28 februar, 2011

EFT novice 28.2.2011 in tapkanje na TV z Zvezdano Mlakar

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

prejšnji ponedeljek zjutraj smo s skupnimi močmi šokirali znano slovensko igralko Zvezdano Mlakar.
Tisti, ki redno spremljate jutranji program na TV SLO, že poznate projekt Zvezdanine zdrave preobrazbe.
Pred časom je omenila, da bi želela končati s svojo nezdravo navado - kajenjem. 
In - uredniki oddaje so takoj zavihali rokave in me povabili v studio. 
Prišel je čas za nov pogled na cigarete.
Zvezdana ni nič vedela o tem, kaj se pripravlja, a je presenečenje zelo profesionalno prenesla.
Tapkala pred tem ni še nikoli, se je pa med oddajo izkazalo, da metodo EFT pozna in uporablja Zvezdanina mama.
In o njej tudi govori - ampak kot mame zelo dobro vemo - brez uspeha.
Imeli sva čas za eno hitro zaporedje - in začetek je zelo obetaven.
Tole je povezava na posnetek - EFT se začne nekje okrog 31.minute.
 
Me res zanima, koliko tapkanja bova morali narediti, da bo njena potreba po cigaretih izginila.
Vnaprej tega seveda ni mogoče napovedati.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pozdravljeni, 
vse pohvale na "Mavrični soboti", ki je potekala to soboto v Ljubljani. Z ženo sva o EFT metodi že nekaj slišala, brskala po Internetu; tokrat pa tudi probala in doživela. Naslednji dan sva že poiskusila na temo "Dihanja" oz sproščanja. Veva, da ena ptica ne prinese pomladi in da bova morala vztrajati z željo do uspeha. Še tako naprej in veliko uspeha pri poslanstvu!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika hvala za zanimive misli,
 če sebe pogledam 40 let nazaj, sem bil tipičen tehnik, brez najmanjšega smisla za ljudi in živo naravo. Pred dvajsetimi leti sem doživel za mene tedaj največjo izgubo, ko me je prva žena dala na čevelj. Zelo dobro vem kako poteka lezenje iz lastnega govna, ki se mu reče izguba, v tem primeru je bila to izguba družine. Seveda, se danes zavedam, da si vsako bolečino nakopljem na svojo grbo sam in to samo zato, da lahko potem rastem in se distanciram od objekta ali subjekta, zaradi katerega sem si sam povzročal bolečino. Trenutno so za mene še vedno najtežji odnosi znotraj familije, saj se ne morem kar tako malo oddaljiti od nje, ampak dnevno živimo skupaj. Dnevno si s svojimi zahtevami, dejanji in nadejanji povzročamo nove in nove konfliktne situacije.  Mislim, da bi bila kaka delavnica EFT in družinska dinamika zelo na mestu. 
LP
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hello Pika,
Great quote! Thanks for sharing it with us :) I have already copied it in my affirmation notebook (where I keep all the great quotes that help me stay positive and strong).
Best wishes,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika!
Prej dopoldne sem slučajno vključil TV in koga zagledam, tebe, ki te že zelo dolgo nisem videl in bilo je lepo te videti in poslušati in se spomniti zanimivosti, ki sem jih doživel s tabo. Čudovita si še vedno enako in polna nalezljivega optimizma in ti želim, da ti uspe, kar si se namenila predstaviti v živo pred TV.  
Imej se lepo, pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
Za mano je spet tapkalski vikend. Na kaj vse sem se spomnila in tudi jaz "spucala"! Te dneve mi pomaga tudi knjiga, ki si nam jo priporočala - Blagor ženskam. Idejo mi da, kaj je lahko krivo za moje občutke. In potem se spet mlatim ko nora!!!! Fajn se počutim, čedalje močnejša...
In vsak zvečer, preden zaspim, tapkam na hvaležnost. Vmes so vedno tudi besede: "Hvala za Piko, hvala za tapkanje..."
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo!
Vrnila sem se iz Starega vrha, kjer sem malo zganjala pohodništvo dva dni pa sem smučala. Med tem, ko me je vlečnica vztrajno peljala na svoj najvišji vrh, so me misli odnesle in morala sem stapkati eno problematiko. Ne moreš verjet, pot je bila ravno tako dolga, da sem problem zmanjšala, v naslednjem krogu pa sem ponovila še na preostanek skrbi. Še lahkotneje sem zavijugala po hribu navzdol. Lep pozdrav vsem tapkalcem.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
... v parih minutah sem hočeš nočeš mogla najti varstvo še za druge dve, da sem ostala lahko z najmlajšo v bolnici in to na infekcijski,...polno nekih injekcij,...pa jo stiskam, pa lupčkam, pa božam, pa skrivam solze, pa skrivam to hlipanje,.. pa kot mati iššščem rešitveee,... pa kličem čudeže,....pa mi vžge,...EFT, EFT, EFT,...pa jo držim v naročju, s tisto cevko v njeni rokici,..in tapkam,...
malo pred tem mi je govorila, da komaj čaka novih rolarjev, ker je že velika punca, jaz pa spet ueeev,.. spet sem sireno oponašala,..
No in ji razložim, da bova tapkale, da bodo pikice šle nazaj v svetlobno žogo, ker midve hočve rolat, pa sestri doma nagajat, pa,..
Čeprav imam te pikice, po vsem telesu me rolarji komaj čakajo,
čeprav imam neko čudno stvar, me majo rolarji radi,
čeprav so se pikice zmotle, ker so padle name, jih imam rada, ampak žoga jih pogreša in ji dajam nazaj, ker jaz bom rolala,
čeprav zdravniki ne vejo točno kaj je to s temi pikicami,.. jaz sem mamina in mami je moja,..
čeprav te pikice so na obisku,. imata moji sestrici mene radi...
OH te pikice
oh ta bolnica
joj ta injekcija,
pa ta pojstla,
pa hočem domov 
,.....
No in naslednje dopoldne pride Dr."pregled"  in greva domov;) 
Nič mi več ni bilo jasno, vse so razbrali kaj ima, da mora biti sicer doma na mirovanju in da ji bo bolnica samo v škodo,..otroci so radi doma,..
V 3 minutah sva bile že čakajoči na odpustnice;)) Pa sva tapkale še doma, pa hodiva na 10 dni pregled krvi,. pa se je zopet izkazalo pozitivno, vročina je šla mimo,...zanimivo da rada tapka;)) ,..
Pa grem v kopalnico po vsem tem delu,..pa tapkam na sebi in se že pri karate točki spet začnem dret k šoja,..jooj,pa ravno sem misla da sm ok,..pa tapkam: Čeprav sem z otroci doma,..pa da se slučajno ne zgodi da mi kera spet zboli, pa spet jokam,,, pa spet tapkam, čeprav jokam, otroci pa morjo biti zdravi! čeprav,..ne ne bom sprejela tega,...pa spet se naslonim na ta pralni stroj, pa spet cmizdim...pa jooj,...pa tapkam,..pa vseee mi je blo vzeto,...ne tega pa ne bom izrekla da sprejmem,..ne to pač ne, otrok bolanih pa ne ,..otroci morjo bit zdravi!!! Ne bom tapkala da sprejmem,, pa jokam , jezna sem, pa ne vem na koga?? Jooj najbrž nase,...pa tapkam ta Jeza ta jeza , To odpuščanje,...Ta utrujenost,...
Naslednji dan pa sem v grlu čutila kot bi imela vulkan,..peklo me je kot bi ogenj pogoltnila,..pol pa mrzlica,...pa glavoboli,..
Najbrž je bla to reakcija, ne vem ?! Seveda sem ponoči tapkala pa na vulkan pa na mrzlico,...Jaz še tko bolana nisem bila,..sanjala sem od preteklosti,...pa sem tapkala na VSEEEE,..na sanje,...cela rola papirja mi je šla za nos od smrkanja pa solz, pišukaaa, ufff,..
Ravno sem misla da sem konec s tapkanjem pa še sestrično tapkam za ta njena ušesa, pol pa za noge,...obe sva ble via,..hahaa,
Pa grem mail odpret in evo spet PIKA z neko zgodbo, o neki lady in evo pol pa še to drži, kar pišeeee,...uevvv,...
No Pika, ampak men kar lijejo solze po tej tipkovnici, bog ve kok črk sem zamešala, in ne ne pazim na besede, kako so napisane,..nč ne vidim,..v glavnem pa vem nekaj, da je tapkanje zakon!!! Jaz se še nisem tako odpirala kot se s tem tapkanjem,...zdaj VEM da hočem še več znanja,..sem sama vidla kaj delam, pri ljudeh, ki ti še pisala nisem,..to so čudeži ;))) za nekatere,...ajoooj, zdaj pa grem mal otrokom spet,....
Veš kaj, sej se mam rada,..ampak res si zakon;)) 
sorry za napake, pa vejice pa odstavke, pa hvala;;))))
Rada imam to Piko našo, aja tamala je med prvimi ki bere tiskane črke:):):):):)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Cena za vse tri dni dela je 195 EUR. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca, v Vitacentru 26.marca, v Mariboru 25.marca, v Žalcu 24.marca, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 2.aprila 2011 v Ljubljani, četrtek, 24.februarja ob 20h v Boljuncu, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic