo nisem dolgo nič gibala, samo dobit kondicijo pa res ni noben problem! Samo da lahko spet hodim in to še boljše kot pred zadnjim zagonom. Zdaj bom tudi kondicijo rade volje nazaj pridobila, to je zdaj res ta manjši in lažji problem! Teči nisem hotela probat, ker grem počasi dalje, že ta krasna hoja mi je spet dala krila in voljo do življenja!!. Sem pa med sprehodom čutila rahlo utrujenost in napete mišice nog, zato sem se tam takoj malo potapkala (ne celotno, samo delno) in šla počasi nazaj proti domu, brez kakršnegakoli zanašnja, brez kakršne koli težave s hojo, celo vse okoli sem lahko med hojo gledala, ker sem prej morala strogo skoncentrirana gledat le naprej, da me ni zaneslo.
Jaz sem ta trenutek presrečna, nad EFT popolnoma navdušena in to sem vam morala in želela deliti z vami in vsemi, ki bodo to brali!!!
Hvala vam, ker ste predstavljala v javnosti to tehniko in hvala tistemu trenutku, ko sem vas jaz opazila in ko sem se v EFT poglobila in odločila, da to tudi jaz preizkusim!! 
Hvala in veliko uspehov naprej želim vam in vsem!!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Cena za vse tri dni dela je 195 EUR. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 9.aprila, v Vitacentru 28.maja, v Mariboru 13.maja, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Tolminu 15.aprila, v Ljubljani 9.aprila: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 2.aprila 2011 v Ljubljani, v torek, 5.aprila v Žireh, v četrtek, 7.aprila v Šmarjeških Toplicah, v torek, 19.aprila v Metliki, v torek, 10.maja v Črnomlju, :  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
 
Tole je povezava na posnetek tapkanje z Zvezdano Mlakar na kajenje - EFT se začne nekje okrog 31.minute. 
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.97526920/
 
in nadaljevanje - od 7.minute naprej: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic