03 oktober, 2010

EFT novice 4.10.2010 in kako mi je tudi ime

Pozdravljeni vsi ljubi moji,

mislim, da večina od vas ne ve, da me doma kličejo Lučka.
Sem bila prvi, iz srca zaželen in z radostjo pričakovan otrok.
In ko sem potem bila še deklica, je bila sreča mojega atija tako velika, da me je začel klicati Lučka.
Sem bila kot lučka, ki je posvetila v njuno življenje.
Sedaj pa - le zakaj vam to pišem?
To je najbolje, kar lahko napišem vsem vam (nam!) v teh čudnih časih.
Bodimo lučke.
To vsi rabimo - zelo.
Veliko bolj kot marsikaj drugega.
Malo svetlobe.
Ki jo z lahkoto svetimo iz sebe - sploh če se tega zavedamo.
In s tapkanjem je to veliko veliko veliko lažje kot brez!

Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))

malo motivacije - pisma bralcev - uporabnikov metode EFT:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hojla Pika,
sem ''strojnik'' ---, če se me morda spomniš iz ene od tapkalskih delavnic letos v Ljubljani. Če se ne, ti pa čisto nič ne zamerim, ker vseh se pa tudi ne moreš spomniti. ;)
Redno in prav z zanimanjem berem tele tvoje EFT novice in zdi se mi, kot da ga ni v Sloveniji, ki ne bi tapkal. No to je res fino, da je folk našel neko metodo (beri Piko), ki mu pomaga pri tako rekoč skoraj vseh težavah in to brez neke kemije in neželenih stranskih učinkov in gore denarja, ki bi ga moral za boljše počutje sicer vložiti.
Tudi sam tapkam. Ne vsakodnevno kar na zalogo ampak, ko se drugače ne morem skulirati. Moram reči, da mi je v življenju, odkar sem obiskal tvojo 4 urno delavnico kar malo lažje. Kadar si začnem (v svoji glavi seveda) težiti zaradi različnih pričakovanj, ki jih gojim do sebe in do ostalih in ko že kaže na to, da bom ves zamorjen hodil po svetu, ker so moja pričakovanja včasih vseeno previsoka ter da bom šel vsem okrog sebe na živce, se pač malo potapkam, ko priložnost to dopušča, pa zadeve kar lepo izpuhtijo iz moje glave. Vedno znova pa čez nekaj čas da ugotovim, da bi se za večino stvari, za katere me je že imelo, da bi se sekiral in žrl, to počel čisto brez veze. Tako da sem res vesel, da sem spoznal tebe in tole EFT metodo. Spremembe je opazila celo moja draga, ki sem si ji zdel že skoraj brezupen primer J.
Me je pa pritegnilo, da sem napisal tole tudi tista spodnja motivacija, ki govori od dveh modrostnih zobkih, ki sta šli neki avtorici ven. Zakaj? Ko sem se to sredo, potikal po stomatološki kliniki (tudi meni so namreč pred časom odstranjevali modrostne zobe pa se je sedaj nekaj zakompliciralo) sem v čakalnici naletel na neko mladenko, ki je čakala na odstranitev dveh modrostnih zob. Zdela se mi je precej prestrašena, pa sem se z njo malo pogovoril in ji probal vliti pozitivnega upanja. Revica se mi je kar smilila, ko mi je povedala, da ji bodo izklesali 2 neizrasla modrostna zoba, ko pa je že eden kar zadostni zalogaj. Če je avtorica spodnje motivacije gospodična, ki sem jo srečal v čakalnici sem prav vesel, da je zanjo vse skupaj minilo skoraj brez bolečin in ji pošiljam en prisrčen EFT-jevski pozdrav, če pa to ni ta gospodična, pa prav tako. Tudi mene sicer ni ne vem kako bolelo, ko so mi to počeli, ampak meni je takrat pomagala škatla Naklofena za vsak modrostni zob, ona je pa srečnica, ki obvalada EFT (jaz ga takrat žal še nisem).
Drži se Pika. Se še kaj javim.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Spoštovana Pika,
srečali sva se v M. Soboti na Ljudski univerzi. Čeprav sem o metodi EFT in tapkanju predtem že slišala, prebirala na spletu, si celo snela priročnik in ga občasno listala, me je prevzela vaša energija, vaš pristop in priznam, navdušili ste me. Zato se prijavljam na uvodno 4 urno delavnico.
Zelo se veselim ponovnega srečanja z vami in spoznavanja metode.
Do takrat pa tapkam zvečer za dihanje in mi je super.
Lep pozdrav,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Takoj v nedeljo sem uporabila tvoj nasvet glede tega, kako razložit EFT. Najprej se je branila, ta prijateljica moja, ko pa sem ji ga pokazala, ko sva odtapkali, pa je dobila čisto drug izraz na obrazu kot prej, ko mi je kar nekaj ur razlagala svoje tegobe. Pri slovesu me je stisnila k sebi in rekla: "Hvala ti za tapkanje..." Vem, da me bo še poklicala na to temo :-)
Spet si me očarala v soboto. S svojo osebnostjo in znanjem, ki si nam ga dala. Hvala ti,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika,
vsak ponedeljek z veseljem gledam v e-nabiralnik, kdaj bo prišla vaša pošta. Čeprav sem bila na vaši delavnici le enkrat eno uro, pa se vsak dan spomnim in kaj potapkam. Bo treba na eno daljšo delavnico priti k vam. Ne vem ali se mi samo zdi, ampak včasih mi že pomaga, če samo v mislih tapkam po točkah, ki ste jih pokazala. Je to možno?
Lep pozdrav in mnogo mnogo uspeha še naprej!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Pika, nisem ti se nic odgovorila kot odziv na delavnico v soboto. Bom sedaj na hitro, ko sem med enim in drugim opravkom. Ko sem prisla domov sem bila tako sproscena, umirjena...skratka kot v nirvani. Kar za mene ponavdi ne velja. S kolegico sva se ustavile še v Trojanah po krofe, kjer sva kar stale v vrsti, nikamor se nama ni mudilo. Nato je bila se avtocesta za smer Mb zaprta...pa kaj potem sva si rekle, saj do Vranskega ni dalec. Brez ihte, hitenja....Mir, mir, mir....v dusi in telesu.
Tapkam. Brisem stare zamere in tezave in "trzim" svoje drustvo. Kdaj drugic pa vec.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ljuba Pika!
.... - in HVALA, da širiš energijo eft po naši ljubi, ranjeni domovini.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SKUPINSKO VSESLOVENSKO TAPKANJE VSAK PONEDELJEK OB 20.00:
Kar nekajkrat smo izvedli skupinska tapkanja, ki so se rodila ob ideji o skupinskem tapkanju in kritični masi za spremembo. Občutek, ko končamo, je vsakič dober - tako da bomo s projektom kar nadaljevali. Odzivov na moje takratne novice je bilo več kot 500 - se pravi, da je somišljenikov dovolj za celo Slovenijo - januarja je v Sloveniji uradno prebivalo 2.046.976 ljudi - kritična masa je torej 143 ljudi za celo Slovenijo in 55 za Ljubljano.
Se nas lahko zbere toliko?
V duhu?
Oziroma - kot je super predlagala ena od udeleženk sobotnega tečaja EFT Prve stopnje - tisti, ki niste iz Ljubljane, se pojavite na spletni strani www.eft-slovenija.si/
in poglejte števec prisotnosti - da se boste počutili bolj povezane z ostalimi. Torej - vsak ponedeljek točno ob 20.00 za dobrih pet minut.
Tapkamo pa takole - za tiste, ki še niste doživeli v živo: www.eft-slovenija.si/eftvseslovenskotapkanjevponedeljek
AAMET (http://www.aamet.org/main.php) certificirani EFT tečaji v Sloveniji KONČNO V SLOVENSKEM JEZIKU!
Prva stopnja (popularno imenovana tudi Level1):
datumi: sobota, 25.septembra ali pa sobota, 27.novembra 2010, vsakič od 10h do 18h
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: opravljen moj začetni 4-urni uvodni praktični tečaj uporabe metode EFT
cena tečaja: 110 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju.
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=64
Druga stopnja (popularno imenovana tudi Level2):
datumi: nsobota in nedelja 23. in 24. oktobra ali pa 18. in 19.decembra 2010
kraj: Ljubljana
pogoj za udeležbo: kjerkoli in kadarkoli opravljena AAMET certificirana Prva stopnja (Level1)
cena tečaja: 240 EUR. V ceno je vključeno lahko toplo vege kosilo, prigrizki in napitki med odmori in gradivo ter AAMET certifikat o opravljenem tečaju. Po končanem tečaju bo za pridobitev certifikata EFT izvajalca 2.stopnje potrebno opraviti izpit in poslati tri opise primerov tapkanja. Vsi EFT izvajalci, ki bodo uspešno opravili vse obveznosti, bodo brezplačno navedeni na moji spletni strani (če bodo to želeli).
način prijave: pošljite mi elektronsko sporočilo s točnim imenom in priimkom udeleženca (udeležencev), jaz pa odgovorim s podrobnostmi o načinu plačila.
podrobnosti o vsebini tečaja:
http://eft-slovenija.si/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=65
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Začetne 4-urne delavnice uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra, v Vitacentru 16.oktobra, v Mariboru 22.oktobra, ...: eft-slovenija.si/index.php
Nadaljevalna 4-urna delavnica uporabe metode EFT v Ljubljani 9.oktobra: eft-slovenija.si/joomla-license/nadaljevalna4urna
Uvodne enourne predstavitve delovanja metode EFT - petek, 8.oktober v Mariboru, sobota, 16.oktobra dopoldan v Kopru,...: eft-slovenija.si/index.php
Skupinske EFT ''vadbe'' so prilika za vse, ki bi si želeli malo zunanje pomoči v procesu spopadanja s svojimi energijskimi zamaški.
Individualne tapkalne seanse metode EFT: vsak, ki želi z mano delati individualno, naj mi to sporoči, pa se bomo natančneje dogovorili. ''Moji'' individualci trajajo 1,5 do 2 uri, s tistimi, ki vas poznam pa lahko delam tudi preko skypa (da odpade vožnja). Skype je neprimeren samo za prvi stik, ki mora biti zame še vedno oseben.
Mini EFT delavnice v Vitacentru Naklo, Mariboru in Žalcu: www.eft-slovenija.si/index.php Prispevek: 15 EUR. Naslovi:
Slovenska www stran za uporabnike metode EFT, s katere si lahko brezplačno snamete celoten EFT priročnik v slovenščini:

--

Arhiv EFT Novic