24 januar, 2011

EFT novice 24.1.2011 in neverjetna izkusnja tapkalca

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
najprej - ne morem si kaj, da se še enkrat ne zahvalim.
Komu?
Tapkalcu, ki je porabil ogromno časa, da je zapisal svojo izkušnjo.
Zakaj jo je zapisal?
Ker je njemu pogosto koristilo, da je bral izkušnje, ki so jih napisali drugi.
Natančne stavke.
Natančna zaporedja.
Ne samo rezultatov.
In je tako dodal še svojo.
Da bi mogoče ta zapis pomagal drugim.
Ni se ustrašil dolžine - pismo je najdaljše, kar sem jih kdaj dobila.
Med branjem boste dobili ogromno super idej za tapkanje.
In boste potem vi ''drugi'' pomagali spet naprej naslednjim.
In tako naprej.
Tako se širijo dobre stvari.
Naj se širi tapkanje!!!
 
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))
 
malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT: 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
naslov maila: poročilce o noči tapkanja
 
In me je spet.
Zagrabila jeza.
Huda.
In povod? Vsakdanji: otroku že petnjastič povem, da je čas, da se pripravi za spanje: na stranišče, stuširat, zobe umit … In tudi po petnajstič to moje dete – nič. No, vsaj nič od tega, kar jaz pričakujem, da bo storjeno. Na srečo otrokom starše pogosto dajejo v parih in sem imel nadomestilo, ko sem se – pametno, ne – spomnil, da bi pa morda namesto bentenja in izgubljanja živcev jaz raje tapkal. No, takole je to šlo.
 
Jeza vre, v prsih me kar boli od zadrževane jeze, jaz pa uidem v drugo sobo in začnem tapkati po karate točki:
Porkašit sem jezen, bentisunce kar razteplo me bo od besa ampak jaz se popolnoma, globoko, v celoti sprejemam. Pa čeprav me bo razgonilo od besa se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav me trga od besa se popolnoma, globo in v celoti sprejemam, čeprav se pravzaprav sploh ne, ampak ajde, recimo da se. In okoli po točkah: trga me od jeze, vulkan jeze je v meni, besen kot zmaj.
 
OOOOhoho, saj nisem jezen kar tako! Jaz sem jezen na otroka! In sem tapkal: čeprav sem jezen na otroka tako, da bi ga najraje udaril, se popolnoma in globoko sprejemam. Čeprav sem jezen na otroka tako zelo, da bi ga prijel za ušesa in tako malo od tal peljal iz sobe v kopalnico in pod tuš, se popolnoma in globoko in v celoti sprejemam. Čeprav sem tako razbesnjen, da bi otroka grozno rad, z največjim zadovoljstvom nabutal, mu povzročil bolečino, se popolnoma in celoti in globoko sprejemam. In po točkah naokoli: besen za pretepat, besen kot ris, kar udaril bi, kar za ušesa.
 
Čeprav me strah tega, kar sem zdaj rekel, ker to se pač ne govori tako, tako se še misli ne, se popolnoma in globoko in celoti sprejemam. Čeprav si želim tako grozno stvar – otroka prebutat – se popolnoma, globoko in celoti sprejemam. Čeprav sem tak luzer, da si želim otroka za uho udarit, ker me ne uboga, se popolnoma, globoko in celoti sprejemam. In po točkah naokoli: o, fak, kakšne misli mislim; u šit sem luzer, da bi kar otroka najraje za uho vodil naokoli; sranje, jeba, kaj bi si ljudje mislili o meni, če bi to vedeli; sranje, kaj bi si otrok mislil o meni, pa vzgojiteljice, pa …
 
Ja, pa saj sem  vendar upravičeno jezen. Ni me ubogal. Ni me ubogal! In je šlo po karate točki: Čeprav me otrok ni ubogal in sem jezen nanj, popolnoma in globoko sprejemam in sebe in njega. Saj pravzaprav ga ne, to se samo tako reče, ker je Pika tako rekla. Čeprav me ni ubogal in sem tako jezen, da me kar razganja, se popolnoma in globoko in v celoti sprejemam in popolnoma, globoko in celoti sprejemam tudi otroka, pa če me uboga ali pa ne. Čeprav sem jezen kot podivjan afriški bivol popolnoma in globoko in celoti sprejemam in sebe in svojega otroka. Pa še naokoli po točkah: jezen kot bivol, čist divji kot afriški bivol
 
Čeprav sem še vedno jezen, ok, morda tako kot malo manjši bivol, se popolnoma in globoko in čisto v celoti sprejemam, pa otroka tudi. Čeprav sem še vedno jezen se popolnoma in globoko in v celoti sprejemam in otroka tudi popolnoma in globoko in v celoti sprejemam, pa čeprav malo težko. Čeprav sem še vedno jezen se popolnoma in globoko in v celoti sprejemam pa svojega otroka tudi sprejemam – pridnega ali pa ne. In naokoli po točkah: preostanek jeze.
 
Malo je pa le bolje. Ampak bolečina v prsih je pa še vedno. Točno tule med ključnico in bradavicami je tak boleč pas. In je spet šlo po karate točki: Čeprav me v prsih boli jeza, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav imam bolečino od jeze v prsih, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav imam v prsih jezo, točno tule čez me boli tale moja jeza, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: boleča jeza v prsih, bolečina od jeze v prsih.
 
Ni še znosno. Še enkrat: čeprav imam še vedno jezo v prsih, prav čutim, kako me tule boli, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav je v mojih prsih še vedno bolečina od jeze se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav je ta jebena, trapasta, boleča jeza še zmeraj v mojih prsih, tukajle spodaj pod ključnico, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli: preostanek jezne bolečine v prsih.
Še ni zadosti bolje. Še enkrat. Čeprav imam še zmeraj …
 
Še zmeraj me boli. Ko vdihnem me boli. Dajmo še to. Čeprav me boli ko vdihnem se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav me jeza boli v prsih ko vdihnem se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav me ob vdihu zaboli ta moja jeza se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: boli ob vdihu, tale bolečina ob vdihu.
 
Malo bolje. Ne še čisto. Bi še enkrat? Ma, ne, se mi ne da. Se bo dalo zdržati. Zaenkrat. Bom drugič.
 
Ampak, ajde, zdaj je pa čas, da se vprašam zakaj me je to, da me otrok ni ubogal, tako razpizdilo? Hm, zakaj? Kaj mi to pomeni, da me ne uboga? A naj tapkam na to, da čeprav ne vem zakaj me to, da me ne uboga tako razpizdi se popolnoma in …? Aaaa, pa saj vem: ne upošteva me, kar rečem ne šteje, nič ne pomeni. To je to.
 
In sem tapkal: čeprav MENE ne upošteva se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam; in naokoli: ne upošteva me, čisto nič me ne upošteva.
 
Ne, ni to to. Nekaj drugega je, ni samo to to.
 
Čeprav sem nula, zrak, p*****dim, nobody, luzer, nepomemben, taka nula, da me tudi otrok ne upošteva, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam, pa če me bo kdorkoli kdaj upošteval ali pa ne, jaz sebe popolnoma in v celoti sprejemam. In naokoli vsako od teh ugotovitev posebej:  nula, zrak, p*****dim, nobody, luzer, nepomemben, taka prazna nula.
 
Utimater tole me je pa zadelo. Hvalabogu za Palomine izdelke. Zdaj bi že lahko kakšen popust za robčke dobil.
 
Kaj že pravi Gary? Aha, kateri je najzgodnejši spomin s tem občutkom? Kateri neki le. Z očetom. Jebenočetni spomini. Pa nobenega konkretnega se ne spomnim. Jeba. Sam ta splošni občutek. Pa kaj. Če ni kokretnega dogodka, bo pa tudi splošni občutek moral zadostovati, ne?! In se je tapkanje nadaljevalo.
 
Čeprav me oče, moj ati, ni upošteval ama ništa, jaz sam sebe popolnoma, globoko in celoti sprejemam. Čeprav me ati (fak, kako tale beseda ati boli) ni čisto nič upošteval, se jaz sam sebe popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav me ati ni jebu pet posto se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: meni ni on niti mal šmirglu; moj občutek, da me ni čisto nič upošteval.
 
Čeprav za nikogar nič ne štejem se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav za nikogar nič ne pomenim se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav nikomur čisto nič ne pomenim se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: nič ne štejem, nič ne pomenim.
 
Čeprav nikomur nisem nič se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Ja, čisto nobenemu nisem čisto nič, pa se vseeno sam sebe popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Čeprav čisto nobenemu ne pomenim čisto popolnoma absolutno nič se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. In po točkah: za nikogar na tem svetu nisem čisto nič.
 
Čeprav za nikogar nisem pomemben se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. O, jeba, čisto za nikogar nisem čisto nič pomemben ampak jaz se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam pa če bom komu kdaj pomemben ali pa ne. Po točkah: nikomur nisem pomemben.
 
Čeprav je čisto vsem popolnoma vseeno če jaz sem ali pa nisem se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. In po točkah: vsem je čisto vseeno zame.
 
Čeprav ne moj smeh, ne moje veselje, ne moja žalost, ne moja bolečina za nobenega na tem svetu ni čisto nič pomembna, se jaz sam sebe popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli po točkah pa: nobenemu nič ne pomenim, piiizda, čist nobenemu nič ne pomeni čisto nič od mene,
 
Čeprav sem vsem nepomemben in je vsem do daske vseeno če sem ali pa če nisem, če se smejem ali pa če jočem, sam sebe popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Po točkah pa: občutek, da je vsem vseeno zame.
 
Čeprav nisem za nikogar nič in me nihče ne sprejema se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: noben me nima rad, za nikogar nisem reeees pomemben.
 
Ooooo šit, kje je drugi paket robčkov?! Kaj pa če bi raje kar brisačo vzel? Jeba. Sranje. Za se ubit. Ja, in kaj zdaj to vse skupaj pomeni? Ne vem, ne vem. Jaz ne morem več. Nič. Še najmanj pa tapkat. Ne bom več. Ne. Sranje. Ooo kako to boli. Pa kaj je zdaj to? Fak, pa točno zaradi teh občutkov jaz izigravam nekega vseznalca, najboljšega strokovnjaka med najboljšimi, požiralca strokovne in znanstvene literature – da bi ljudem dokazal, da nekdo sem, da sem vreden, da je zanje bolje, da me sprejemajo, sicer … In potem me odjebe moje dete, ki ne ve, da sem jaz kao neka strokovna avtoriteta, ki ve in zna in je splohinoh. Šit. Cesar je gol. Šele zdaj razumem pravljico Cesarjeva nova oblačila. Mumilomaterno, grem naprej tapkat. Takole se pa sam sebi ne dam jebat.
 
Pa sem tapkal naprej. Menda je bilo do tu kakšne tri ure tapkanja za mano.
 
Čeprav zato, da vsaj nekje nekaj pomembnosti, priznanja iztržim, da vsaj nekje nekomu nekaj pomembnega pomenim vlagam fuuuuuul časa v službo in zadeve okoli nje, se popolnoma, globoko in v celoti in povsem in čisto cel sprejemam. Naokoli pa:  pizda sem kreten.
 
Čeprav z gradnjo svoje famozne strokovnosti izsiljujem občudovanje in priznanje od drugih se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. In naokoli: oooo, fak, kok to boli.
 
A zato me vsako nasprotovanje, ugovarjanje, drugačno mnenje iz tira spravi, užali, prizadene? A zato, ker mi to govori, da zavrača in v nič daje mene, ki razen tega priznanja nimam nobene vrednosti? Kako za vraga sem jaz preživel do sedaj? Matr sem faca, da sem še živ.
 
Čeprav meni vsako nasprotno mnenje, vsaka pripomba  v bistvu pomeni, da zdaj pa še v službi in stroki nič ne pomenim, nisem sprejet, se popolnoma in v celoti in povsem sprejemam. In naokoli: vse me sesuje, vsaka reč me vrže.
 
Čeprav sem suženj tega, da drugim nekaj pomenim, da bi potem sam sebi nekaj pomenil, se popolnoma, globoko in celoti sprejemam. In naokoli: suženj mnenja drugih; madona, ko pingpong žogco me premetavajo: faca si, luzer si.
 
Čeprav sam sebi ne znam nič pomenit in moram potrditev dobiti od drugih se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. Naokoli pa: odvisen od potrditve drugih.
 
Čeprav mi moj jebeni fotr ni zmogel enkrat samkrat rečt, da sem dober, da sem faca, da me ceni, da me spoštuje, da me občuduje in sedaj še vedno  pri drugih ljudeh iščem to klinčevo potrditev da sploh kaj sem, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. In naokoli:  jaz sem znotraj povsem negotov; jaz svoje vrednosti sploh ne poznam.
 
Čeprav se ne znam se spoštovati, se ne znam imeti rad se vseeno globoko, v celoti in povsem sprejemam. Naokoli: ne znam se imeti rad, ne znam se cenit, ne znam se spoštovati.
 
Kriza. Jaz ne morem več. Jaz sem tako jebeno zmatran od teh občutkov in od tega tapkanja. Jaz ne morem več. Fak saj je že tri zjutraj. Eh, ja, zakaj sem že sploh začel tapkat? Zakaj že klofam? …. Aja, razkuril sem se, ker me moj otrok ni ubogal. Ni upošteval, kar sem rekel. In če mene ne upošteva  to meni pomeni, da sem tudi za mojega otroka ravno taka nula, nič, zrak, nepomemben, kot sem bil za svojega očeta.
 
Čeprav ves svoj občutek, da nekdo sem, izgubim v istem trenutku, ko me nekdo ne šljivi ali pa zavrne se sam sebe popolnoma, globoko in v celoti sprejemam, pa če me kdorkoli že šljivi ali pa ne. In naokoli po točkah:  izmuzljiv občutek, da nekdo sem.
 
Res ne morem več. In kaj bo zjutraj, ko se bo otrok obiral pri odhodu od doma in mi bo spet para skozi ušesa šla?
Čeprav pričakujem, da me bo jutranje obiranje do fula razjezilo, se popolnoma, globoko in v celoti sprejemam. In naokoli: pričakovanje, da se bo zjutraj otrok obiral; pričakovanje, da se bom jezil.
 
Padem v posteljo, dam glavo pod povšter, potočim še zadnje tri solzice in zaspim.
Jutro. Vstanem. Zbudim otroka in rečem, da je čas za vstati, se urediti in odpraviti od doma. In odgovor? »Jasno, ati. Samo jutranji objemček in že grem v kopalnico!« Medtem, ko se otrok v kopalnici prepevaje ureja in oblači, si ati na skrivaj otre solzico sreče in se pridruži pesmici. Zvečer tudi ni bilo nič običajnih stresnih peripetij. In še vedno traja.
 
A sem dobil popravljenega otroka? Ali popravljenega sebe?
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Točno, Pika, kako dobro si rekla!!! ...lahko ŽIVIMO življenje in ne samo preživljamo...! Če to ni super lepo! J
Tapkanje je res zakon! J
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
Ko  iz distance gledam ta čas našega obnavljanja, je to res nekaj, kar težko verjameš, da se je dogajalo, sploh ne vem, kakšno besedo naj uporabim, bilo je popolno, ampak ne brez zapletov, a ti so se vedno odpetli tako, kot je bilo za nas najboljše in to sem ves čas tapkala. Še zadnji dan, ko so montirali kuhinjo in sem morala še kupiti pipo in sva se s sinom vozila iz ene trgovine v drugo in ni izgledalo preveč vzpodbudno, nič ni bilo na zalogi, mi je sin rekel: "Mami, tapkaj, jaz bom vozil, ti pa samo tapkaj, nekje ta pipa čaka." In je res, že v naslednji trgovini, ampak bolj kot zaradi pipe sem bila vesela zaradi sina, ker mi ga je uspelo prepričati na popolnoma neverbalen način, samo z zgledom oziroma opazovanjem.
V bistvu sem ti  hotela le povedati, da sem ves čas zelo mislila nate in na vse in se veselila vseh uspehov, posebej diplomske naloge in prodora na Klinični center in izrekala čestitke iz vsega srca. Ko sem zadnjič gledala oddajo o Slovenki leta, me je prešinilo, da bi morala biti ti na tem mestu.To, kar počneš ti, to so tektonski premiki v doživljanju življenja in to bo spremenilo svet!!!
Sploh nočem razmišljati, kaj bi bilo z mano ali nami v tem času, če ne bi poznali tapkanja, ne, sedaj ga poznam in vsak dan se zahvalim  za to znanje, res, z največjo možno hvaležnostjo.
Pika moja, se vidimo! Objem,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
zelo sem bila razočarana, ker med nominiranci za sončno osebnost 2010 nisem našla vašega imena. Preberite si, kaj so mi odgovorili, zakaj vas niso nominirali. Zame pa ste sončna osebnost in še za marsikoga, ki vas pozna in vaše prizadevanje za dobro vseh ljudi.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Draga Pika, 
evo mene nazaj! Sem kar poniknila po tvoji delavnici... Bilo je 'noro', izjemno, sijajno...pridevnikov bi bilo še pa još, pomembna so občutja svobode!
In do zadnjega kotka smo napolnili prostor... Hvala ti za MOČ recepta za odnose, pa saj veš, HVALA, DA SI! 
Sem ti hvaležna za mnogo...in da prevoziš vse ovinke do nas! 
Naj ti je lepo, objem iz Tolmina
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pa še sporočilo za bralce EFT novic: 
Metoda EFT v svojem imenu pomeni "metoda čustvene osvoboditve", ampak zanimivo je, da lahko zmanjša tudi nivo povsem fizične bolečine. To se mi je v teh dneh jasno potrdilo. Nesrečno sem priletela na zadnjo plat in bolečine niso bile ravno blage. Nisem hotela jemati protibolečinskih tablet, ampak sem se raje odločila poslušati svoje telo, naj mi samo pove, kateri položaj mu najbolj ustreza, da bolečine niso prehude. Sem se pa namesto tablet poslužila tapkanja in verjemite - pomaga. Se mi zdi, da bom ozdravela veliko prej, kot mi je povedala zdravnica. 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tega, da sem pisala fuul dobro in da so tudi primeri odlično napisani, sem sicer vesela, a vendar se tu začne zame eden najhujših izzivov. To je točka, na kateri so se mi do zdaj stvari zares razsuvale, znova in znova. Dober stranski učinek tega, da odrasteš v odvisniški družini je, da se moraš naučiti poskrbeti zase. Da moraš biti odličen, vrhunski, ker ima tako alkoholik manj iztočnic za izživljanje svojih frustracij nad tabo. Slaba stran odličnosti pa je, da ne smeš >biti boljši< od odvisneža. Tako se naučiš >prilagajati< sebe, manevrirati med odličnostjo in tem, da ne obstajaš.
Doseči odličnost za en del mene pomeni zgolj to, da sem mogoče šla predaleč in da se moram zdaj ščititi in umakniti. Da moram poskrbeti za to, da izginem. To je krog, ki se mi je že neštetokrat ponovil. Ena od stvari, ki se jih naučiš v odvisniški družini je, da boš vedno znova v vlogi >strelovoda<. Temu se ne moreš izogniti. Nakar to postane tako samoumeven del življenja, da sploh ne opaziš, da kot magnet nase vlečeš ljubosumne, jezne, prizadete ljudi. Tako postane normalno tudi to, da kot nagrado za odlično opravljeno delo dobiš naval žolčnih kritik, zlobnih miniranj in plaz napadov. In potem si srečen že, ko odneseš vsaj približno celo kožo. Le da je od takega >plačila< tako zelo težko živeti! Ubija, dobesedno. Jemlje voljo do življenja.
In potem sčasoma zboliš ali pa kako drugače nehaš delat. Žalostno pa je, da je ta poniževalni krog v naši družbi tako zelo >normalen<, da ga ljudje imenujejo avtoriteta. Še dobro, da imamo eno fajn metodo, ki pri takih zadevah pomaga! Upam, da bom po še nekaj krogih EFT-ja lahko zares vesela uspeha!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Prav vesela sem vsake tvoje pošte, ker me vrže k tap tap kanju,...veliko lažje mi je govorit po telefonu kot po tem mailu,(((
No, naj Ti povem da me je že to delovanje na delavnicah totalka spremenilo v vseh pogledih, včasih se celo ustrašim da lahko postanem premočna, v delovanju, ki je pa čisto zaspalo pri meni,))) Imam sodelovanje prek skajpa s kolegom, ki živi v Londonu, in mi pomaga da začnem z delavnicami in sem bila čisto zasidrana doma, zdaj pa naenkrat me je vsepovsod dosti,..celo stvari, ki sem jih urejala cel mesec sem jih zdaj v treh dneh, in ko prebiram vso to pošto in berem kaj vse ljudje dosegajo,...me zmotivira za nove podvige istočasno pa se usrašim nečesa pa ne vem kaj,,,
No sej sem sicer prišla do odgovora in to s tapkanjem,...da imam pravico prosit za lepe stvari, za lepo življenje,....mamma mia, ko bi ti vedla kako težko mi je to šlo ven,( Ha,..res mi je žal da nisem iz začetka pisala knjige ,...no, pač bom začela zdaj,...)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:   
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
 in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
 
 
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!   
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):  
datumi: sobota, 29.januarja 2011 ali pa sobota, 16.aprila 2011 ali sobota, 18.junija 2011, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):   
datumi: sobota in nedelja 18. in 19.decembra 2010 ali pa 12. in 13.marca 2011 ali pa 21. in 22. maja 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: 
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
Tretja stopnja (popularno imenovana tudi Level3):   
datumi: sobota in nedelja 12. in 13.februarja 2011 ali pa 11. in 12.junij 2011, vsak dan od 10h do 18h
kraj: Ljubljana 
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Druga stopnja (Level2)  
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 3.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri predpisane opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli). 
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja: www.eft-slovenija.si/joomla-license/eft3stopnjaaamet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 22.januarja, v Vitacentru 19.februarja, v Mariboru 11.februarja 2011, ...eft-slovenija.si/index.php
 
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 22.januarja: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
 
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - sobota, 22.januarja 2011 v Ljubljani, ..:  eft-slovenija.si/index.php
 
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški. 
 
Individualne tapkalne seanse metode EFTvsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben. 
 
 
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru, Žalcu in Laškem: www.eft-slovenija.si/index.php  Prispevek: 15 EUR. Naslovi in natančni opisi posamezne delavnice:
 in tri nove MINI EFT delavnice:
                - kako najti prave besede za tapkanje
                - 10 najbolj škodljivih prepričanj o denarju
                - EFT in samozavest 
 
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s  katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:
www.eft-slovenija.si/ Obiščite tudi njeno prelepo odraslo sestro www.eftuniverse.com/ , ki pa je v angleščini.
 
 
Če imate kakšno svojo zgodbo, napišite mi! Z veseljem bom brala in tudi odgovorila na vaša vprašanja. Prosim vas tudi, da mi dovolite objavo vaših doživetij (seveda brez imen ali kakšnih konkretnih podrobnosti), saj so take zgodbe strašno močna motivacija za nas ostale. OK? OK! 
 
Vas vse ljubeče pozdravljam,
Pika 
 
 
 
 
POVEZAVE NA NEKATERE TV POSNETKE: 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v sredo, 1.12.2010 - EFT in odvajanje od kajenja
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na oddajo na TV SLO v ponedeljek, 14.6.2010 - EFT in hujšanje -
http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-2-del/ava2.73041801/
EFT je od minute 34 naprej
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Živjo Pika!
Sporočam ti, da smo pravkar objavili
oddajo o metodi EFT.
Povezava: http://www.s12.si/zdravo-zivljenje/v-ravnovesju/985-v-ravnovesju-metoda-eft
Jaz sem prebrala prvi del priročnika in se že veselo tapkam ter širim navdušenje nad EFTjem. :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
- povezava na posnetek oddaje Mozaik na RTV SLO2, ki je bila na sporedu 28.7.2009 ob 20.30.
- povezava na prispevek v oddaji Vizita na POP TV 20.6.2009http://poptv.si/multimedia/alergije/eft-metoda.html 
- povezava na oddajo dolenjskega TV kanala ''Vaš kanal'' v Tomovi dnevni sobi 18.5.2009: http://www2.tv-nm.si/index.php?option=com_content&task=view&id=10484&Itemid=133  
- oddaja Sobotno popoldne na TV SLO1 - povezava je na vseh 37 minut, EFT pa je od 24. minute naprej...  http://www.rtvslo.si/play/labirint-alternativa/ava2.31273605/ 
 

 



--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic