21 februar, 2011

EFT novice 21.2.2011 in katere www strani so meni vsec

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 

najprej - za začetek - že od prejšnjega torka ves prosti čas porabljam za pospravljanje in preurejanje stanovanja.
Takoimenovano pomladansko čiščenje.
Ni še čisto gotovo, ampak bo v tem počitniškem tednu.
Spet bodo romale stvari v našo knjižnico, pa na Karitas in ostale ustanove, ki ''reciklirajo'' še uporabne stvari, ki pa nam niso več pri srcu.
In sem prijela v roke tudi mapo odrezkov iz gimnazijskih in študentskih časov.
In se mi je odprl na strani, kjer je bil prilepljen izrezek ljube Elizabete Kubler-Ross.
Ga navajam, kot je bil objavljen:  

"The most beautiful people we have known are those who have known defeat, known suffering, known struggle, known loss, and have found their way out of the depths. These persons have an appreciation, a sensitivity, and an understanding of life that fills them with compassion, gentleness, and a deep loving concern. Beautiful people do not just happen." Elisabeth Kübler-Ross (zelo približen prevod: Najlepši ljudje, ki jih poznamo, so tisti, ki so sami izkusili poraz, trpljenje, borbo, ki so izkusili izgubo, pa so našli pot ven. Taki ljudje premorejo posebno občutljivost in razumevanje življenja, in to razumevanje jih polni s sočutjem, z nežnostjo in globokim ljubečim zanimanjem. Lepi ljudje se ne zgodijo slučajno.)
 
Kaj sem tedaj vedela jaz, mlada deklica, o vseh preizkušnjah, ki me čakajo v življenju?
Nisem imela pojma.
Pa mi je vseeno zazvenelo globoko prepoznavanje resnice tega, kar je ugotovila Elizabeta.
In sem v petek lahko samo prikimala - do pike točno drži.
In koliko takih ljudi poznam jaz danes, to je tista milost, za katero se zahvaljujem vsak dan sproti.
Ljudi, ki so našli pot ven.
Nekaterim sem pri tem pomagala celo jaz.
Seveda pa so si morali pomagati najprej sami.
Kot si moramo najprej sami pomagati vsi, ki pomagamo drugim.
Zato vam sedaj pišem www strani, ki jih uporabljam, da pomagam sebi.
In da rastem in se učim.
Vse so EFT strani, saj so tole EFT novice.
In vse so v angleščini - ker francosko, špansko, nemško pač ne znam.
 
Torej - za začetek stran z brezplačnimi zvočnimi posnetki januarskega EFT srečanja v Angliji: http://www.eftevents.com/presenters2011.htm#june
Srečanje je vsako leto, organizira pa ga neumorna Gwyneth Moss, EFT mojster.
Posnetki so na voljo vsem, brez registracije in neomejeno časa.
 
Potem - stran z audio posnetki tapkanja slavne Carol Look z gosti - http://www.taptalkradio.com/ 
Posnetki so na voljo brezplačno, brez registracije in neomejeno časa.
 
Naslednja stran je uradna spletna stran vseh EFT mojstrov http://www.eftmastersworldwide.com/
Je bogata z audio in video posnetki, članki, slikami, nasveti, odgovori na vprašanja, naročite si lahko tudi Gary-jeve DVD-je za izposojo.
Dostop do strani je brezplačen za vse, brez kakšne posebne registracije.
 
Potem pa so še teleseminarji, nekateri plačljivi, drugi brezplačni, navajam dva, ki sta brezplačna, za oba pa je potrebna predhodna registracija, vsak posnetek je na voljo za poslušanje 24 ur, možen je tudi nakup posnetkov v trajno last. Prvi se začne v torek, 22.februarja, drugi pa v ponedeljek, 21.februarja. Prvi je bolj splošen, pokriva širša področja, drugi pa je izključno tapkarski. Poglejte in se odločite sami. 
 
In nam vsem želim, da bi se lepšali.
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Besede, ki so mi prepredle misli ob tem ko sem brala mail tvoje prijateljice, so bile: tudi jaz imam veliko prijateljev, ki jih imam full rada, vendar na prvem mestu si ti in EFT, kot rešitelji mojih težav. Če se teh ne bi osvobodila in se jih ne osvobodim, ko pridejo, ne morem imeti rada drugih.  
Sebe sem se hvala Bogu naučila imeti rada in to je res velik potencial. 
Čeprav se bolj malo vidiva in malokrat bereva, si in boš vedno lučka v mojem srcu. 
Kako rada imam tvoje objeme, pa čeprav le v elektronski obliki.
Tako vem, da sem tudi jaz še vedno v tvojem srcu, ki se predaja mnogim ljudem. 
Ob Valentinovem ti želim, da ohraniš to veliko srce, ki ga imaš za nas. 
Poljubček,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kako lepo voscilo za Valentinovo!
...ki nas opomni, da moramo imeti sebe radi. Najprej sebe, saj drugace drugih sploh ne moremo imeti resnicno radi, ker tisto ni ljubezen, ampak ponavadi potreba po sprejetju, potreba po ljubezni, neka odvisnost, navada, in se marsikaj. Tudi sama sem med tistimi, katerim je EFT pomagal se priblizati sebi in celo se imeti rad. Meni je zelo vsec 'vaja' Gary-ja Craig-a, kjer najprej v sebi občutimo ljubezen in jo potem 'izžarevamo' navzven drugim. To je krasna vaja, saj moramo pri tem vedno v sebi občutiti ljubezen...mi pa vedno iščemo ljubezen izven nas (tudi to je rekel Gary).
In še to: Ljubezen je edina stvar, katere imamo z dajanjem vedno več.
Pika, vem, da vse tole še kako dobro poznaš!
Lp,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
nisem vsega brala :), a me je že prvi del vpodbudil, da ti napišem par besed....HVALA za najlepše besede na Valentinov dan! Ja, moramo se naučiti imeti radi najprej sebe. Na sebe prevečkrat pozabljamo in nas potem znoraj kar ena sitnoba gloda in ne vemo točno kaj je. Sami sebe dan za dnem odrivamo in zavračamo. Notri pa nam en glasek dopoveduje, tu sem, sem poglej, mene imej rad, jaz potrebujem ljubezen....mi pa gledamo samo okoli sebe in iščemo nekaj kar je že znotraj nas.
HVALA IZ SRCA!!!
Lep dan še naprej,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, včeraj me je začelo praskati po grlu (v službi), med kuhanjem čaja sem odtapkala 3 kroge na to grozno boleče grlo, je šlo mimo, popoldan še 3 kroge doma - ''za vsak slučaj'', ker sem nekaj malega še čutila. In?
Zdrava sem! Neprecenljivo! 
Nisem verjela, da bo delovalo na boleče grlo. Sem probala tako ''za foro'' no pa ajde da te vidimo, če bo delalo.
Dela!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Lepo pozdravljena Pika,
Vedno znova me EFT preseneti v pozitivnem smislu.
Toda tokrat je bila izkušnja z EFT nekaj neponovljivega.
Imela sem bolnega očeta že več let in ker je bil borec se je skozi vsako bolezen dobesedno prerinil kot zmagovalec. Tudi zadnja bolezenska izkušnja ga je iz onemoglega starčka (ni govoril niti hodil) postavila na noge in bil je optimist, da lahko dočaka sto let.Tudi zadnjo nedeljo je dočakal srečen ob izbrani hrani katero si je zaželel in ob prvem toplem dnevu  grel svoje telo. Ponoči pa je nastopila kriza in nemočni smo opazovali kako odteka življenje.
Zdravnik je po dveh urah ugotovil smrt. Kot hči sem bila zadovoljna, da je odšel brez bolečine brez trpljenja .
Toda po nekaj urah, ko so ga odpeljali od doma me je kot strela z jasnega udarilo. Kaj pa če ni bil mrtev? Kaj, če se je zdravnik zmotil? Ali je možno, da so ga položili v krsto in je bil samo v komi. In nisem imela več miru. Kot tisoč glasov mi je govorilo, ni mrtev, je mrtev, ni res, je res, Dvomi so bili premočni. Takrat sem se zavedala, da imam orodje, da odpravim ta dvom. Pričela sem tapkati najprej nesigurno kot, da se nimam pravice prepričati, da je smrt resnična.
In tapkala sem na jezo, da nas je zapustil, da ni držal obljube, da bo dočakal sto let. In še naprej sem izbirala mogoče in nemogoče afirmacije. In se je zgodilo. Nisem več čutila strahu, da ni mrtev. In potem je v parih urah to čustvo spet udarilo in takrat sem udarila nazaj, Takoj. In sem tapkala na svoje nezaupanje vase in nato sem se umirila, in od takrat tega je osem dni nimam več dvomov, da bi se zdravniki zmotili.
Zalo sem ti hvaležna Pika, da sem s tvojo pomočjo in tehniko EFT premagala največjo izkušnjo v življenju.
Sedaj sem pomirjena in sem smrt sprejela kot dejstvo, da tako pač je ko pride tvoj čas.
In hkrati sem srečna, ker sem do zadnjega diha bila ob očetu in ga pospremila na drugo stran.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika,
ja, zbolela sem za gripo. Visoka vročina, glavobol, prehlad, vsi običajni simptomi. Pomislila sem: prav nič nisem močna, tudi mene je prijela. Obšel me je občutek nemoči, poraza, obupa (ves teden bom morala doma ležati, ko pa imam toliko dela!!!).
A zgodil se je čudež. Tapkala sem v nedeljo zvečer, ko sem se začela slabo počutiti (niti ne pretirano, mogoče 10 krat), potem naslednji dan (recimo 20 krat), v torek nisem imela več vročine, v sredo je izginil tudi prehlad. Nisem verjala!! Tako hitro pa nisem še nikoli ozdravila!!
Tapkanje je moč!
LP,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Priročnik sem si danes uspela sprintati, tako da sem tik pred prebiranjem, in po dolgem času moram reči, da me je nekaj pritegnilo, ker tehnik sem poskusla že veliko, vendar so mi vse do sedaj bile ali preveč statične ali preveč mučne, in ker sem igrive narave, se mi tapkanje zdi kot nalašč za moj značaj. Ko gledam posnetke deluje prav smešno in veselo, kar tudi rabim.
Še enkrat hvala iz srca,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, Pikica!
Moram povedat,da so ponedeljki moji najljubši službeni dnevi. Ker takrat čakam na  tvojo pošto in pisma tapkalcev, ki s svojo energijo polnijo naša srca.
Res, ponedeljek je dan radosti!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Oh zlata moja Pika, 
Ti me znaš spraviti do solz - v dobrem in slabem... Bilo je svašta. Samo toliko Ti povem, da res ni zdravo ne tapkat. Niti za en dan!
Zato pa je ta tehnika tako čarobna, da se mi zdi, da sem zadnji teden čarala prav po mojstrsko in ko primerjam situacijo izpred treh let in sedaj, kaj bi rekla, da se mi je zdelo? Jaz sem bila 100% drugačna, situacije pa tudi, četudi najprej ni izgledalo čisto tako.  
Hvala za vse nasvete o tapkanju težavnih odnosov, o izbiri....o mnogočem kar je EFT in kar si dodala.
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Cena za vse tri dni dela je 195 EUR. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca, v Vitacentru 26.marca, v Mariboru 25.marca, v Žalcu 24.marca, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 2.aprila 2011 v Ljubljani, četrtek, 24.februarja ob 20h v Boljuncu, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic