07 februar, 2011

EFT novice 7.2.2011 in Jaqui Crooks aprila v Sloveniji

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
tako, tole je odziv ''našega'' tapkalca na prejšnje novice:

Faaaak, ne morem ustavt solz.
Hvala, hvala...
Jebeš diplome in tri fascikle potrdil in priznanj, tale mejl si bom dal u okvir...
 
In sem seveda jokala z njim tudi jaz.
Od veselja in hvaležnosti.
Da se da, res se da - doseči premik, globok premik, zdaj in tukaj.
In zato sem vesela, da pride Jaqui Crooks (EFT mojstrica iz Anglije) spet delat z nami.
Bomo premikali meje.
Skupaj.
Skupaj gre lažje.
Ne vem zakaj.
Ampak gre.
Delali bomo zadnji teden aprila - v torek, 26.aprila bo mentorski dan za tiste, ki so šli čez certificirana EFT izobraževanja (ni nujno da z mano).
V sredo, 27.aprila bo v Ljubljani celodnevna delavnica na temo, ki je nujna obdelave - Samosabotaža.
Kaj je samosabotaža - odlašanje s pomembnimi stvarmi, zamujanje na za nas pomembne sestanke, zbolevanje kadar bi morali narediti kaj koristnega zase..
To poznamo vsi - na različnih področjih svojega življenja.
In potem še najpomembnejše - tri dni intenzivnega dela na Bledu - sobota, nedelja in ponedeljek (30.april do 2.maj).
Kaj bomo delali na Bledu?
Naslov teh treh dni sva iskali kar nekaj časa, našla pa ga je Jaqui in sicer ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo?
Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo?
Ali čutimo trenja?
Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni.
Vsa predavanja bodo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije.
Bo zelo zanimivo delati v taki skupini.
Prijave za mentorski dan pošljite meni.
Komaj čakam, da bo.
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika pozdravljena, 
tapkam, tapkam, pa poleg že tri dni jokam (kot bi se od znotraj tuširala :-))
Verjetno je tudi to OK? 
Lp in lep začetek tedna! 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DELUJE IN TVOJA POŠTA MOTIVIRA.
TAPKAM DALJE, LP,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hej!
Ja, to pismo me je "pribilo", pretreslo, šokiralo, zbudilo, razveselilo, naučilo.
Čutim, da moram nekaj napisat, pa še po enem tednu nisem uspela urediti vseh misli, ki jih je branje tega pisma sprožilo v meni. Prva dva dni sem večino časa mislila na to zgodbo in dlake so mi šle pokonci. 
Zakaj? 
Ker imam tako sliko tudi doma. Ker sinu težim naj ne odlaša, pa sem jaz prva, ki odlaša. Ker me jezi, ko se pred vrstniki ne postavi zase, pa sem jaz prva, ki se raje "prilagodi", kot pa da bi svoje stališče suvereno zagovarjala.
Ker se mi je skozi to zgodbo toliko misli zložilo v eno sliko. Točno pove to, čemur Jesper Juul (danski družinski terapevt, avtor in predavatelj) pravi, da otroci vedno sodelujejo. Nekateri sodelujejo premočrtno, neposredno oponašajo vedenje staršev, drugi pa inverzno, vedejo se na način, ki se zdi nasproten. Za ta drugi način sodelovanja se mi je utrnila misel, da otroci sodelujejo s podzavestjo staršev, z nezavednim, z vsem kar smo potlačili v upanju, da je izginilo, vendar otroci vztrajno kažejo, da je še tam. Pritiskajo na nas, naj že enkrat nekaj naredimo s tem in odrešimo/osvobodimo sebe in svoje otroke.
Ker sem vesela, da obstajajo starši, ki vedo, ukrepajo in dajejo zgled še drugim. Tako bo sčasoma zrasel nov rod otrok, ki bo lahko človeštvo in zavedanje dvignil na človeka vreden nivo.
Ker sem vedno znova srečna, da znam tapkati in si lahko pomagam, lahko pomagam drugim in lahko naučim druge, da si pomagajo sami. 
Dragi sotapkalec: HVALA za pismo. Dovolj pisanja - grem tapkat.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, Sonček, živjo! 
Kolk je sprožil "recept fotra" reakcij! Res prima!
A si že razmišljala, da bi podobno, kot ima Gary-jeva stran, nakakšno "bazo izkušenj, znanj" naredit na slovenski strani? Mislim, da bi vse take lahko gor objavila. Pa še morda za začetek primere iz izpitov, pa bi počasi širili to zakladnico znanja. Pa še učili bi se eden od drugega. Skupaj nabrane izkušnje, ki jih malo pogledaš, ko ti prileti primer, so zlata vredne! 
Pikica, bodi najbolje in pridno trkaj na našo vest....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sicer pa mi je bil neznansko všeč primer tapkanja, ki ga je opisal gospod, ki je skoraj celo noč tapkal. Izmenjava takšnih izkušenj mislim da je nekaj najboljšega. Ko bereš izkušnje drugih, se ti velikokrat porodijo ideje, kako bi tudi sam kakšno stvar lahko stapkal. Ali pa te spomni, da imaš tudi sam nekje globoko potlačene kakšne spomine, dogodke, za katere si že skoraj pozabil, da so se zgodili ali pa ti niti slučajno ne pride na misel, da so lahko vzrok za kakšno težavo, ki jo imaš v življenju in je nikakor ne znaš razrešiti. 
Pozdrav in objem od mene,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pa še zgodba iz naše poti domov:
Na  poti iz Francije domov sem nadomestno tapkala na sopotnike v avtobusu. Ko smo se vozili po neskončnih ovinkih, se je vedno več ljudi pritoževalo, da jim je slabo... In ustrašila sem se, da bo kdo zares bruhal in potem bi verjetno skupinsko bruhali vsi... pa mi je prišlo na misel, da lahko nadomestno tapkam na slabost, ki je napadla naš avtobus... in sem zaprla oči in se poskusila vživeti v občutke svojih sopotnikov. Izkazalo se je, da moram najprej opraviti s svojim strahom pred tem, da bo kdo bruhal in da bo potem še meni slabo...  super! Seveda, kdo pa sem jaz, da bom reševala probleme drugih? Kot da jih sama ne bi imela? In potem se je samodejno nadaljevalo... sploh ne vem od kod so prihajale afirmacije in ne spomnim se več na kaj sem tapkala, ampak srečno smo se pripeljali do avtoceste in nihče ni bruhal. Ne vem ali je pomagalo nadomestno tapkanje mojim spopotnikom, meni je vsekakor pomagalo, da se nisem počutila nemočne, da sem čutila povezanost med nami, čeprav se v resnici niti poznali nismo!  
Lp!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, lučka moja! 
Ne moreš verjeti, a je res: 
1. Srečala sem  dobro znanko, ki mi pove, da res dobro izgledam. Nato nadaljuje z vprašanjem če sem  bila pri frizerju, pa ji odgovorim da ne, nato vpraša če imam novo barvo las, moj odgovor je da imam to barvo že nekaj let, torej me je s to barvo  že videla, nato nadaljuje..... na koncu reče, saj ne vem kaj je novega, vendar si tako drugačna. Ali bi ti vedela kaj je? 
2. Kot odgovor na vprašanje v petek v Laškem gospej, ki je vprašala če lahko tapkaš, če si želiš da se nek dogodek dobro izteče:  Včeraj sem bila pred velikim izivom. V kratkem času je bilo potrebno pobrati določeno vsoto denarja od večjega števila udeležencev, vnaprej sem vedela da bodo pogoji zelo težki (slaba svetloba, zelo hitro lahko pomešaš med evrskimi kovanci, ljudje te dekoncentrirajo, hrup), skratka zelo sem si želela, da imam na koncu pravilno  stanje gotovine. 
Na poti v avtu me prešine, EFT. Pa sem tapkala v avtu, na glas govorila in vmes vozila.  .... Na koncu smo  v prvem - brez kakršnega koli iskanja in usklajevanja ne samo jaz, vse štiri, imela pravilno stanje gotovine. (to ne vem, če se je brez usklajevanja že kdaj zgodilo). 
Torej tvoj zaključek: tapkanje je zakon.
Pa srečno in prisrčen objem.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika,
ne vem še kako sem preživela intervju, a mi je uspelo govoriti do konca (jasno, da sem tapkala cele tri ure prej!!). Prvi občutek je bil popolnega poraza in osmešenja, potem pa sem se vendar opogumila in poslušala posnetek. Ni bilo tako porazno kot sem si predstavljala. Če pomislim, da bi pred enim
letom dobesedno zbežala pred takim izzivom, se sedaj čudim, kako pogumna sem bila, da sem to sprejela.
Sedaj se počutim krasno, vse se mi zdi super! Kako malo je včasih dovolj za okusiti srečo...
objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zares sem se v soboto počutila zares doooobro in ne glede na to, da si do sedaj nisem upala niti pomisliti, da sem sposobna kakšno zadevo tudi >vodit<.
Ker sem do sedaj bila kar >odvisna< od tega, da me kdo vodi..mi pomaga, sem v soboto zares dojela, OBČUTILA, to suverenost v sebi in so mi marsikdaj občutki, besede zaporedja kar same vrele na dan..ne zgolj po >protokolu< ali po šolsko..iz mene.
Zaaares Pika, ni to samohvaaala, začutila sem, da je MOČ tudi v meni, poleg nemoči, poleg strahu, tudi POGUM..da sva JAZ in MOJE TELO eno z obema deloma polovice;Ne zmorem, ZMOREN, Nisem-SEM, strah-POGUM.neželim-ŽELIM..ŽELIM ŽIVETI..
Tudi včerajšnje tapkanje..ŽIVIM, kar je bolje kot ne živeti..zato imam-o dileme, TRILEME..NEŠTETOLEME.
Torej če je to vse pozitivno tudi v meni, je >samo >naloga da se zavem, da pospravim stare predale in čimpreje postanem ZMO-rena,ŽELI-rena,
RADOST-rena.. tole sem pa napisala simpl ko pasulj..??? 
Hvala PIKA, KER SI.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo, Pika,
še ena zapoznela o Slavnem  tapkalcu...
Jaz sem prebrala njegovo štorijo nahitro v službi, sem jo poslala svojemu cimru, ki ma doma tri -  TRI  - 3 -  T R I  otroke... in je vsak model kdaj v OUT-u,.. in sem cimru poslala tega tapkalca samopopravljalca... in  pravi cimer.. no, tole so pa pri nas znajne štorije z otroki,,,, ki trmarijo in so bolj pametni kot starši..... naslednje jutro, pride cimer,... in pove, da je prejšnji večer... PONOVIL TO, KAR JE DELAL SLAVNI TAPKALEC, PRI SEBI OSEBNO .. IN DA JE DEELOOOVALO v celi familiji,...
tole je tko kot ocean, ki se mal razburka, pa pluska, pa pljuska, če je orkan na zahodu Atlantika, pljuska v Angliji,
če je bil Slavni Tapkalec v Ljubljani, je pljuskalo na Jesenicah pa po celi Sloveniji, in še vedno pljuska...
BRAVO PIKA!!!!
dobro gremo 11. februarju naproti....in vsem Majevskim štengam v dviganju zavesti...
Bodi lepo in lupčka na lička...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, danes me je ustavila na hodniku sodelavka; energična, učinkovita, realistka z nogami trdno na tleh... in mi reče: "Sva se včeraj z  mamo pogovarjali, kaj se počne na 4-urni delavnici pri Piki...je mami rekla naj te vprašam...ker bi mogoče šli ta mesec..."
Sem padla dol. Res me je pred kakšnim mesecem vpašala, kako je to s tapkanjem, ker je bojda samo njeno mamo zanimalo; sem jima poslala priročnik, povedala za tvojo stran na netu in svoje izkušnje. In sem rekla, da moraš probat, potem te pa potegne, al pa ne verjameš sploh (ampak takih je malo). Potem je peljala mami na eno delavnico (mislim da na Jesenicah, eno tistih, za katere si sporočila tik pred zdajci). Ker ni hotela v avtu čakat, se je zraven usedla. In mal tapkala. In zdaj včasih mal tapka doma.
"Sej tole tapkanje ni čist mem," mi reče, "pa Pika je res faca."
Potem mal debatirava, kaj vse sva že poskušali in kaj se nama še ne da. In kaj še bova.
Pa se mi prav fino zdi, da jo je potegnilo, ker vem, da ima marsikaj za pretapkat (kot mi vsi)...
Tako da, Pika, res najdeš poti v srca, tudi tista najbolj trdno zaprta (in niso to vedno moška!).
Pa-pa,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika!
Pojasnjujem, mogoče ti kaj prav pride v zvezi delovanjem EFT. 
Ta bližnjica ni matematična. 
1.       Je že kakšno leto, ko me je spet enkrat zagrabila migrena. Spomnim se na tapkanje, ko je že v fazi >sam puste me pr mer<, grem v temo brez zvokov in motenj. In začnem. Ne vem več točno kaj sem si dopovedovala, sem pa verjela, da mi bo pomagalo. Je trajal. Pa da sprejmem svojo migreno z vsemi telesnimi znaki. Pa da moje telo že ve, kako moram zdaj odreagirat. Kaj naj počnem, sam poslušala se bom, lahko mal hodm - pa skoz, jasno, tapkam. Po temenu bolj nalahko, drugje kakor pride. In moram obrnit želodec - sori, ni lepo, ampak zelo osvobajajoče. In se spet poslušam, spijem vode, pa še enkrat izpraznit, . In si še mal prisluhnem - bo zaenkrat dost matranja, ajde v temo pod kovtr. Odspim in se čez ene dve uri zbudim - lačna, žejna, sicer pa skoraj ko rožca.
2.      Namesto da si zaslužim en lep vikend, me zagrabi. Dopoldne še ne verjamem, ko pridem domov, je že spet čist jasen, da je ONA. Si ustvarm pogoje - in se sprejmem s svojo migreno vred. Odvrti se vse skup ko v hitrem posnetku. Z olajšanjem vred. In pod kovtr v temo, in dobr čez dve uri! Mi še ni čist jasno, ampak že slutim.
3.      Malo naporen gorniški podvig (prilagajat se drugim, sonce, bleščanje). Sestop z Ojstrice je bil že malo nesiguren. Mogoče mi je cukr padel - na Škarjah pojem enga marsa. In prilijem olja na ogenj. Priznam še drugim trem, da bo z mano mogoče mal drgač, kot bi želel. Pod Babam nekak prilezem do odcepa za na vrh Planjave. Tam me ni več brigal. Sej vem, kaj moram! In zdaj vem, da tudi bližnjica prime! Po hitrem postopku, pa čisto narahlo po temenu. Delam sramoto svojim , pa kaj. Na 2000 sem, pa moram dol. Pa se sprejmem, da zdajle pač sem spet z njo, in je del mene in vem, da moje telo že ve, kaj mora! Uspem priti sama dol. Z mal tresočimi nogami, čez melišče obvezno!!, drgač brez veze, da smo tam. V Bistrici sem samo še žejna. Močno žejna in s telečjimi nogami. Brez NJE. 
Eto ti mojo bližnjico.
Počas dojemam, da vse tist, kar sem se trudila biti, se dokazati, biti ekspert, superca, se delat, da mi ne morejo pridet do živga - moram izničt, zanulirat u podn, da spoznam, kdo sem. Da sploh vem, da sem. Da se spet lohk vržem na glavo v naše FGH-razrede in včasih clo plavam! 
Spoznanja skoraj pri 50-ih? Pa bi bla možna že kaj prej? Pa hvala bogu - pardon, PIKI, da vsaj zdej! 
Ja, berem tvojo pošto. In mi gre kdaj do živga.
Ampak nekak vedno bolj sprejmem, da sem lahko spet na dnu, saj se že lahko veselim, da bo potem šlo navzgor! Ne, nisem ravno evforična, bi bil lahko že nevaren znak kake psihoze. Ozaveščam si nekaj kriz iz preteklosti (že čez kakšen rob depresije al pa neki tazga), zato, da vem, kaj sem šla čez. Ne vem, zakaj, ampak tko je blo. Tud to je del mene.
 
Lep konec tedna!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.februarja 2011 ali pa 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca, v Vitacentru 19.februarja, v Mariboru 11.februarja 2011, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 19.februarja 2011 v Ljubljani, četrtek, 24.februarja ob 20h v Boljuncu, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic