14 februar, 2011

EFT novice 14.2.2011 in danes je Valentinovo...

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
takole mi piše moja ljuba prijateljica danes zjutraj:
 
Draga moja! 
In ker je danes ta kao poseben dan mi je dalo misliti koga vse za vraga imam rada ... res vas je fuuul TI SI MED PRVIMI, sem se vprašala raje,

ej ti, koga pa ti nimaš rada in ni bilo težko najti odgovora: SEBE!
Zato sem se odločila in napisala vam vsem moje voščilo, ker menim, da tudi marsikdo drug med vami najde isti odgovor na zastavljeno vprašanje, koga nimam rad???
Vedno imamo v glavi ali nam pravijo, da nekoga pač moramo imeti radi ... ali nekoga imamo radi....
vendar skoraj  vedno pozabljamo nase ..!
Zato vam vsem ki imate/imamo koga radi želim, da  bi imeli danes morda najprej RADI SEBE, ...
Lep VALETNINOV DAN, SI ŽELIM!  (ha najprej sebi.. pa poskusimo malo drugače)!

Sem ji odgovorila - mi mogoče bereš misli?
Ker natančno to sem vam hotela pisati tudi sama.
Pa je ona napisala tako lepo, iz srca, da vam objavljam kar njene besede.
Dodala bi samo še komentar starejše gospe, ki mi je zadnjič opisala svoj občutek po 4-urni EFT delavnici.
Me je srečala na glavni tržnici kakšen mesec po delavnici.
In je rekla - ko sem odhajala zvečer domov z vaše delavnice, sem imela zelo nenavaden občutek.
Neznan nenavaden prijeten občutek.
Kot prijetno ščemenje v trebuhu - prijetno pričakovanje.
Kot da bom doma nekoga srečala.
Pa koga lahko srečam, saj živim sama že dolga leta?
In potem me je prešinilo - srečala bom sebe - KAKO LEPO!!
Tako vam torej želim - srečajte sebe ta dan...
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
res me preseneča kako hudo "dobr" znamo stvari potlačit. včeraj sem tapkal na mojo psičko, ki mi je umrla 3 leta nazaj, res mi je bilo hudo takrat, potem pa sm mislu da sm vse skupaj prebolel ker mi res ni bilo hudo pri srcu k sem se spomnil nanjo in ponosen sem bil nase da sm kljub takim bolečinam lahko bil ob njej v vseh groznih trenutkih in na koncu mi je pod evtanazijo umrla v rokah da bi ja čutila da sm skos ob njej in je nebi bilo strah ali pa da bi mislila da smo jo pustili pri veterinarju (kot to delajo nekateri) uglavenm groza. ampak pol sm vse skupaj prebolel=potlačil in sem se pač učeri spravil tapkat dogodek 14 dni preden je umrla ko ji je udrla ven bolezen in sm tapku 1 rundo, ok, 2 rundo ok 3 rundo u joookkk kej tazga še ne fakk sploh nism mogu dojet kašna bolečina, in od kje kr naenkrat in še zdej ne morm verjet čutu sem kot take majhne črne trnčke v plučih in po grlu do požiralnika in sm kr tapku in tapku in pol mi je šlo na sinus in sm mel feeling kt da se mi vrtinc dela med očmi, jao uglavnem po ene dveh urah tega dogodka se mi zdi da sm ga stapkal, seveda je to samo prvi dogodek, ki v tistih peklenskih 14dneh, tko da jih mam še ene 20 vsaj... ampak treba je začet....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zdravo Pika,
lahko rečem, da zadnjih nekaj dni dobro. Januar je bil še zelo hud. Tapkala sem vneto tudi na bolečino in žalost ob mamini smrti in sem še ogromno prejokala. Zdaj se je to nekako sčistilo, sprejela sem situacijo in sem že precej bolje. Moram pa povedati, da res pridno tapkam (ne več na to zadevo) ampak zdaj delam na sebi, na tisto kar potrebujem.
Premišljujem, kako ljudem približati EFT, nekaterim mojim kolegicam sem obljubila pomoč in jim pokazati zadevo...
Hvala Pika in lepo noč vam želim,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika, 
veliko bolj ti paše Lučka. Kar nekaj časa se že spravljam k pisanju pa nikoli ne vem ali je to tist pravi trenutek, danes je. Najprej o ponosnem očku ki si je upal napisati o sebi - kapo dol in še čim več takšnih. Ob prebiranju te pošte so se tudi meni odprle rane ne znam povedat kaj se je tisti trenutek dogajalo z mano, kot bi jaz tapkala, v glavnem to sem potem popucala. 
Danes smo začeli pisati maturo ej - bila si prisotna v predavalnici, ker ti bi rekla da to zmorem in res sem, bila pa je tudi tema, da se je dalo dobro pisat, jutri imam mat. pa te bom vzela zopet zraven, da ne bom delala traparij po nepotrebnem. 
Hvala ker sem ti lahko povedala, tapkanje je zakon !!! 
Lep sončen pozdrav,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
pa seb sm stapku k me je rama bolole, to pa tut nism mogu vrjet, težko kitaro mam k svina, in pol me velikat po vajah tko rama boli, taka prou glupa topa bolečina in sm jo šu zadnič tapkat in že k sm bil na karate pointu čist na začetku sm čutu tako toplino u rami in pol glava in telo in pol sm stapku eno rundo in to je blo to, zaspal in se zbudu in bolečine ni blo. to je še mene na rt vrgl hehe :)
dobr dost bo, vem da dobivaš tono takih mailov,
se vidimo
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
KOMAJ!:)) Ustni je trajal 2 uri in pol!!.... ko me je 5 vrhunskih strokovnjakov spraševalo vsak iz svojega področja.... in jaz? jaz sem bila pr prvih dveh vprašanjih tresoča - da sm komi govorila, pol pa čisto sproščena, nasmejana, celo hecala sem se!:)) in rezultat?
NARDILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!:)))))) 
Z 8cami in 9kami!:)))))
Sej je blo zadnje deset dni prava muka (zame in za moje starše, fanta, prjatlce...)... ampak sem grizla in grizla z neuničljivo trmo... in tapkala in jokala in obupovala...in čeprav sem imela zaradi lastne samokritičnosti občutek, da znam premalo, sem grizla in vztrajala, včasih sem bla tok živčna, da še tapkat nism mogla... ampak sem tapkala na strah, da mi komisija reče "kaj pa vi kolegica tuki delate, če nič ne znate" pa da bom tam in ne bom izdavila niti besede, in da se ne bom nič spomnila, ipd. IN JE DELOVALO!!!!
Res ti ful hvala za vso pomoč!! Da si si vzela čas in tapkala, z mano in zame! Res sm ti neskončno hvaležna, ker s svojo neustavljivo energijo vplivaš tako pozitivno, da enostavno človek ne more obupat!!:) In ej... dokler smo živi in vsaj približno zdravi, je treba vztrajat in vztrajat in niti za hip ne pomislit, da nam ne bi uspelo... ker sploh ne vemo česa smo zmožni, dokler tega ne naredimo... zdej se počutim, da bi lahko premikala gore!!!:)
Še enkrat res hvala... zdej pa pride na vrsto vse razpucavanje ostalih stvari:) mam še veliko dela:) bom verjetno na kakšno tvojo delavnico se prjavila:) za mojo psiho rabim dodatno znanje:)))
Lepo bodi!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Včeraj je bil lušten dan. Tvoja sporočila, pa predavateljica se mi je tudi oglasila, pa preko e-bay-a sem dobila poceni prenosni stol za masažo.
S poštnino skupaj 70 evrov, pri nas pa 230 rabljen (požrešnost), Gary pa ponuja takšno hudo tehniko po celem svetu zastonj!!!
Lep, topel februarski pozdrav iz Novega mesta!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sicer pa je bilo po tapkanju res fajn: "mir, ki ga ta svet ne more dati" ... 
Prisrčen pozdrav, objem. 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
teden tapkanja v Sloveniji z gospo Jaqui Crooks, ki ima naziv EFT mojster
 
Moja ljuba učiteljica Jaqui Crooks, EFT mojster, prihaja ponovno v Slovenijo. Tokrat bomo imeli različne delavnice, da bo udeležba možna za več ljudi, ki bi enkrat želeli izkusiti tapkanje pod tako posebnim vodstvom.
 
Torek, 26.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani mentorski dan - v prvi vrsti za tiste, ki ste opravili kakšno certificirano AAMET izobraževanje (ni treba da ravno pri meni) in boste lahko razpravljali o svojih primerih. Tudi za zagrete tapkalce brez ceftifikata, ki redno delajo in imajo vprašanja. Cena celega dneva: 80 EUR. Prijavite se meni po elektronski pošti.
 
Sreda, 27.aprila od 10h do 18h bo v Ljubljani delavnica Samosabotaža. Delali bomo izključno v skupini, delavnica je primerna za vsakega, ki pozna tapkanje in govori angleško. Dotaknili se bomo enega od perečih problemov - zakaj in kako se včasih obrnemo ''proti sebi'' in kako lahko EFT pri tem pomaga. Cena za cel dan: 110 EUR. Prijavite se lahko meni lahko pa neposredno Jaqui.
 
In od sobote, 30.aprila do ponedeljka, 2.maja na Bledu - trije polni intenzivni dnevi v skupini.
Zakaj ravno na Bledu? Ker sem neumorno prepevala o lepoti Slovenije vsakič, ko sem bila v Angliji in to prav vsakemu, ki me je želel poslušati. Ker je čas, da enkrat združimo prijetno s koristnim - in delamo v prostoru ki je že sam po sebi očiščevalen - ima namreč celo steno stekleno z direktnim pogledom na jezero. Ker se spodobi, da enkrat Angleži letijo v Slovenijo na delavnico in ne vedno obratno. Ker je bilo lansko leto tako zelo lepo. Ker.... 
Za koga? Za vsakega, ki pozna osnove tapkanja in tekoče govori angleško - tam bom pa (seveda) tudi jaz, da bo bolj domače. Delali bomo ves čas v skupini, vsak se bo osredotočal nase.  
Kakšen je program?  Naslov je - ''Are you happy being you?''
Smo sozvočni sami s sabo? Se nam sestavljajo vsa področja našega življenja v pravo harmonijo? Ali čutimo trenja? Smo čuteči v sebi do sebe ali živimo deloma še vedno ''iz glave'' in nam je bistven cilj našega življenja skrit?
To bodo področja dela teh treh dni. Delali bomo v angleščini brez prevoda, udeleženci pa bodo iz vse Evrope, ne samo iz Slovenije. Bo zelo zanimivo delati v taki skupini. Prijavite se meni ali neposredno Jaqui.
 
Tisti, ki ste kdaj začutili, kaj naredi skupina, usmerjena natančno v isto smer in dobro vodena, veste, kaj govorim.
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 11. in 12.junija 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca, v Vitacentru 19.februarja, v Mariboru 11.februarja 2011, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 5.marca: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 19.februarja 2011 v Ljubljani, četrtek, 24.februarja ob 20h v Boljuncu, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 

 

 

 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic