20 december, 2010

EFT 1.stopnja 15.januarja 2011 v Novem mestu

Pozdravljeni vsi ljubi moji, 
 
v soboto, 15.januarja 2011 planiramo celodnevno EFT 1.stopnjo v Novem mestu.
 
Trajanje od 10h do 18h z vmesnim odmorom za kosilo, ki je skupno in vključeno v ceno.
 
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT 

cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.   
 
način prijaveprijave pošljite ali meni na elektronski naslov ali Mirjani na njenega  (center4me@gmail.com) oz. jo pokličite na mobi 041 968 623, jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.

podrobnosti o vsebini tečaja:
 
 
 
Delali bomo Centru 4me na Šegovi ulici 117, v dijaškem domu.
 
 
 
V vsakem primeru pa nadaljujemo z rednimi četrtkovimi srečanji v RIC-u!
 
Pika
 


--
Če ne želite več prejemati EFT novic, kliknite this link
Če želite popraviti svoje podatke, kliknite this link

Powered by PHPlist2.10.10, &copy tincan ltd

Arhiv EFT Novic